Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lago
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lago

    Blokverschil Kawasaki Z800 en Z800e versie, wie weet het?

    Goed verhaal dit...wel aan de lange kant. Afgelopen maand een 'Kawasaki Z800' geimporteerd uit Frankrijk. Althans, dat dacht ik. Was al een tijd opzoek naar een andere naked met wat meer vermogen. Altijd op zelfgebouwde oude streetfighters rondgereden met een vermogensbereik tussen de 85...
  2. Lago

    Achter shock zzr600d, advies gevraagd

    Lezers, Dank voor de aandacht als eerste, zit even in dubio en wil graag jullie advies. Ik rijd een omgebouwde Kawasaki ZZR 600 type D1 met bouwjaar 1990, gewoon om wat mee te spelen en om te leren motorrijden. Ik rijd er nu 3 seizoenen mee en ben van plan om over niet al te lange tijd een...
  3. Lago

    Doorgereden met te hoge boordspanning, ontsteking kaputt?

    Mensen van t goede leven, Probleem met mijn Kawasaki ZZR 600 D uit 1990: Motor liep goed, op een gegeven moment begon de accu te stinken, boordspanning gemeten die leverde 18,6 V laadspanning over de accupolen bij stationair - verhoogd toerental (4k aan toeren). Spanningsregelaar...
  4. Lago

    Thermostaathuis

    Ik val maar gelijk met de deur in het thermostaathuis, Want het ziet er verschrikkelijk uit en ik erger mijzelf mateloos aan dit brokje ellende, Heeft er iemand een idee hoe ik dit weg kan werken? Ik zie mensen vaak fanatiek aan de gang met bidons, blikken rode stier en dergelijke...
  5. Lago

    Inventarisatie ombouw voorpoten origineel naar USD

    Heren (& dames) motortechnici. Ben bezig met het maken van een inventarisatie voor wat betreft de ombouw van de originele voorveerinrichting van een Kawasaki ZZR600D uit 1990 naar een USD voorveerinrichting van een ander type motor. Ik heb hier al wat rond gezocht maar kwam vooral...
  6. Lago

    Koelslang bestand tegen hogere temperaturen

    Beste techneuten, Niet weer een topic over welke koelvloeistofslang bij welke zaak te halen blablabla.. Nee ik zit met een ander probleempje, Vorig jaar mei heb ik mijn Kawasaki ZZR600D project afgerond, van een jaren 90 sportmotor met afgrijselijke paarse kleurstelling naar een...
  7. Lago

    Wat aan te passen na modificatie uitlaat

    Goedemiddag benzinesnuivers, Vraagje, ik heb een kawa zzr600d uit '90. De motor heeft standaard een 4 in 2 uitlaatsysteem, ik heb dit vanwege een project verbouwd naar een 4 in 1 uitlaatsysteem met behoud van de originele bochten tot het samensmeltpunt, daar heb ik hem doorgeslepen en een...
  8. Lago

    ZZR600 lopend weg gezet, nu krijgt startmotor geen prik

    Goedemiddag forummers, Ik heb een probleem met mijn zzr600d uit '90. Motor in februari binnen gezet om er een streetfighter van te maken, motor voor het demonteren gestart en liep goed, met een volle accu sloeg de motor gelijk aan en de startmotor kwam goed rond. Vervolgens het subframe...
  9. Lago

    Kawasaki ZZR600 streetfighter/naked project

    Heren en dames lezers, Al vanaf jong af aan aan het mee-lezen en dromen op dit forum en nu is het er eindelijk van gekomen, mijn eerste eigen project! *O* Als basis heb ik een 98pk-sterke Kawa zzr600 D uit 1990. Voor niks gekregen van mijn oom. De motor stond al een tijdje stil nadat...
  10. Lago

    Gezocht, Kontje(tail) Kawa zx6r 2002-2003

    Beste forummers, Ben voor een ombouwproject op zoek naar een kontje (tail) van een kawasaki zx6r model 2002-2003 (scherpe kont zeg maar) de kont mag beschadigd zijn maar geen uitgebroken of diep gescheurde delen. Contact mag ook via PB of via jw.laghuwitz@gmail.com Groetjes, Lago ;)
  11. Lago

    Kawasaki ZX6R 2002 25KW

    Mede MF-ers en ander spamvolk! Vanuit het studenten uit het zuiden topic ook hier even komen kijken... na 1 1/2 fanatiek autoliefhebber te zijn geweest in de duitse autoscene begint mijn oude passie weer te kriebelen! Ik ben dan ook van plan binnenkort te gaan lessen (als het een beetje...
  12. Lago

    Lago voelt zich vereerd zich voor te stellen op MF!

    Beste heren van het MF-Forum! Na een lange tijd te hebben rondgesnuffeld hier, zonder vrijwel enig bericht te posten, heb ik besloten na 1,5 jaar auto-scene toch maar over te gaan stappen op het motorrijden. Niet omdat de auto wereld mij is gaan vervelen (let wel: Duitse-autowereld *D ) maar...
Terug
Bovenaan Onderaan