Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jamathi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Wat is er te doen deze komende maand in Nederland?

    Ben Dinsdag morgen weer eens "thuis" in Nederland voor 5 weken en will niets missen op het gebied van motor racen. Ik ga naar Assen voor de TT en om CaseyStoner daar eens te zien winnen! Wat andere, klasieke meetings zijn er gepland?
  2. J

    Rd350 into TR3 replica down under

    Hierbij een klein uitleg van wat ik aan het doen ben met dit onderwerp. Heb all een tijdje een oude RD350B Deze kaal gesloopt, en alle brackets die niet nodig zijn er af gezaagd. Weg spullen geruild voor een orginele Yamaha race tank. allerlei spullen op gesnord en gekocht inclusief...
  3. J

    Suzuki GS1000

    Omdat de andere resauratie klaar is hebben we besloten om hier maar aan te werken. Een kardan fiets, maar compleet en hij loopt (47000km's) om er eentje zoals deze te maken. Vindt het twee toon zwart motorblok en de zwarte wielen wel erg mooi en maakt het wit en light blauw well mooi...
  4. J

    RG500 basket case

    Nu dat ik weer een beetje hobbelen kan ben ik in de schuur de RG500 weer aan het in elkaar zetten. Een tijdje geleden aan gaschaft in een kist vol met viese onderdelen en een vat vol met allelij bouten en moeren. en een frame met wielen etc old buggered cranks. got all new parts...
  5. J

    YammaGamma project

    Wel ik denk dat het mischien well aardig kan zijn om dit project hier een topic te geven. Doordat ik werkeloos ben is dit ten eerste als een "doe ik nog wel eens een keertje" een laten wij het nu doen. EEn frame met wielen en front fork was aan muj gegeven in ruil voor body work panels. Ik...
  6. J

    Is er nog wat te doen tussen 12- en 26 September in NL?

    Ik zou het wel leuk vinden om nog wat evenementen te bezoeken tusen de data hierboven vermeld, race meets, beurzen etc. Ben tussen deze tijd dus in Nederland op familie bezoek. Wie weet wat er te doen is als het U blieft.
  7. J

    Je kan niet alle motoren hebben zonder iut plaats te lopen

    Als je ze verklijnd kunnen er een heleboel meer in je verzameling plaats nemen. Minichamps en Altaya zijn bezig om het hele veld van GP winners en andere interesante fietsen in het klijn na te maken en zo dus een goede verzamelig bij elkaar te verkrijgen. Ik ben hier mee bezig [imgatt]
  8. J

    Altyra

    Deze 2 zijn vanuit Spanje naar Australia verscheept en netjes aan gekomen. Helaas niet Minichamps kwaliteit, naar zien er toch wel aardig uit. heel veel plastiek en heel light en een kwaliteit like a zelfbouw paket.
  9. J

    CBX1000 6 1978 Z model maar ook de latere monoshockers

    Ik heb al eerder een topic gestart voor de bezitters van de 6 cil Honda, maar het is niet meer op te spitten, zodat ik maar een niew topic doe. Foto's, verhalen, anecdotes en rally action is allemaal gevraagd. Ik ben van de ondrstelling dat vele jongere rijders niet eens weten wat deze...
  10. J

    Help gewensd AUB

    Ik ben op zoek naar een logo van Rothman racing (blauw veld met gouden lijn en wapen boven op) zoals gebruikt op de F1 racewagens en de Rothmans Honda's Ook een foto van de 1987 500 cc Wayne Gardner wereld kampioenschap fiets. Het blijkt zwaar te zijn om een goede image hiervan te verkrijgen Ik...
  11. J

    Motor boeken "Grand Prix Wegrace

    Wie weet van het bestaan van deze series Ik heb de 1967 tot en met 1985 plus nog een boekje van Jan de Vries wereld kampioen. Zijn er nog latere en mischien eerdere uigaven van deze series? :?
  12. J

    CBX1000 topic

    Het schijnt dat de Honda CB series heel populair zijn om op te knappen en heel veel posten zijn er over deze motoren including de BolD'or. Ik heb een search gedaan en er is geen topic over deze motorfiets helaas. Dus hierbijde een "huisje speciaal voor de 6 cil Superbike. Ik heb een 1978 rood...
  13. J

    Honda NS400R orginele Paddock Stand

    Ik ben op zoek naar de orginele Paddock stand die geleverd werd met de motorfiets. Als U er een hebt en van de hand wil doen, dan zoe ik hem graag kopen. Ik heb familie in Nederland die het kunnen doorsturen. Alvast bedankt.
  14. J

    tweetakt verenigd U zich hierro

    Het blijkt mij wel aardig om een speeciaale draat te hebben omtrent 2 tackt motorfietsen. Dit zal het speuren en missen van dit onderwerp oplossen. Tweetakten zijn miet meer in the meerderheid tegenwoordig en het zal wel een nostalgishe draad worden, hopelijk. Ik rij RZ500 ben een RG500 aan het...
  15. J

    nieuw forum member

    Het is tijd geworden om lid to worden van deze motorforum. Name is Bert, Woon in Perth West Australia en heb 2 RZ500, 1 RG500, 1 CBX1000 1978 en 1 RD350 Heb dit forum gevonden door een search voor Wil Hartog informatie. Ik ben vooral geintereseerd in the oude motoren en the racers of the...
Terug
Bovenaan Onderaan