Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ducootje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ducootje

    Gezocht. Colortune testbougie 14 mm

    Ik zoek een testbougie om t mengsel af te stellen 14 mm
  2. ducootje

    Brembo radiale rempomp ( nieuw )

    Bij aankoop nieuwe motor is deze rempomp meteen vervangen door Brembo RSC , daarom nu te koop , incl remsensor Prijs notk
  3. ducootje

    Rug en borst protector. Dainese

    Te koop dainese borst en rug protectie. Vr pr 75€
  4. ducootje

    Dainese rug en borst protectie. Te koop

    Einde hobby. Dainese rugprotector en borst protector in perfecte staat. Tot lichaamslengte 1.78/1.80 Vr pr. 100€
  5. ducootje

    Moto Guzzi V11 cafe sport Wie rijdt er een ?

    Onlangs heb ik een Moto Guzzi V11 cafe sport gekocht , na aankoop werd mij duidelijk dat t een gelimiteerde motor is. 308 stuks zijn er van geleverd volgens de info die ik heb Wie rijden er nog meer op dit type V11 ?
  6. ducootje

    SBS 841 DS remblokken. 2 setjes

    Bij t opruimen kast vond ik nog een set SBS dual sinter pure raceremblokken. Voor 2 schijven. 1 dag gebruikt. Type 841 DS. Past op diverse modellen o.a Ducati. Aprilia Info over deze blokken is er genoeg te vinden Graag serieus bod.
  7. ducootje

    Slicks. 200/60. Metzeler

    Wegens einde hobby aantal slicks. Slechts 1 dag gebruikt. Allemaal K1 metzeler. 2018 zeker nog goed voor 1 dag knallen. 25€ p stuk. Ophalen omgeving Zevenaar.
  8. ducootje

    Lithium accu. Shido.

    Te koop shido lithium accu. Slechts 800 gram perfecte staat. Prijs 50€ nw pr 110€
  9. ducootje

    Complete circuitset Ducati 848/1098

    Prachtige complete racekuipset topkuip met double bubble ruit. Linker en rechter kuipdeel. Gesloten onderkuip. Spatbord. En. Motoholders subframe topkuip plus race kont. Alles in Ducati rood gespoten in 2 K lak. Alle delen van JVP. Dus perfecte pasvorm en kwaliteit. Geen schade delen die...
  10. ducootje

    Setje Capit bandenwarmers M/L

    Te koop nette set capit bandenwarmers. Type sport tnt tot 190 breed. Prijs 175 € kan eventueel verzonden worden.
  11. ducootje

    Slicks metzeler

    Heb een aantal slicks waar nog lekker mee getraind kan worden. 1 voorband 120/70 en een aantal achterbanden 200/60 K1 voor een paar speciaal biertjes mogen ze opgehaald worden. Omgeving Arnhem
  12. ducootje

    Slicks metzeler. 120/70. 200/60

    Heb nog wegens einde hobby. Een paar slicks liggen. Waar nog lekker mee getraind kan worden. 1x 120/70. K1 En een paar 200/60 K1 en K2 Voor wie in de buurt van Zevenaar woont. Paar lekkere speciaal biertjes. En ze zijn van jou. Zijn volgens mij van 2018
  13. ducootje

    Berik motorpak tas nieuw

    Wegens einde hobby. Een nieuwe tas van Berik voor je motorpak , bod gevraagd.
  14. ducootje

    Milieumat putoline

    Heb wegens einde hobby een hele nette putoline milieu mat te koop 1.95x 0.95 m Blauw geel. Tegen een redelijk bod liefst ophalen.
  15. ducootje

    SBS remblokken. 841 DS

    Meerdere sets remblokken voor Brembo klauwen. 841 DS. 1 set is nieuw andere setjes kort gebruikt. Dit zijn de beste blokken voor op t circuit. Remmen als een malle en gaan bovendien lang mee. Past op diverse merken. Ducati Aprillia Prijs notk kan per set of alles ineen
  16. ducootje

    Setje chickenhawk bandenwarmers

    Top set warmers. Dit zijn warmers uit t top segment. Dit setje brengt de banden echt op 85 gr Verkeren in top conditie. Nieuw 645€ Nu vr pr 300€ Voor banden van 120/70 achter 200/60
  17. ducootje

    Alpinestars Monza motorpak

    Zgan motorpak. Maat 56 slechts 4 x gedragen. Merk Alpinestars type Monza. Tricolore Bij dit pak vallen de pijpen over de laarzen. !! Nieuwprijs 649€
  18. ducootje

    Panigale 1199 S racer

    Verkoop wegens einde hobby deze prachtige racer. Na revisie slechts 1 dag op Assen gereden. Door o.a Corona. Blok is compleet gereviseerd incl nieuwe krukas en drijfstangen en oliepomp totaal heeft de motor 8800 km gelopen. Motor is bij 4300 km gereviseerd en bij 8600 afgelopen winter. Voorzien...
  19. ducootje

    Middenbok multistrada 1200. Bjr 2012

    Ben al een poosje op zoek naar een middenbok. Ducati multistrada 1200. Bjr 2012. Iemand ? Of tips. Nieuw kan altijd nog hè gr Co
  20. ducootje

    Cardo 2 duo pack. Installeren ?

    Iemand toevallig in de buurt van Zevenaar die mij in Jip en Janneke taal een cardo 2 duo pack kan installeren. ? Ik krijg of alleen praten met de passagier op t ding of alleen de Tom Tom. Handleiding al door gelezen. Filmpje bekeken. Maar nog niks. 🙈🙈🤷🏻‍♂️😡. Voor iemand die dit vaker heeft...
  21. ducootje

    Set nwe metzeler regenbanden

    Set nieuwe regenbanden. Metzeler voor en achter K1 compound maat 190/60 en 120/70 dot code 4714 in 2015 nieuw gekocht tegen een redelijk bod
  22. ducootje

    metzeler regenbanden K1 nieuw !!

    in het voorjaar van 2015 nieuw gekocht , maar nooit gebruikt Ze zijn zelfs nooit gemonteerd geweest , een set Metzeler regenbanden K1 190/60 en 120/70 tegen een aannemelijk bod, droog en koel opgeslagen
  23. ducootje

    metzeler racetec profiel 200/55

    heb nog een zeer nette metzeler K2 te koop , kan nog makkelijk op t circuit gebruikt worden of gewoon op straat band is van 2016
  24. ducootje

    pirelli regenband voor scr 1

    ik heb nog een zgan regenband van Pirelli de zachtste compound scr 1 de band is van week 45 2011 maar desondanks zeer soepel en niet uitgehard prijs slechts 25 euro ex verzenden
  25. ducootje

    metzeler racetec K2 200/55

    heb hier nog een zeer goeie band liggen , slechts 2 sessies gebruikt op Assen , geen vreetsporen , maar gewoon perfecte staat ,het betreft een profielband, kan nog makkelijk op het circuit of op straat gebruikt worden dot 2015 prijs notk
Terug
Bovenaan Onderaan