Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: melkridder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. melkridder

    polyester links ??

    volgens mij was er ergens een topic met allemaal handuge links naar onderdelensite's ben op zoek naar een zitje en had er ergens 1 gezien die ik wil hebben maar kan het niet meer terug vinden volgens mij zat het in oosterhout maar zeker ben ik er niet van graag dus wat adressen aub
  2. melkridder

    nog iemand clipons nodig ?

    heb ook nog een set clipons liggen dingen zijn ongeveer 38mm en waarschijnlijk afkomstig van een kawa heb ze een keer gekocht als 43mm maar kreeg deze opgestuurd en de verkoper liet nix meer horen als ik iemand er mee kan verblijde voor schappelijk prijsje moet je je maar melden
  3. melkridder

    pssssssstt : Thunderace te koop

    te koop een zwart/grijse Thunderace uit 2001 heeft zo'n 48000 gereden en is in goede staat heeft voornamelijk woon/werk kilometers gemaakt en dus weinig geleden uitlaat is van het type goedgekeurd vraagprijs 5700 euro motor gaat weg vanwege verandering van baan met daarbij een auto v/d zaak
  4. melkridder

    Thunderace te koop!

    is nie van mij maar van un vriend van me motor is in prima conditie en gezien zijn rijstijl nix geleden zie voor verder informatie de advertentie op marktplaats ≥ Motoren - Marktplaats.nl
  5. melkridder

    foto van HAGA door het vuur gezocht

    heb de foto als achtergrond op mijn pc gehad maar ben hem helaas verloren het is een foto van een paar jaar terug een gele fiets is gecrashed en in de hens gevlogen Haga rijd door de vlammen van die fiets heen wie kan me helpen om die afbeelding weer te downloaden ?? heb geen idee meer...
  6. melkridder

    Suomy pak maat56

    pak heeft nog geen 800km in de buitenlucht doorgebracht en is nog geen jaar oud is slecht 3 maal gedragen en is te koop omdat hij voor mij net een maatje te klein is is rondom voorzien van protectoren en heeft klitterband voor eventuele kneesliders pak is nieuw en ruikt nog nieuw prijs 500 euro
  7. melkridder

    ervaring met Conti Roadattack?????vooral regen en kou

    moet aan nieuwe rubbers en overweeg de Conti's omdat ik gewoon doorrij ben ik benieuwd naar ervaringen in dit en komend jaargetijde met deze band hoe blijft de grip met kou en regen ? slijtage ?? rij nu met een XJR 1200 op Bridgestone banden 020 achter en 014 voor reacties welkom
  8. melkridder

    clipons

    hello ik heb een XJR en wil er clipons op monteren heb geen idee of het nog een beetje wil rijden dan dus zoek ik goedkope clipons ze hoeven dus ook niet mooi te zijn , gaat eigenlijk meer om te testen of het wat is voordat ik knappe koop en het blijkt tegen te vallen of niet te passen ivm de...
  9. melkridder

    sportuitlaten voor TDM

    iemand nog een setje pro stocks of iets soortgelijks voor een klein prijsje ?
  10. melkridder

    XJR 1200

    mijn mooie BRUTUS is te koop hij is beter behandeld dan mijn vrouw en voorzien van de volgende extra's progesieve veren rvs remleidingen LSL stuur tail-risers KN filter gemod. colector dynokit bjr 1998 km 41000 voor 5.300 euro's Bijlage: P1130010.JPG
  11. melkridder

    orginele uitlaat FZR600R

    iemand intresse in een orginele FZR600R uitlaat ? gooi er eens een bod tegen Bijlage: P1140025.JPG
  12. melkridder

    onderdelen Yamaha Fazer 600

    laat maar weten als je iets nodig hebt spul is allemaal nog netjes Bijlage: P1140028.JPG
  13. melkridder

    R1 solo seat

    voor als je je R1 tot een echte 1zitter wil maken zonder teveel ombouw Bijlage: P1140021.JPG
Terug
Bovenaan Onderaan