Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Willie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Set rem koppelingshendels voor verschillende Triumph's

    Te koop: Nieuwe set rem en koppelings hendel voor volgende Triumph's: -Daytona 675 2006-20011 -Speed Triple 2008-2010 -Street Triple R 675 2009-2011 Mooie gefreesde hendels van topkwaliteit. Titanium grijze hendels met goudkleurige verstellers. (in werkelijkheid zijn de verstellers...
  2. W

    Eazi-grip pads nieuw

    Nieuwe set Eazi-grip pads. Voor meer grip op je tank. Ongeveer gelijk aan de beter bekende Stompgrips maar dan universeel en voor een veel lagere prijs. Heb met mijn slaperige hoofd per ongeluk 2 sets besteld, vandaar dat deze weer in de verkoop gaat. Prijs: 20 euro incl. verzending.
  3. W

    Remblokken voorzijde GSX-R600/750 TEAB

    Te koop: 2 sets remblokken voor de voorremmen van een Suzuki GSX-R: GSX-R600: 1996-2003 GSX-R750: 2000-2003 Tevens passen ze op de GSF1250 Bandit Officieel zijn dit race blokken voor circuitgebruik maar mijn ervaring is dat ze het op straat met koude temperaturen en regen ook prima...
  4. W

    Ferodo remblokken oer-RSV/Tuono+ Falco/Futura

    2 sets nieuwe voorrem blokken van Ferodo. Type: Sintergrip Road Ideale remblokken voor op straat en een circuitdagje. Ik heb ze gekocht voor mijn vorige 2004 Tuono. Verder geschikt voor: -Oud model Mille. -Oud model Tuono. -Falco -Futura (niet geschikt voor de rode brembo's en radiale...
  5. W

    TK: MSH Zolder 30-05 groep snel

    Helaas komt deze dag mij niet goed uit. Vandaar: Ter overname: Vrij rijden met Motorsportschool op circuit Zolder. Maandag 30 mei in de snelle groep. 5x 20 minuten Deze dag is al een tijdje volgeboekt dus dit is je kans als je dan wilt rijden. Kosten: 125 euro Bij interesse...
  6. W

    game SBK X voor de XBOX360

    Nieuw in verpakking (gesealed): De game SBK X voor de XBOX 360. In deze game kun je in alle klasses het kampioenschap rijden: Superbike+Supersport+Superstock. Met oa Barry Venneman als mogelijke rijder. Helaas besteld voor verkeerde game console (XBOX ipv PS3) dus kan er niks mee...
  7. W

    race kuipen GSX-R1000 /600/750 K1 etc

    Set race kuipen voor een Suzuki GSX-R 1000 K1 K2. Past ook op de 600 en 750 met een kleine aanpassing! Heb deze set gekocht als reserve set voor mijn GSX-R750K1 maar gelukkig nooit nodig gehad. De kuipen hebben hier en daar wel gebruikssporen en zijn niet netjes geverfd. Vandaar de lage...
  8. W

    Velgen GSX-R600/750 K0 K1 K2 K3

    Te Koop: Nette set velgen voor een Suzuki GSX-R 600/750. Bouwjaar 600: 2001 tm 2003 Bouwjaar 750: 2000 tm 2003 In een goede staat incl. goede schijven (zitten nog op originele dikte) Vraagprijs: 400 euro. Te bezichtigen in Alem (GLD) of Hillegom.
  9. W

    Velgen GSX-R600/750 K0 K1 K2 K3

    Te Koop: Nette set velgen voor een Suzuki GSX-R 600/750. Bouwjaar 600: 2001 tm 2003 Bouwjaar 750: 2000 tm 2003 In een goede staat incl. goede schijven (zitten nog op originele dikte) prijs: 350 euro. Te bezichtigen in Alem (GLD) of Hillegom.
  10. W

    AIM My-chron Light laptimer

    AIM My-chron Light laptimer. Helemaal compleet incl. baken, kabels etc. In nieuwstaat! Niet veel gebruikt. Prijs: 170 euro. Verzending mogelijk.
  11. W

    Nieuwe shirts Isle of Man TT 2010

    2 verschillende shirts van de IOM TT 2010. Helemaal nieuw met kaartje er nog aan! Maat: XL Ik verkoop deze shirts omdat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld heb. Prijs: 20 euro p/st incl. verzending. Voor beide shirts 30 euro incl. verzenden. De foto's met m'n mobiel waren niet...
  12. W

    Pirelli Dragon Supercorsa voorband

    -Pirelli Dragon Supercorsa. -Compound SC2. -Maat: 120/70-17. Maar 3 sessies mee gereden. Nog prima te gebruiken voor circuitdagen bijv. Hebben droog en donker gelegen! Wilde deze band zelf nog gaan gebruiken op circuit maar heb nog een hele voorraad liggen en rij dit jaar niet veel...
  13. W

    nieuwe continental banden 120/180

    Nieuwe set Continental banden. Voorband is een Conti SportAttack in de maat 120/70-"17 Achterband een Conti Force in de maat 180/55-"17 Deze maten worden op bijna alle sportieve motoren gebruikt. Allebei sportieve straatbanden met veel grip op droog en nat. Prijs: 160 euro voor de...
  14. W

