Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RGV-DR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RGV-DR

    Inhouden SUZ GSXR750 SRAD 1999.

    Wie kan mij helpen? Mijn SRAD 750 van 1999 houdt in vanaf 7000rpm en gaat op 3 cilinders lopen, als ik dan gas geef houdt hij nog meer in. Ik krijg geen storingsmelding en ook met uitlezen zijn er geen meldingen. Onder 7000 loopt hij mooi en ook stationair, gaskleppen zijn synchroon gezet...
  2. RGV-DR

    Uitlezen motorstoringscodes R1 2004

    Hoi, Heeft iemand tips hoe ik van een R1 de storingscodes kan uitlezen of waar ik ze kan vinden? Bedankt
  3. RGV-DR

    Dainese combi zwart maat 54

    Te koop Dainese combi zwart maat 54. Prima staat. Doe een bod.
  4. RGV-DR

    Bridgestone regenbanden

    Vlam nieuwe regenbanden van Bridgestone in de org verpakking. 120/70-17 Dot 25-16 165/60-17 Dot 13-17 Tevens nieuwe Pirelli regenband SCR 1 Dot 49-14. rgv-dr@planet.nl
  5. RGV-DR

    Bol D'or carburateur problemen

    Hoi, Wie kan mij helpen. Ben bezig aan een Bol D'or van 1978 die meer als 10 jaar stil heeft gestaan. Ondertussen loopt ze weer maar heb problemen tussen de 5000 en 6000 Rpm. Ze trekt niet lekker door. stationair doet de linker cilinder niet mee. ook reageert ze niet op de mengsel...
  6. RGV-DR

    Racekuip GSXR1000 K8

    Te koop: Racekuip GSXR1000 met zitje met nieuwe kuipruit. TEAB
  7. RGV-DR

    Race overall Vanucci maat 56

    Zelden gebruikte raceoveral Vanucci kleur rood Maat 56. Helemaal gereinigd en gevet. Doe een leuk bod en het is van jou!!!
  8. RGV-DR

    120/160 Pirelli Diablo Super corsa

    Te koop, Setje diablo supercorsa's 120 en 160 gebruikt. Goed genoeg voor een paar leuke dagen op het circuit. Doe een bod.
  9. RGV-DR

    Supermono kalender 2012 (ovb)

    .
  10. RGV-DR

    Duc races Assen

    0,0]
  11. RGV-DR

    velgen gezocht

    Hoi, Ik zoek 17"velgen met een breedte van 3" voor en 5"achter.
  12. RGV-DR

    caravan aangepast voor motor

    Ik doe hem weg, mijn caravan die aangepast is voor het vervoer van mijn motor. Ideaal voor meerdaagse evenementen. Helaas is de achterraam gescheurd. Doe een bod.
  13. RGV-DR

    Tankdop

    Hoe kom ik aan een race tankdop? Eentje die je gewoon kan openen zonder sleutel.
  14. RGV-DR

    M7x1 klepstelboutjes KTM LC4

    Hoi mannen, Heeft iemand van jullie nog M7x1 klepstelboutjes (met meebewegende tasje) liggen van een KTM lc 4? Deze zijn niet meer leverbaar en heb er ZEER dringend een aantal nodig. Groet, Frank (rgv-dr@planet.nl)
  15. RGV-DR

    klepstelboutje KTM LC 4 (M7x1)

    Hoi mannen, Heeft iemand van jullie nog M7x1 klepstelboutjes (met meebewegende tasje) liggen van een KTM lc 4? Deze zijn niet meer leverbaar en heb er ZEER dringend een aantal nodig. Groet, Frank (rgv-dr@planet.nl)
  16. RGV-DR

    zitje D Pedrosa nsr 250 2005

    Hoi, Wie kan me helpen aan een (polyesther)zitje van een NSR 250 van Pedrosa uit 2005.
Terug
Bovenaan Onderaan