Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Huskyboy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    TT 600 2004 nokkenaskettingslijtage

    ik heb 15000 km erop zitten met tt 600. Heb nu bij koude motor getik. Tuimelaarassen lijken goed te zijn. Klepspeling goed. Big end speling klinkt anders. Ik dacht aan de ketting. Kan alleen niet goed beoordelen of dit het getikker veroorzaakt. spanner is net iets verder dan de helft...
  2. H

    Ledvervangingslamp

    Voor alle mensen die problemen hebben met het kapottrillen of doorbranden van hun enduro of supermotardachterlicht. Zelf heb ik geen accu in mijn sm fiets. Hierdoor gaat mijn koplamp minder branden bij het bedienen van de rem (en laten branden van remlicht). Oplossing hiervoor is een Ledlamp als...
  3. H

    foto's sm cursus spa-francorchamps?

    Ik heb meegedaan met de cursus in spa, vorige week vrijdag (22 augustus). Ik heb daar vele mensen fotoos zien maken. Zijn er ook mensen die deze fotoos ergens digitaal op een site hebben staan??
  4. H

    sm demorace Rozenburg

    As woensdag (koninginnedag)is er een supermotard demorace in Rozenburg. Georganiseerd door het oranjecomite. Ik heb begrepen dat er 1 training en 2 wedstrijden worden gereden. Begint: 10.00 Het is op een industrieterrein in Rozenburg. Verder weet ik niet wat de bedoeling is. Wie weet er meer...
  5. H

    sm demo rozenburg

    Wie weet wat er precies is te doen op koninginnedag in Rozenburg. Er is een soort van sm race. Wie weet er meer? Schijnt al vaker te zijn georganiseerd.
  6. H

    Klepgeleiders

    Ik ben op zoek naar een motorrevisiebedrijf, dat zelf klepgeleiders kan maken, uiteraard voor niet te veel geld. Voor mijn Husqvarna tc610 moet ik nieuwe hebben. Origineel kosten deze 24 euro per stuk. Excl. BTW. Duur geintje dus. Misschien dat een revisiebedrijf een bestaande klepgeleider kan...
Terug
Bovenaan Onderaan