Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pierpower
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    ZGAN Lookwell leren jas maat M

    Leuke jas! Voor op je café racer of scrambler! Mag weg voor elke goed bod! http://link.marktplaats.nl/m1010951727
  2. P

    Remvloeistof te koop BellRay

    http://link.marktplaats.nl/m990597538 Mag weg voor weinig. Bell Ray
  3. P

    Voorvorkolie te koop BellRay

    http://link.marktplaats.nl/m990597538 Mag weg voor weinig.
  4. P

    Knipperlichten Vstrom,Bandit, 4 stuks

    Zie hier. http://link.marktplaats.nl/m990295146 Oranje glaasjes, met lampjes!
  5. P

    LSL foot steps, aluminium, nieuw

    Twee stuks, Zwart, Zeer licht, Nieuwprijs €30, Doe een goed bod en ze zijn voor u!
  6. P

    Tanktas SW MOTECH, voor Vstrom

    Tanktas SW MOTECH, voor Vstrom. Liefst een Engage XL
  7. P

    Suzuki VStrom DL650 MET(!) ABS

    Gezocht Suzuki VStrom DL650 MET ABS!
  8. P

    Suzuki SV 650 N

    SV 650 N 23000 km Vele opties Kras op koplampunit BJ 2000 Nu: Vraagprijs E 3450,-
  9. P

    Crashpads, zin/onzin?

    Hallo Inhoeverre helpen bijvoorbeeld LSL crashpads op mijn SV 650 naked bij een schuiver? Blijft mijn remschakelsetje intact? Tegen wat helpt t niet? Graag jullie ervaringen Pier
  10. P

    Tailrisers, welke voor mijn SV650??

    Hallo, Welke ervaring hebben de SV riders met verhogingskitjes? Hoeveel cm omhoog? Merk? Prijs? Weggedrag? Bedankt mannen! Pier
  11. P

    Tailrisers, welke voor mijn SV650??

    Hallo, Welke ervaring hebben de SV riders met verhogingskitjes? Hoeveel cm omhoog? Merk? Prijs? Weggedrag? Bedankt mannen! Pier
  12. P

    Verhogingssetje: voor- en nadelen?

    Hallo Wil onder mijn SV650 een verhogingsetje plaatsen. Wat zijn de voordelen? Nadelen? Zelf te monteren? Welke is de beste? Thanx!! :]
  13. P

    Zoek zwarte rem- en koppelingshevel voor SV650

    WEeet iemand waar ik deze kan kopen... Bedankt *D
  14. P

    Gezocht Matzwarte rem- en koppelingshendel

    Hallo, Weet iemand waar ik voor mijn SV650 een Matzwarte rem- en koppelingshendel kan kopen. Alvast bedankt, PierPower
  15. P

    Kuipdelen spuiten met spuitbus??

    Hallo, Mijn koplampunit is beschadigd na een schuivertje. Moet ik dit met schuren en spuiten zelf doen of laten doen? Als laat doen, wat ben ik dan kwijt? Iemand nog goed adresje ervoor in omg. Utecht? Bedankt!
  16. P

    Hugger SV650 2kmodel

    Ben op zoek naar hugger (achterspatbord) voor mijn SV Iemand nog 2ehands wat liggen of waar kan ik een nieuwe mooie krijgen voor goede prijs? Ciao
  17. P

    Kettingbeschermer model 2005 passend op model2000?

    Weet iemand of Kettingbeschermer model 2005 past op model 2000? Laat even weten Bedankt! Pier
  18. P

    kettingkast sv 650

    Hallo, Ben op zoek naar een mooie aluminium kettingkast. Zo´n mooie aftermarket. Waar kan ik deze krijgen voor mijn sv650? Tevens hugger gevraagd (carbonlook). Let me know! PierPower
  19. P

    Conti Roadattack

    Hallo Waar in buurt Utrecht koop ik een 120/160 set Conti's voor een goede prijs incl. montage? Wat kost het als je niet los op velg aanlevert? Tips zijn welkom, aangezien ik al door mijn slijtage indicatoren heen ben bijna.... MVG PierPower ;)
  20. P

    Werkplaatsboek voor HondaXL/XR eencilinders!!!

    Origineel werkplaatsboek HONDA 1 cilinders Vraagprijs 35 E of een goed bod. Bijlage: XL600R.JPG
  21. P

    XL 600R

    1989 Te koop, hoeft niet weg voor de hoofdprijs. Boe maar een goed bod en hij is van jou! Voor vragen: reiniervdeijnden@hotmail.com Foto is zusterbike Bijlage: XL600 '89.jpg
  22. P

    Banden kwestie

    Hallo, Heb onder mijn SV 650N de standaard maat liggen om de voorvelg: 12/60/17. Ik zie echter dat de meeste racebandjes 120/70/17 zijn. Wat is het effect als ik deze maat voor monteer? Ander instuur gedrag? Thanx PierPower
  23. P

    Open pijpen Eifel??

    Al veel over geschreven, maar toch benieuwd. Ga donderdag en vrijdag in jumi rijden met motorclub met 70 man door de Eiffel. Wat is nu de status aldaar vwb het controleren op dempers? Wat is de kans dat ze daar staan op doordeweekse dagen, of controleren ze alleen in de weekenden? Laat me...
  24. P

    Xl 600R

    Te koop XL600R 1989 Nieuwe olie+ filters. Goede noppenbanden Kickstart, loopt goed. Starten moet je alleen even doorhebben... Xl600 kwaaltje Vraagprijs E 1100,- Foto is zusterbike Reacties: reiniervdeijnden@hotmail.com Bijlage: normal_PA083628.jpg
  25. P

    Db killer voor BSM Vampire uitlaat

    Db killer voor BSM Vampire uitlaat, gezocht. MVG Pierpower
Terug
Bovenaan Onderaan