Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dr.dree
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Circuitdag zondag 3 juni zandvoort

    Helaas kan ik hem zelf niet rijden, ;( daarom in de aanbieding en ter overname aangeboden. Sta voor groep 4 ingeschreven maar kan naar 3 worden omgezet, dag koste mij € 199, - zou zeggen doe een leuk bod en geniet ervan. Ben bereikbaar op 0653367938 of via forum of via worx@hotmail.nl Gr dree
  2. D

    circuitdag Zandvoort Zondag 3 juni 2012

    Helaas kan ik de 3e juni zelf niet rijden ;( dus daarom ter overname mijn circuitdag op Zondag 3 juni via motorsportlifestyle ik sta ingeschreven voor groep 4 maar deze kan worden omgezet naar een andere groep als je intresse hebt kun je mij bereiken via de gsm 0653367938 of mail...
  3. D

    tweede sleutel inlezen racer

    wie kan mij helpen met het volgende ? *O* Ik heb een GSX R 600 K7 racer gekocht, bij de racer zitten twee sleutels alleen werkt er maar 1 ;( . De andere past overal op (tank en contactslot) maar de display geeft F1 aan en het sleuteltje knippert in het display. Na even gebeld te hebben met...
  4. D

    GSX R 600 k3 circuit racer

    na er met veel plezier en zonder technische storingen er mee gereden te hebben bied ik te koop aan een GSX R 600 K3. Het is een echte ex Veneman racer met ruim 120 PK op het achterwiel de papieren van motor Hoegee zitten erbij, de motor is afgelopen winter helemaal uit elkaar geweest en waar...
  5. D

    MQP combi blauw/wit maat 48

    Hallo hierbij bied ik aan mijn blauw witte MQP combi, pak is in goede staat echter pas niet meer bij de motor :) bij intresse mailtje naar andrehorsten@zonnet.nl dan mail ik de foto's later........
  6. D

    trilling GSX R 1000 K7

    Vraag : Na twee jaar op de K5 te hebben gereden heb ik sinds een drie maanden een GSXR 1000 K7, nu heb ik bij een toerental tussen de 5 en de 7000 een zeer storende trilling in de stepjes iemand een idee wat het kan zijn of zijn er andere rijders van de K7 met een zelfde uitdaging
  7. D

    Trilling GSX R 1000 K7

    Vraag : Na twee jaar op de K5 te hebben gereden heb ik sinds een drie maanden een GSXR 1000 K7, nu heb ik bij een toerental tussen de 5 en de 7000 een zeer storende trilling in de stepjes iemand een idee wat het kan zijn :? of zijn er andere rijders van de K7 met een zelfde uitdaging
  8. D

    GSX-R meeting ?

    Hallo GSX-R rijders Wie heeft er zin in een landelijke meeting (voorjaar of zomer 2006)en wie wil helpen dit te organiseren? Ben van plan dit te combineren met een reis naar een GP in 2006 dus: a.      Wie heeft er zin in een meeting b.      Wie heeft er zin om naar een GP te gaan c.      Wie...
  9. D

    fijne feest dagen

    hallo allemaal dit eerste bericht van Dr.dree is een test maar natuurlijk wens ik een ieder fijne feest dagen toe. zo en nu maar even kijken of het goed gaat *O*
Terug
Bovenaan Onderaan