Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. groote brommert

    Gevraagd; knop benzinekraan VX800.

    De knop om de benzinekraan te bedienen ben ik verloren. Mss heeft iemand nog een sloper staan, of past het van een ander type. Suzuki vx800
  2. groote brommert

    Gezocht on-gepitte vorkpoten VX800 en achterschokkers

    Ik heb een Soes VX800 maar de voorvork is gepit en dus lekt ie olie net als één van de achter schokbrekers. Mss heft iemand nog een sloper of zo.
  3. groote brommert

    Suzuki VX800 '91

    Ik heb pas een Suzuki VX 800 in de tuin, er moet wel wat aan gebeuren; lekkage pitting aan de vork en 1 achter schokker. Die staan dus al in het gevraagd topic;) En de remmen hebben nieuwe rubbers nodig, hopelijk zijn de zuigers nog bruikbaar. Waar kan ik revisiesetjes het best bestellen? Ook...
  4. groote brommert

    Gezocht on-gepitte vorkpoten VX800 en achterschokkers

    dit is niet het juiste topic, sorry
  5. groote brommert

    trigger wheel z1000h

    ik wil de onsteking en injectie van mij z100h uit '81 vervangen door een KDFI computer. Hier heb ik een triggerwheel voor nodig. Weet iemand waar ik die kan laten maken?
  6. groote brommert

    BMW oude onderdelen opruim actie

    Ik heb wat oude(klassieke?) spullen te koop. BMW zadel 7-serie dek is intakt onderzijde redelijk vergaan Tevens ook een glaserkuip met frame en valbeugel kofferrek voor krausers
  7. groote brommert

    wederom een T500 onder de loep

    zo gekocht. 1200cc carter zonder 1400 aanpassing, en het gevolg '( . nou heb ik nog een gt-blokje welke wel goed is. of ik reviseer het T-blok; advies is welkom!
  8. groote brommert

    frame r90s(evt ruilen r90/6)

    Wat ik nog wil vinden om mijn BMW 90s op te bouwen is een orgineel frame. Ik vind het een beetje zonde om alles weer in het 90/6 frame te plaatsen :N
  9. groote brommert

    oude injectie vervangen voor nieuw EFI systeem

    Ik heb een z1000 H1-EFI en wil er een moderne EFI op, liefst natuurlijk niet te veel euro’s. Nou heb ik op Engelstalige sites al veel gevonden(zie de links), Zijn er knutselaars welke hier ook ervaring mee hebben? MSefi.com read only forum (Jan.15,2018) - Index page Motorcycles -...
Terug
Bovenaan Onderaan