Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Compie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Compie

    KTM Duke 2 voorwiel

    Ik zoek een KTM Duke 2 voorwiel, kleur maakt niet uit.
  2. Compie

    Enduro gezocht

    Ik zoek een goedkoop enduro motortje, 2 of 4 takt maakt niet uit. Mag ook wat werk aan zitten.
  3. Compie

    Draaier gezocht

    Mijn vaste draaier is 3 weken met vakantie.. En zoek dus nu iemand die voor mij de volgende busjes kan draaien: 2 stuks: buitendiameter 25 mm, inwendig gat 6 mm , lengte 15mm 2 stuks: buitendiameter 30mm, inwendig gat 17mm en breedte 4mm 2 stuks: buitendiameter 30mm, inwendig gat 17mm...
  4. Compie

    19 inch band

    Mijn crossmotor moet binnenkort op de testbank, aangezien noppenbanden en testbanken niet erg lekker samengaan.. Ben ik op zoek naar een 19 inch motorband, deze mag versleten zijn als ie het nog maar eventjes doet op de bank.
  5. Compie

    Aluminium profiel

    Ik zoek voor het aanpassen van mijn frame een aluminium rechthoekig profiel. van 30x20x3 , 2 stukken van ongeveer 20 centimeter. Als iemand nog wat heeft liggen, of weet waar ik het krijgen kan laat het even weten!
  6. Compie

    Ombouw CRF450 naar CR500AF

    Zoals sommigen misschien al weten, ben ik begonnen met het ombouw van een CRF450 frame van 2004 naar CR500AF. Hier zal ik alles posten wat met de ombouw te maken heeft.
  7. Compie

    Motor karretje

    Ik heb hier een karretje staan, die al een tijdje niet gebruikt wordt. Heb er een paar keer een motor mee vervoerd. Afmetingen van de plaat, breedte 1.30 mtr lengte 2.18 mtr. 2x een supersport moet passen, als je bijv 2 steadystands erop zet. Achterste gedeelte kan je zo naar beneden...
  8. Compie

    Arai L-Type vizier Dark Tint

    Heb hier nog een nieuw ongebruikt Arai vizier liggen. In ongeopende originele verpakking. Past op heel veel Arai modellen, behalve de RX7-GP. Zitten geen gaatjes voor pinlock in, maar die zijn zelf makkelijk te boren. €45 excl verzenden.
  9. Compie

    Superpole uitlaat 600RR 2003/2004

    Te koop aangeboden, Superpole uitlaat, voor 600rr bouwjaar 2003 en 2004 (misschien ook 2005 en 2006). Gemaakt van rvs, demper bekleed met carbon. Verkeerd in zeer goede staat, inclusief db killer geen e-keur. Zonder killer heel donker en mooi geluid! Nieuwprijs 1 jaar geleden was €448...
  10. Compie

    Kontje CBR 600RR 2003

    Ik ben op zoek naar een schadevrij rood kontje van een 600 RR.
  11. Compie

    GSX-R 600/750 K4K5 RVS kettingkapje/beschermer

    Te koop aangeboden, een kettingkapje/beschermer voor Suzuki GSX-R 600/750 2004/2005 model. Kapje is van RVS en heeft minimale gebruiksporen, in zeer goede staat dus! Bij interesse even mailen of PB.
  12. Compie

    Nieuw Arai Dark Tint Vizier, 50 euro

    Te koop, Splinternieuw Arai L type vizier, in originele ongeopende verpakking. Het gaat hier om het L type, wat eigenlijk op bijna alle Arai helmen past (zie hieronder): Past op de Arai: RX-7 Corsair, Condor, Astro, RX7 XX, RX7RR, Omni, Viper GT, Chaser. Prijs is €50 exclusief...
  13. Compie

    Arai RX7 Corsair

    Ik heb een Aria RX7 gekocht, in de maat XS. Nu wil ik hier graag een S van maken, heb de wangstukken al gekocht. Nu zou ik alleen graag willen weten welke dikte het bovenstuk heeft in een S helm.
  14. Compie

    Topkuipsteun R6 2006/2007

    Heb hier nog een topkuipsteun liggen van een R6 2006/2007. Helemaal intact en niet krom of andere rare beschadigingen. Zitten wel wat lichte krasjes op. Partnummer: YA00331344 STAY 1 € 215.73 Dus heb je schade gereden, is dit je kans om goedkoop een nieuwe te scoren!
  15. Compie

    Binnenwerk Arai RX-7

    Ik ben op zoek naar het binnenwerk van een Arai RX-7 in de maat S in goede staat natuurlijk.. Ruilen met mijn binnenwerk maat XS kan natuurlijk ook.
  16. Compie

    Yamaha R6 2006/2007 kuipsteun

    Originele kuipsteun met 2 captive nuts geplaatst voor makkelijke bevestiging racekuipwerk.. In goede staat! Zo'n ding dus.. Als je de captive nuts verwijderd, kan ie gewoon weer op je straatmotor! T.E.A.B.
  17. Compie

    Yamaha R6 2006/2007 kuipsteun

    Originele kuipsteun met 2 captive nuts geplaatst voor makkelijke bevestiging racekuipwerk.. Zo'n ding dus.. T.E.A.B.
  18. Compie

    Hugger Suzuki GSXR 600/750 2004/2005

    Zwarte hugger, past op GSX-R 600 en 750 jaren 2004/2005. Kan zo gemonteerd worden, op de achterbrug. Hugger is in goede staat, heeft een paar hele klein pikjes/puntjes steenslag :? Vraagprijs € 85 Verzenden is mogelijk, kosten koper
  19. Compie

    Ontstekingsdeksel GSXR 600/750 2004/2005

    Ik heb hier nog een ontstekingsdeksel liggen dat van mijn motor afkomt. Het heeft hele lichte glijschade, en is een keertje bijgewerkt met een zwarte spuitbus. Past op: GSXR 600 - 750 K4 - K5 GSXR 1000 K3 - K8 Verzenden is mogelijk ,kosten koper. Prijs: tegen elk...
  20. Compie

    Remvloeistof sok GSX-R

    Heb nog 3 2 1 sokje over, nadat ik voor een aantal hier op het forum besteld had. €13,50 incl verzenden Als het goed is zijn ze allemaal verkocht nu!
  21. Compie

    Topkuip GSX-R 600/750 K4 K5

    Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een onbeschadigde zwarte topkuip voor mijn GSX-R
  22. Compie

    Suzuki GSX-R 600 K4, met lichte glijschade

    Merk: Suzuki Type: GSX-R 600 Bouwjaar: 2004 Km-stand: 21500 Kleur: Oranje-zwart Staat van ketting en tandwielen,remblokken,en voorband is goed, achterband is aan vervanging toe. Zoals vermeld heeft de motor lichte rijdbare glijschade. Schade aan de volgende delen: -Topkuip...
  23. Compie

    Kuipruitje Suzuki GSX-R 600/750 model 2004/2005

    Zoek dus een kuipruitje, :)
  24. Compie

    Honda CRF 250R 2006

    Hierbij bied ik te koop aan mijn: Honda CRF 250 2006. Technische en uiterlijk goed uitziende motor! * Ketting en tandwielen, zo goed als nieuw (Talon) * Achterband zo goed als nieuw, voorband redelijk * Net plastic en stickerset * Altijd om de 5 uur olie ververst en...
  25. Compie

    AMB transponder

    AMB MX Transponder (nieuwe type) Is dus alleen voor de cross! Bij iedereen wel bekend, zo goed als nieuw. Maar een paar wedstrijden mee gereden (motorcross)
Terug
Bovenaan Onderaan