Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: blacknight
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. blacknight

    vfr 800 vtec abs bj 2005

    te koop verkocht in nieuwstaat verkeerende Honda VFR 800 vtec met ABS. blauw metalic bouwjaar feb 2005 8800 KM en pas een beurt gehad. Banden Michelin Pilot Power. voorzien van 12V aansluiting voor b.v .navigatie voor de rest is de motor orgineel en schade vrij. Inc bagage rek tbv givi...
  2. blacknight

    superbikestuur + kroonplaat voor honda vfr 800 vtec

    te koop ABM superbike stuur + kroonplaat voor een vfr 800 vtec vanaf 2002 complete set te monteren zonder aanpassingen aan de motor nieuwprijs €189 nu voor €......... mail of bel voor info blacknight@xs4all.nl of 06-30723533
  3. blacknight

    spiegels honda CBR600

    orginele spiegels van een cbr600 f/fs pc35 vanaf bouwjaar 2001. bied maar
  4. blacknight

    orginele CBR600 uitlaat

    Te koop Een orginele uitlaat van een cbr 600 f/fs pc35 vanaf bouwjaar 2001. doe een aannemenlijk bod. mail blacknight@xs4all.nl
  5. blacknight

    Problemen merchandise CBR club?

    Pas op als je geld stort aan Paul Groenendaal voorzitter/oprichter honda cbr club In september vorig jaar heb bij de cbr club een achterlicht voor mijn motor bestelt,net als nog een heleboel andere cbr rijders. Als iedereen betaald had zouden ze besteld worden en na 3 weken ongeveer zouden ze...
  6. blacknight

    nokkenas ketting spanner kapot

    de kettingspanner van de nokkenas is bij mijn CBR kapot. Het punt is de dealer heeft hem niet op voorraad en komt pas woensdagmiddag binnen. Nu ga ik vanaf woensdag morgen voor 5 dagen weg met de motor richting Duitsland. De vraag is dus kan ik hier mee doorblijven rijden +- 1500KM of niet? Of...
  7. blacknight

    andere motor gekocht

    Yes vandaag mijn nieuwe motor opgehaald,het is geworden een cbr 600 model 2002 met 0km (overjarig) kleur blauw grijs :9~
  8. blacknight

    routerol bevestigen vfr800

    ik wil een simpele routerol bevesigen op m\'n vfr heeft iemand iedeen of voorbeelden hiervan
Terug
Bovenaan Onderaan