Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bikerizer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bikerizer

    Gedore gereedschapswagen (leeg)

    Te koop: Z.G.A.N. gereedschapswagen van het merk Gedore. Alle lades zijn heel en werkend. Slotmechanisme werk ook nog. Geen beschadigingen. Excl. inleg en gereedschap. Mag weg voor een bod boven de €100,- ivm ruimtegebrek. Wordt niet verstuurd :+ Ophalen in Den Haag.
  2. Bikerizer

    Kleine compressor

    Te koop aangeboden: Kleine compressor voor hobby gebruik. Kleine voorraadtank Incl. spiraalslang, luchtspuit, bandenspanningsmeter(niet geijkt), en straalpistool. MF-vraagprijs: €60,- Tel: nulzes-drieachtvierviernegenzesvijfvier
  3. Bikerizer

    Kleine compressor

    Dubbel |(
  4. Bikerizer

    Koelvloeistof lekkage ER6

    Heren technici, Ik twijfel.. Mijn vrouw rijdt een Kawasaki ER6n uit 2010. Nu wil het geval dat deze al een tijdje koelvloeistof lekt. Niet veel, alleen leksporen bij de aansluitingen van de slangen en op de pakking van het waterpompdeksel. De motor is een jaar in ons bezit en is in die tijd...
  5. Bikerizer

    GSX-R600 K4 loopt op 3 cilinders

    Hallo technicers, Hierbij even een vraagje van mij. Ik heb een Suzuki GSX-R600 uit 2004. Nu heb ik al een tijdje een probleem met deze motor. Vlak na de aankoop, in 2009, terug geweest omdat de motor op 3 cilinders liep. Vanaf stationair tot +/- 7000rpm op 3 cilinders. Alles boven de...
  6. Bikerizer

    Laser demper GSX-R600/750

    Hierbij zet ik dus mn demper te koop. Een zeer nette Laser Duo-Tech demper. Passend op een GSX-R600/750 K4/K5. Misschien ook wel op andere type's maar van deze weet ik het zeker. De demper is helemaal compleet incl. bevestigingsbouten en 2 type db-killers. Er zit ook een nieuwe...
  7. Bikerizer

    Contactslot GSX F

    Hello.. Ik heb even een vraagje.. Mn buurman belde vorige week aan dat zijn contactslot van zn motor defect is. Hij heeft hem zelf doorgemeten. Dit was zijn verhaal: Klaar met werken, omkleden en naar huis. Sleutel erin, contact gemaakt, starten! De startmotor gaat 3 keer rond.. Nix...
  8. Bikerizer

    Te Koop: Motorboy / Motormover

    De foto's spreken voor zich denk ik. Prijs +/- 50 eurie..
  9. Bikerizer

    Sv 650s troubels

    Hallo allemaal!! Ik zal me eerst ff voorstellen! Ben Arjan 23jr en uit Capelle aan den IJssel!! Bij Rotterdam. Heb net een Suzuki sv 650s uit 2001 gekocht. Ga hem 14-12006 ophalen. A day to remember!! Mijn vraag: Zijn er problemen bekend met zo'n machine??? Ik heb al een beetje zitten rond...
Terug
Bovenaan Onderaan