Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MacMan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    XT600E 2003 SM opbouwe

    Wie kan mij op weg helpen met handige sites en eventuele verkoopadressen voor dingen zoals; voorvorkstabilisatoren, spiegels, handkappen, enz etc :) Alvast dank.
  2. M

    MotoGP en WSBK kalenders in verschillende formaten!

    Voor alle motorbroeders en zusters! The Something Awful Forums Heb zelf de iCal versie gedownload en die werkt goed. Let the V4's rule! *O*
  3. M

    Schokbreker VFR400R NC30

    Een tweedehands schokbreker gezocht voor een NC30, alles behalve de standaard SHOWA is ok als er maar een hoogteverstellingsmogelijkheid op zit.
  4. M

    Rijderservaring met CR250 SM gezocht

    Ben van plan er ééntje aan te schaffen dit jaar dus... :]
  5. M

    € 35 entree SBK in Assen

    Die lui zijn mesjogge geworden daar! Heel veel klachten over TT prijs en accomodatie en dan durven ze hetzelfde te vragen voor een kleiner evenement...... |( COUNT ME OUT! Deze jongen kijk het wel op de TV: Je ziet alle actie, biertje erbij, comfi zitplaats enz etc.
  6. M

    Tweetakt Roels!

    Zo, net koud 2 minuten thuis van een avondsessie op een MC28 :P Man O Man wat een lol op zo'n tweetakt en een geluid!! en die geur.......AAAAAAARGH!!!! ik ga nog ff een stukkie :P Echt jammer dat het eruit gaat want het is leuk speelgoed :}
  7. M

    Het word dus een 4-takt SM, maar welke?

    Deze zomer (en anders zeker zomer 2005) wil ik een SM kopen voor 2 a 3 dagen woon/werk en de rest heel erg veel LOL! in weekenden. :P :} Dus wie heeft er ervaringen met: Kawa KLX650R Honda XR600/650 Yamser XT600 Heb je slechte of goede ervaringen on of off-road met 1 of meerdere van deze...
  8. M

    Demonstratie in Den Haag

    1 APRIL :+
  9. M

    Officieel Rossi gaat naar Yamaha!

    Las in de Motor vandaag dat Rossi ingelijfd is bij de Yamaha stal alleenwelk team is nog niet 100% duidelijk...... ;( Never change a winning team people SJEEEEEEEEEEEEEZUS!! B|
  10. M

    Rossi gaat weer Retro

    http://images.motograndprix.com/multimedia2/256/256199.jpg wel cool 8-)
  11. M

    nog 5 minuten luitjes!!!!!!

    www.aprilia.com
  12. M

    Welke bladen worden er op MF gelezen?

    Na het lezen van een aantal zeer negatieve Kicxprak.... sorry KicxStart ;) Topics vroeg ik mij af 'wat word er eigenlijk het meest gelezen in motorrijdend nederland' waar beter te pijlen dan op MF. Daarom deze POLL en graag ook enige toelichting in een eventuele reactie.
  13. M

    effe testen

    bladieblabla :+
  14. M

    Gefeliciteerd aan alle DesmoHeads!!!

    Welliswaar met een mazzeltje maar toch gefeliciteerd met de overwinning van vandaag! Loris weet echt die fiets tot op de rand te rijden en erover :} Jammer van dat foutje van Rossi maar hij liet daarna wel weer zien dat hij gewoon de onbetwiste Koning is op de RC211V. MEGA WEDSTRIJD!!!! :9~...
  15. M

    Stukgaatie

    WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Kom net bij Goedhart motoren vandaan....... (een grote Duc dealer) Ze hebben daar teveel Ducati blokken staan met kapotte: nokkenassen klepjes lagers meerdere types (erg populair :P ) en nog wat meer lostrillend spul..... De werkplaatschef...
  16. M

    Lieve MF crew, lukt het al met de nieuwe server?

    :r KAPNOUEFFEMAN!!! Maar het was niet kwaad bedoelt hoor heren MOD's. O-) Dacht laat ik jullie effe SCHERP houden op de dingen die gebeuren moeten!!! O-) Maaruh beantwoord het onderwerp dan ook even serieus A.U.B. :) willen veel mensen vast wel weten
  17. M

    Lieve MF crew, lukt het al met de nieuwe server?

    :X Ik voel dat ik mijn eerste slotje ga krijgen....... })
  18. M

    PPP crash met rode fireblade

    Wie weet wie degene was die gecrasht lag met ambulance en al afgelopen weekend? Hoe is het met deze persoon en zijn rode blade, die zag er alleen wat zanderig uit toen ik er (2x) langsreed. RTV West zat er weer als een gier bovenop met een complete cameraploeg, iemand daar iets van gezien op...
  19. M

    Is SBK nog populair?

    Vandaag weer vergeten te kijken maar dacht ach SBK is eigenlijk meer BOTT geworden. Volgens mij is de MOTO-GP veel populairder geworden sinds de dikke 1000's rijden en neemt de SBK populariteit af.
  20. M

    Misschien is dit al eens gepollt maar toch...

    De zomerrijders komen weer uit hun schuilplaats en ik stoor me er weer aan. Mensen die met een spijkerbroek (straks boven de 20 graden zelfs met kortebroek en zonder handschoenen) op een motor stappen |( Vaak denk ik dan "die is vast nog nooit op z'n bek gegaan!?" of je hebt gewoon een PLANK...
  21. M

    Introtekst supersports wijzigings Poll

    Ik heb gezien dat er veel steun is en veel argumenten zijn voor het aanpassen van de Introtekst in dit deel van het Motor-forum.nl. Dus de specifieke verwijzingen naar bepaalde 1000 CC fietsen is discriminerend voor andere supersportfietsen, en het forum is toch bedoeld voor alle motordwazen...
  22. M

    Ze mogen dan wel tig keer SBK gewonnen hebben maar

    Laatst viel mij ineens iets op tijdens een documentaire over de geschiedenis van de Bol dÓr races.......ER KOMEN HELEMAAL GEEN ZWANGERE KOEIEN (lees V-TWINS) VOOR IN ALLE UITSLAGEN!! IN GEEN ENKEL JAAR!!!! alleen Japanse VIERPITTERS!!! :} . M.a.w. ze kunnen alleen winnen als ze maar +/- 20...
  23. M

    Zijn 250 600 750 cc fietsen geen supersports?

    Moge supersporters, k\'ben net nieuw hier maar waarom word er bij het woord supersport alleen verwezen naar PK brakende dragracers? Bijna iedere motorrijder weet dat hard rechtuitrijden geen kunst is als je een beetje BALLEN hebt! De mannen worden van de jongens gescheiden als er een lekkere...
Terug
Bovenaan Onderaan