Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. 2

    Nieuw Belgisch onderzoek naar motorrijders en ongevallen

    Dit artikel is juist uitgebracht over motorrijders in Belgie. Ik ben echt geschokt van de cijfers... 46% van de motorrrijders in Brussel zou geen geldig rijbewijs hebben. Nu ik woon in een 'probleemwijk' en vroeg me altijd al af hoe dat zoveel jonge 'nieuwe belgen' aan een een motorrijbewijs...
  2. 2

    BMW boxercup motorpak, ervaring/info?

    Beste Ik ga een niveau 1 circuit cursus doen op Circuit Zolder in mei, en heb nog geen circuit ervaring. Voorlopig is, op een lederen hein gericke broek en botten na al mijn kleding textiel. Blijkbaar is het toch beter om een lederen motorpak maar deze kosten nieuw teveel geld (vooral...
  3. 2

    waar zit het chassisnummer v.e. Sym Mio 100?

    Hallo, Waar ik woon staat al een tijdje een Sym Mio 100 met losgetrokken startkabels, en zonder nummerplaat. Ik weet van wie hij zogezegd is, hij rijdt er niet mee en gedroeg zich zeer verdacht toen ik vroeg waarom er geen plaat op hing (ik woon in een studentenhuis). Nu wil ik even het...
  4. 2

    (Belgie) BMW 25kW F650CS

    Beste, Ik verkoop mijn 25KW Bmw f650cs van 2002 omdat ik een yamaha tdm900 abs ga kopen of iets vergelijkbaars, eind april mag ik immers van mijn 25kw rijbewijs af. Om de specifieke doelgroep meer te bereiken zet ik het hier dus even in een topic. De vraagprijs is 4750 euro, dit lijkt...
  5. 2

    Vergelijking RT850 en 1150 door ervaren RT-ers aub

    Beste, Mijn broer is aan het twijfelen tussen een BMW rt850 of RT1150 voor pendelverkeer (40) kilometer enkel (minder recreatief) voor alle-weer gebruik. Hij rijd ook geen duo. Hij heeft ervaring met een suzuki tl1000s en de bmw f650 funduro maar rijd ondertussen al enkele jaren niet meer...
  6. 2

    Abus Granit Detecto 8000 schijfremslot + alarm, ervaringen?

    Beste motor-forummers, ik ga de komende week in het Brusselse wonen (ja idd een belgje...) en wil mijn pas aangekochte BMW SCARVER toch wat extra beveiligen. Nu gebruik ik een abus u-slot met slechts 1 sleutel, dus niet ideaal als ik die zou verliezen. Daarom wil ik een nieuw, en ik dacht dus...
  7. 2

    (gratis) Motorparkeermogelijkheden Airport Eindhoven?

    Dag mensen, Ik neem 2 september een vlucht vanuit Eindhoven naar Barcelona en kom de 6de al terug. Ik ben zelf belg en heb nog nooit een vlucht genomen vanuit Eindhoven. Ik zag dat er weinig openbaar vervoer is die vanuit hier Belgisch Limburg tot in Eindhoven gaat. Daarom deze vraag...
  8. 2

    Kawasaki ZZR 250 25kw. ervaringen?

    Dag mannen, ik rijd een paar maanden op ne gs500e, vrij intensief maar zoek nu voor de lol iets anders t.e.m. juli ( :] :] :] ), dan ga ik voor een jaar naar buitenland dus. :Y Maar heeft er iemand ervaring me de kawasaki zzr 250? Blijkbaar word hij niet meer nieuw verkocht? Maar er staat...
  9. 2

    Spoorvorming/slingeren Gs500e (2003)

    (ben maar even nieuwe topic begonnen en mn posts gecopied want eigenlijk is het vooral technisch gerelateerd, en minder gs500) thnx Door 25-kw-g-belg-s-500 op 29-12-2005 17:41 yo mannen wel ivm dat technische probleem met mijne 2003 gs500e, hij lijkt nogal hard te...
Terug
Bovenaan Onderaan