Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vfr-senna
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vfr-senna

    top en zijkuip honda vfr 800

    Te koop tegen elk aannemelijk bod een top en zijkuip van een 1999 honda vfr. De topkuip is in goede conditie, echter zit er bij het linker knipperlicht een klein scheurtje wat vanaf de achterkant makkelijk te repareren is . De zijkuip heeft lakschade maar is voor de rest 100 % intact.
  2. vfr-senna

    De appierun zoekt nog zijspannen en trike's

    Voor de jaarlijkse appierun op 16 mei aanstaande zoeken wij met spoed nog naar een aantal zijspanbezitters die zich willen inzetten voor de gehandicapte medemens. indien je dit aanspreekt ......... dan kan je je hier inschrijven : www.2wheels4wings.nl
  3. vfr-senna

    Appierun 2011

    Op 16 mei wordt vanuit hoofddorp de appierun gereden . Voorheen was deze run landelijk bekend onder de naam, aqulaerun. De organisatie van deze run is zoals altijd in de vertrouwde handen van stichting 2 Wheels 4 wings. Het doel van deze run is om met een groep van ongeveer 200...
  4. vfr-senna

    mening gevraagd over de deense eilanden

    Ik Ben van plan om samen met 2 vrienden dit voorjaar een motortrip richting de deense eilanden te gaan maken . Nou is mijn vraag of hier nog mensen zijn die mij wat informatie kunnen verschaffen over het landschap aldaar, bezienswaardigheden, of diengen die je zeker nog effe moet weten voordat...
  5. vfr-senna

    sportuitlaat honda vfr

    wie o wie kan mij helpen aan een leuke sportuitlaat voor mijn honda vfr uit 96 het is de bedoeling dat de uitlaat een wat stoerder geluid heeft als het standaart exemplaar maar wel legaal is :)
Terug
Bovenaan Onderaan