Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RRon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RRon

    Geremde motortrailer !!

    Ik verkoop deze geremde motortrailer ivm beeindiging van hobby! Ik heb deze trailer in maart dit jaar gekocht en heb hem daarna een volledig onderhoudsbeurt laten geven waarbij alles is nagekeken en gesmeerd. Banden zijn nog in goede staat. Tevens heb ik toen de bodem van de trailer voorzien...
  2. RRon

    Motoraanhanger motortrailer te koop!!

    Verkocht, slotje!!
  3. RRon

    Contour plus 2 met GPS en bleutooth

    Omdat ik voor de nieuwe camera van Garmin aan het sparen ben mag deze plaats maken. Goede camera met diverse mounts, extra batterij, opbergtasje, 32 GB kaartje etc. GPS en bleutooth om contact met je smartphone te maken, app is gratis te downloaden! Onder de 150 euro blijft hij en voor 180...
  4. RRon

    Motoraanhanger te koop!!

    Te koop een mooie en goede motoraanhanger. Voorzien van vele bevestigingspunten voor spanbanden. Voorzien van aluminium traanplaat waardoor het erop zetten van motoren veel eenvoudiger is. Aanhanger heeft een brede bodem van 150cm breed en 220 cm lang Mist achterlicht en verder nieuwe lampen...
  5. RRon

    Motorgoten voor motoraanhanger!

    Ik ben dus op zoek naar 3 motorgoten voor op een aanhanger! Geen goten waar een beugel op vast zit maar alleen die verzinkte goten waar de motor in kan staan op de aanhanger, met van die opstaande randen! Liefst een lengte van minimaal 2 meter! Heb je iets of weet je iets dan hoor of lees ik...
  6. RRon

    Oprijgoot met beugel

    Ik ben met spoed op zoek naar een goot met beugel voor op mijn aanhanger, liefst 1 maar mogen er ook 2 zijn!! Heb je iets of weet je waar ik zo'n ding kan kopen dan hoor ik dat graag, telefoonnummer 06-15669697!!! Liefst ergens omgeving Almere, Hilversum, Utrecht of binnen een redelijke...
  7. RRon

    Nieuw Luchtfilter Honda Fireblade SC50!

    Filter is nooit gemonteerd geweest en zit nog geheel in het plastic! Volgens mij heb ik er iets van 40 euris voor betaald, dus doe maar een bod!
  8. RRon

    Unieke CBR600RR 2005 Tribal!!

    Omdat ook mijn motor te koop staat, mag ook die van mijn vrouw in de verkoop! Het gaat om een CBR600RR van 2005, dus die met oa de USD voorvork. Het gaat om een Amerikaans model welke via Engeland naar Nederland is gekomen. Er zit dus zeker wel een originele kappenset op en geen Chinees setje...
  9. RRon

    Honda Fireblade voor MFers een vaste lage prijs 4000 euris!

    Het gaat dus om een CBR954RR van 2002, een origineel NL motor! De motor verkeerd zowel optisch als technisch in erg goede staat. Hij heeft altijd al zijn beurten gehad en is altijd met zorg onderhouden en na iedere rit schoongemaakt! Begin van het seizoen het de motor uitgebreid onderhoud gehad...
  10. RRon

    Honda Fireblade voor MFers een vaste lage prijs 4000 euris!

    Het gaat dus om een CBR954RR van 2002, een origineel NL motor! De motor verkeerd zowel optisch als technisch in erg goede staat. Hij heeft altijd al zijn beurten gehad en is altijd met zorg onderhouden en na iedere rit schoongemaakt! Begin van het seizoen het de motor uitgebreid onderhoud gehad...
  11. RRon

    Contour HD/gps of Gopro HD gezocht!!

    Ik ben dus op zoek naar een Contour HD liefst de GPS uitvoering of een Gopro HD! Wil graag tijdens mijn vakantie wat filmpjes gaan maken. ;) Weet dat het 2 verschillende systemen zijn maar beide hebben , in mijn ogen, voor- en nadelen, vandaar dat ik graag 1 van beide zou willen hebben...
  12. RRon

    Carbon Akrapovic voor cbr600rr 2005

    Ik ben op zoek naar een hexagonaal carbon einddemper van Akrapovic voor een cbr600rr van 2005. Een compleet carbon einddemper dus, niet alleen het eindkapje van carbon! Wel graag met e-keur! Heb je iets of weet je iets dan hoor of lees ik dat graag! ;)
  13. RRon

    Cardo Scala Rider G4 in zeer goede staat!!

    Ik verkoop mijn bleutooth G4! Ideaal voor op de motor. Communicatie tussen GPS of telefoon, MP3, radio met RDS, meerdere mogelijkheden tot connecten met andere Scala Riders, en natuurlijk maximaal 1600 meter bereik!! Setje is helemaal goed en compleet!! Tevens voorzien van nieuwste software...
  14. RRon

    Autocom Active plus met veel extra's!

