Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jan Hofstra
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jan Hofstra

    "Opa"zoekt hulp!!

    Zoals een hoop mensen weten, althans dat hoop ik wel, ben ik bezig met het organiseren van een Zeeuwse editie van de Brikkers en Klassiekers Meeting. Ik heb ondertussen een paar leuke routes uitgezet en een ontmoetingsplek geregeld bij een van de lokale motorclubs. De routes moet ik nog wel even...
  2. Jan Hofstra

    Voor de feestbeesten

    En voor degenen onder ons die wel van een feestje houden het volgende. Op 26-27 en 28 juni organiseren de M.V.C. Rattlesnakes hun jaarlijkse "Snaketreffen". Entree en camping( op terrein bij clubhuis) is gratis. Het terrein is vanaf vrijdag 20.00u geopend. Op zaterdag zijn er optredens van...
  3. Jan Hofstra

    Trommelremmenrit

    Ik kreeg gisteravond een briefje in m'n handen gedrukt waarvan ik het wel de moeite waard vond om hier te plaatsen. Bij deze dus. Trommelremmenrit op zondag 21 juni 2009. Rit door het Land van Waas (Belgisch Vlaanderen) voor veteraan motorfietsen met trommelremmen. Alle merken welkom, mits...
  4. Jan Hofstra

    "Zeeuwse Brikkers en Klassiekers Meeting 2009"

    In navolging van het brikkers en klassiekers treffen in oktober 2008 word nu op 1 augustus de "Zeeuwse Brikkers en Klassiekers Meeting 2009" gehouden bij het clubhuis van "M.V.C. Rattlesnakes" aan de Sportlaan 9a in Axel (Zeeuws Vlaanderen). Deelnemers zijn welkom vanaf 11.00 uur. De enige...
  5. Jan Hofstra

    Vervolg Zeeuwsche Brikkers en Klassiekers Meeting

    Oktober 2008 was, althans voor een aantal van ons, een gedenkwaardige maand. Het was de maand van de "Zeeuwsche Brikken en Klassiekers Meeting" in Zierikzee. Die beviel zo goed, dat er ter plekke door een aantal van ons besloten werd om hier ook een Zeeuws-Vlaamse variant van te organiseren. Ik...
  6. Jan Hofstra

    uitlaatsysteem CBX750

    Mijn uitlaatsysteem begint een beetje op gatenkaas te lijken en is dus hars aan vervanging toe. Nu wil ik eigenlijk een 4 in 1 van Marshall monteren maar die hebben alleen een set voor de CB750 en niet voor de CBX750. kan ik dat systeem toch gebruiken of niet? En zo niet, wie kan mij dan...
  7. Jan Hofstra

    15e Haringrit

    Donderdag 1 mei, dat is Hemelvaartsdag, organiseert de MV Biervliet voor de 15e keer de "Haringrit". Dit is een individuele motortoertocht, maar je kan natuurlijk altijd in een groepje rijden. De lengte van de tocht is altijd ongeveer 200km en wordt in 2 etappes verreden. De ene etappe voert je...
  8. Jan Hofstra

    Telefoon, radio en MP3spelers op de motor? Een Poll

    De meningen over het installeren en gebruiken van mobiele telefoons, radio's en MP3 spelers op de motor lopen nogal uiteen. De een zegt "ja", de ander "nee", weer een ander "ja, tenzij" en ga zo maar door. Ik geef jullie nu vast mijn mening, die van jezelf kan je invullen op de Poll...
  9. Jan Hofstra

    Combinatie Bridgestone/Pirelli?

    Even een vraagje voor de bandenexperts onder ons. Ik heb nu onder de CBX Bridgestones zitten, de BT45's dus. Mijn achterband is nu na ruim 15K op z'n indicatornokjes beland en moet dus vervangen worden. Nu is de BT45 niet á la minute leverbaar en de enige Bridgestonedealer die ze wel op...
  10. Jan Hofstra

    Voor de sportschutters en Militariaverzamelaars onder ons

    Ik ben mijn boekenkast aan het opruimen en heb nu het een en ander aan te bieden. Ik wilde dit eigenlijk op het sportschutters-topic doen, maar dit is opeens onvindbaar voor mij. Hier is de lijst Verder heb ik ook nog het een en ander aan herlaadapparatuur staan wat ik wil verkopen...
  11. Jan Hofstra

    GP van Rockanje

    Eigenlijk hoort dit op het Forum "Waar is wat te doen", maar ik dacht bij mezelf "Ik zet het wel gelijk hier neer, dan komt het wat beter in de kijkert". Geloof me, dit is een "GP" die je niet wil missen. Van 50cc tot zijspannen en alles ertussenin. En als er een klasse rijd die je niet zo...
  12. Jan Hofstra

    Haringrit 2007

    Op 17 mei 2007 is het weer zover, dan wordt in de omstreken van Biervliet weer de jaarlijkse "Haringrit" verreden. Inschrijven is 6 Euri en kan vanaf 09.00uur in "het Harinkje". Zelf heb ik de rit nu drie keer gereden en ik kan hem van harte aanbevelen. Lengte is ongeveer 200 kilometer, verdeeld...
  13. Jan Hofstra

    Kawasaki Z400

    Te koop, van een collega van mij, één Kawasaki Z400 van, als ik het goed onthouden heb 1982. Remcilinder voorste schijf moet reviseerd worden, voor de rest is hij gewoon goed in orde. Mag weg voor een Euro per cc, want hij staat enigszins in de weg. Misschien iets voor de enthousiasteling om...
  14. Jan Hofstra

    kettingen en tandwielen, welke is het best??

    Even een vraagje. De dame is aan een nieuwe ketting en tandwielenset toe. Nu kan ik natuurlijk gewoon een setje van Honda kopen. Kan altijd nietwaar?? Gewoon O-ringkettinkje met stalen kettingwielen. :Z Alleen, nu zag ik bij Jos Smit een aanbieding van een Tsubaki-ketting met zo'n mooi...
  15. Jan Hofstra

    CBX750, Tour of Sport???

    Voor mezelf weet ik het eigenlijk wel, ik ben nu eigenlijk alleen benieuwd hoe anderen dit model zien. Het is me overigens wel opgevallen dat je dit model, de 750, niet idioot vaak tegenkomt. Wat niet wil zeggen dat het een slecht model zou zijn. Mij bevalt het in ieder geval prima en tot nu toe...
  16. Jan Hofstra

    Jan Hofstra

    Ja, je ziet het goed, geen nickname voor deze Freak. Ik ben wie ik ben en zie er geen heil om me achter een verzonnen naam te "verschuilen". Niets ten nadele dus voor de mensen die wel voor een nickname kiezen, zo denk ik er gewoon over. Mezelf voorstellen? Goed, ik ben van 1954, getrouwd met...
Terug
Bovenaan Onderaan