Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R.....
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    R6 2008-2009-2010 hoeveel pk

    Hallo. Ik wil wat meer pk's uit me r6 gaan halen. Nu heb ik al een full system liggen incl. rapidbike en bmc filter maar was benieuwd op hoeveel pk iedereen uitkomt en met welke specs? Misschien ook mensen ervaring hier met andere nokkenassen?
  2. R

    R6 2008 Compleet uitlaatsysteem

    Hallo, Ik ben van plan onder mijn 2008 R6 een compleet titanium uitlaat systeem te zetten. Alleen bij de standaard demper zit een klep die aangestuurd word door een servo motor. Weet iemand of die servomotor zonder problemen eraf gelaten kan worden of komen er dan storingen?
  3. R

    motorpartsnl@hotmail.com

    Hallo mede mf'ers. Hierbij deel ik mijn goede ervaring met jullie Heeft één van jullie al ervaring met de nieuwe internetwinkel motorpartsnl@hotmail.com? Ik kon via dit bedrijf voor zeer scherpe prijzen en soms zelfs gewoon goedkoop kettingsets kopen. Ze leveren voornamelijk tsubaki en...
  4. R

    Goedkope Kettingsets!

    Voor iedereen die hier opzoek is naar een goede kettingset voor weinig heb ik een goed adres. Ben via internet terecht gekomen bij Motorpartsnl@hotmail.com en kon daar voor zeer mooie prijzen kettingsets kopen. Ik heb daar een originele yamaha kettingset gekocht en een tsubaki kettingset...
Terug
Bovenaan Onderaan