    Omdat wij overgaan op draadloos, verkoop ik van onze motoren alles wat met communicatie te maken heeft en waar een draad aan zit! Wat heb ik allemaal; 1)Autocom Active Plus, kit 200, er is op het internet nog genoeg over deze set te vinden maar er kunnen oa 2 headsets op aangesloten worden...
  15. RRon

    Stuk traanplaat!!

    Ik ben op zoek naar een stuk aluminium traanplaat van 150x220 cm! Ik wil hiermee de bodem van mijn aanhanger dicht gaan maken, omdat het makkelijker is bij het erop zetten van motoren en om de motoren tegen opspattende zooi te beschermen! Weet je iets of heb je iets dan hoor of lees ik dat...
  16. RRon

    Fireblade CBR954RR van 2002 voor vaste lage prijs van 4150!!

    Omdat ik toch mijn zinnen heb gezet op een R1200GS, zet ik toch nog maar 1 keer mijn Blade te koop voor een vaste lage prijs. Bieden heeft geen zin, dus graag alleen reageren als je interesse hebt!! ;) Het gaat dus om een CBR954RR van 2002, een orgineel NL motor! De motor verkeerd zowel...
  17. RRon

    Alpinestars handschoenen, de GP plus!!

    Ik heb begin dit seizoen een setje handschoenen van Alpinestars gekocht. Het gaat om de GP plus maat XL/11! Heb toch een maatje kleiner nodig, vandaar dat ik ze aanbiedt voor iemand die graag goede handschoenen wil. Het gaat dus om nagenoeg nieuwe handschoenen waar geen plekjes op zitten van...
  18. RRon

    Fireblade SC50 2002, zeer goede staat!!

    Omdat ik mijn zinnen heb gezet op iets anders probeer ik via deze weg mijn Fireblade van 2002 te verkopen! Diegene die mij en mijn motor kennen weten dat hij perfect is onderhouden. Begin dit jaar olie en remvloeistof vervangen, tevens lucht-en oliefilters en de bougies! Verder heeft de motor...
  19. RRon

    Ervaringen promotoshop.be

    Kent iemand deze shop?? En wat zijn de ervaringen? Ben wat aan het rondkijken voor een andere helm en kwam via google bij deze shop terecht. Erg prijsvriendelijk maar ik heb er nog nooit van gehoord?? ;)
  20. RRon

    Schuberth S1 Nordic Dragon mt58/59 149,95 euro

    In goede staat verkerende integraal helm, gekocht 3 jaar geleden bij Motoport voor 539 euro!! Perfecte en stille helm met geïntegreerd zonnevizier!! Nooit gevallen!! Bieden vanaf 150 euro!!! ;) Reden verkoop is simpel, ik wil iets anders en heb mijn zinnen gezet op een Arai RX-7
  21. RRon

    Leds op Amerikaanse CBR600RR van 2005?

    Goeoeoedenavond! vandaag de hele middag zitten sleutelen aan de CBR600RR, wat zat het tegen zeg! Mijn vrouw had eindelijk knippers uitgezocht en die wilde ik er op zetten. Ik had nog nooit aan deze motor gesleuteld, maar heb de complete topkuip en kont van dat ding afgehad om de knippers een...
  22. RRon

    Yamaha Thunderace blauw/zwart voor 2000 euro

    Omdat er steeds vaker naar andere motoren wordt gekeken en ideetjes langzaamaan vorm krijgen, wil ik bij deze de interesse peilen voor de verkoop van de motor van mijn vrouw! Nee geen oud vrouwtje, maar motor is wel goed onderhouden en ziet er netjes uit! Kettingset is net 5000km oud...
  23. RRon

    Kinderhelm HJC maat 50!

    Mooie kinderhelm maatje 50, matzwart/blauw. Helm is hooguit 4/5 keer gedragen!! Nieuwprijs was 120 euro en mag voor een redelijk bod weg!
  24. RRon

    Laser Hotcam titanium Fireblade sc44 en sc50

    Ik heb een andere demper gekocht en bied nu mijn huidige Laser Hotcam met linkpijp en DBkiller aan, het gaat om een titanium einddemper! Alles zit nog onder de motor en komt er pas onder vandaan als het weer beter wordt of als er een liefhebber is. Tot die tijd dus niet alleen te zien maar ook...
  25. RRon

    Carbon demper CBR954RR!

    Ter vervanging van mijn huidige titanium Laser Hotcam ben ik op zoek naar een carbon demper voor mijn fireblade 2002. Het liefst een carbon Hotcam, zolang er maar een e-keur op zit en de demper niet beschadigd is!! Heb je iets of weet je iets laat het mij dan even weten!! O ja, hij moet wel...
Terug
Bovenaan Onderaan