Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Geel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Leder Combi Jas + Broek Richa maat 40/32

    Geschikt voor een gemiddeld persoon van 1m76 - 1m86 verkoop ik een lederen jas, maat UK40 en een lederen broek, maat UK32. Ze zijn apart te gebruiken of samen, waarbij je ze aan elkaar kan ritsen. Winkelwaarde: 650 euro. Nu voor slechts 250 euro, koopje omdat het weg moet!! Weg wegens...
  2. G

    Onderdelen Yamaha XJ900 AG31 '85

    De titel zegt het allemaal, vooral de zijkappen en koplamp ben ik naar opzoek maar je kan met met alles blij maken ;) groeten
  3. G

    Originele uitlaat SV650 '04 (vanaf 20 euro)

    Ik heb nog liggen op mijn kamer ... een originele uitlaat van een SV650 '04 in goeie staat met een kleine 5000 km dienst. .. bieden kan vanaf 20 euro, object bevindt zich in Ieper, West - Vlaanderen, BE
  4. G

    Intercomsysteem Active Rider + Walkie Talkie

    Dit is een echt buitenkansje voor iedereen die droomt van een intercomsysteem. Het is echt een duur en volledig systeem, zo goed als nieuw (heeft misschien een paar weken in mijn motor gezeten) en heel erg handig! Wat zit er allemaal in? Active - Rider set (intercom + headset) twv € 239 Walkie...
  5. G

    Originele uitlaat SV650 '04

    Ik heb nog een originele pijp van een SV650 model 2004 liggen. Heeft net geen 5000 km gelopen. In goede staat. Dit object bevindt zich in Belgie. Doe een aannemelijk bod. groeten
Terug
Bovenaan Onderaan