    Set 120/180 Pirelli Diablo Supercorsa's

    Deze set Diablo supercorsa's SC 2 zijn 2 dagen op circuit gebruikt. Vooral in het midden nog volop profiel. Geen vreemde slijtsporen. Niet geschikt meer voor circuitrijden maar nog goed voor veel straat km's. Verzending mogelijk. Voor meer info graag mailen. (zie m'n profiel voor...
  15. W

    nieuw: Conti road attack 180/55

    Omdat ik sinds kort op een Appie Tuono rijdt met een andere bandenmaat, heb ik deze achterband over. Continental Roadattack in de maat 180/55-17. Helemaal nieuw. Al een tijdje geleden van de productie gekomen maar donker en droog bewaard. Niet uitgedroogd! Mag weg voor 75 euro...
  16. W

    Conti Roadattack nieuw 180/55-17

    Omdat ik sinds kort op een Appie Tuono rijdt met een andere bandenmaat, heb ik deze achterband over. Continental Roadattack in de maat 180/55-17. Helemaal nieuw. Productiedatum: 4104 Al een tijdje geleden van de productie gekomen maar donker en droog bewaard. Niet uitgedroogd! Mag...
  17. W

    Datona banden (De)montage apparaat

    Heb nog een Datona banden (De)montage apparaat staan. Hiermee druk je de band los van de velg waarna je de banden met bandenlepels kunt verwijderen. Is pas een maand of 2 oud en misschien 4-5x gebruikt. In nieuwstaat dus. Nieuwprijs 39.- euro. Mag weg voor 25 euro excl. eventuele...
  18. W

    Gebruikte Pirelli Supercorsa SC2 180/55

    Deze Pirelli Supercorsa is 2 races oud. Nog goed voor veel straat km's! Op de linkerkant zit een klein spoor maar dat is er zo uit na wat km's op straat. Maat: 180/55-17 Compound: SC2 Productiedatum: begin 2009. Mag weg voor 25 euri's. Verzending mogelijk. Bij interesse mailen...
  19. W

    Spanningsregelaar Suzuki GSX-R750

    Goed werkende spanningsregelaar afkomstig van een GSX-R750 K0-K3. Geschikt voor meerdere modellen GSX-R: -GSX-R600 '97-'03 -GSX-R750 '96-'03 -GSX-R1000 '01-'02 Mogelijk ook geschikt voor andere Suzuki modellen. Prijs: 60 euro. Verzending mogelijk.
  20. W

    Set Metzeler Rennsport 120/180

    Set Metzeler Rennsports banden. De voorband is vorig jaar een aantal sessies op circuit gebruikt. Het profiel is nog z.g.a.n. De achterband is alleen kort op straat gebruikt. Profiel ook nog minstens 80% goed. Productiedatum: 0506 en 1506. Donker en droog opgeslagen. Goed voor duizenden...
  21. W

    BMC filter luchtfilter GSX-R750/600 K0-K3

    Z.G.A.N. BMC luchtfilter voor een GSX-R750 van 2000-2003. Ook geschikt voor de GSX-R600 2001-2003. Het filter is helemaal schoon en kan zo gemonteerd worden. Afkomstig uit mijn gsxr750 circuitmotor. Heb hem helaas moeten vervangen door een standaard filter omdat open filters niet meer...
  22. W

    Vesrah remblokken yamaha

    2 Sets nieuwe Vesrah remblokken type RJL voor de voorremmen van Yamaha's met de bekende blue-spot remklauwen. Dit zijn gesinterde remblokken geschikt voor straat en circuitgebruik. Geschikt voor: -R1 '98-'02 -R6 '99-'03 -Thunderace -thundercat etc. Normale winkelprijs...
  23. W

    Vesrah remblokken yamaha

    2 Sets nieuwe Vesrah remblokken type RJL voor de voorremmen van Yamaha's met de bekende blue-spot remklauwen. Dit zijn gesinterde remblokken geschikt voor circuitgebruik. Geschikt voor: -R1 '98-'02 -R6 '99-'03 -Thunderace -thundercat etc. Normale winkelprijs: 95.- euro...
  24. W

    aangeboden: pitbox Spa 5 en 6 aug

    Door uitvallen van wat jongens hebben we nog een plek (mogelijk 2) vrij in onze pitbox voor de dagen van Prospeed op Spa komende woensdag en donderdag. De avond van tevoren kunnen we er al in. Normale prijs voor 2 dagen= 200 euro. Kosten 40 euri's per plaats. Erg fijn om uit de regen of...
  25. W

    Spa 5+6 aug. Prospeed groep very fast

    Wegens een blessure heeft een maatje helaas het volgende te koop: 2 dagen vrijrijden op Spa. 5 + 6 augustus met Prospeed. De groep VERY FAST/SEHR SCHNELL is de 1 na snelste groep. Normale prijs is 410 euro incl. verzekering en transponder. Mag weg voor 380 euri's! :) Bij interesse...
Terug
Bovenaan Onderaan