Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fuzzy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

    Hierbij het volgende deel van het coureurs topic voor Michael van der Mark. Op het moment van schrijven is Michael nog in dienst bij het Nederlandse ten Kate Honda team. De geruchten nemen echter toe dat hij per 2017 zal gaan rijden voor het Pata Yamaha team. Alle verhalen, geruchten, klachten...
  2. F

    Bayliss is back!

    Als de berichten kloppen kunnen we Baylistic ook nog in Assen bewonderen! Troy Bayliss Will Continue Racing in WSBK with Ducati - Asphalt & Rubber
  3. F

    Meebetalen voor uitzending van motogp op nederlandse TV

    In navolging van het handtekeningen actie elders op dit forum heb ik een idee voor een actie. Zoals al geschreven zijn de kosten van het uitzenden van de motogp wedstrijden inclusief studiotijd en verslaggevers zo'n 8 ton. Er zijn al dik 1000 handtekeningen gezet. en het worden er vast...
  4. F

    wie rijd er nu ook Fiat?

    hmm ik geloof dat er bij het openen van het vorige topic iets mis ging! nogmaals dan maar! wie gaat rijd er ook Fiat? Ik ben aan het zoeken naar een mooie Punto! lijkt me toppie om deze maar eens rossi te pimpen! "46" stickers erop! hopelijk komen ze anders met een Rossi edition...
  5. F

    wie rijd er ook Fiat?

    Nu Rossi ook met Fiat rijd ben ik maar eens maar de garage gegaan om te kijken wat een Fiat kost! prijzen vallen me allezins mee. Het lijkt me top om een Punto te gaan aanschaffen! mischien dat ik er een paar "46" stickers bij kan kopen. Misschien moet ik anders nog even wachten, het zo wel...
  6. F

    VDG gaat testen voor Michelin

    Op racesport is te lezen dat Jurgen een testcontract heeft getekend bij Michelin! Top voor hem. Het geeft wel aan dat Michelin de kwaliteiten van onze beste rijder van de afgelopen jaren herkend en erkent! Hij heeft afgelopen week al in frankrijk getest op een mto gp machine. Dat zal een goed...
Terug
Bovenaan Onderaan