Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bulletsmith
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bulletsmith

    Echte "Barnfind" 3X Suzuki GT 750

    Bij deze het topic waar ik al een klein tipje van sluier had gegeven in het Suzuki tweetakt topic. Vandaag alles in een bus geladen en mee naar het noorden toe genomen. Ook direct maar wat foto's want de meesten van jullie zijn nogal visueel ingesteld ;) Zoals het daar stond: In de...
  2. Bulletsmith

    Acerbis Yamaha XT 500 tank.

    Acerbis tank voor XT 500. Met nieuwe benzine kraantjes. Gespoten in 1980 kleuren. Met speciale kunststof primer onder de lak. €250,-
  3. Bulletsmith

    Yamaha RD 400 van 1977 Resto.

    Vandaag de eerste lichting opgehaald. Mooi project voor de komende winter. Probeer hem weer zo origineel mogelijk op te bouwen.
  4. Bulletsmith

    Klepstel-plaatjes/shims voor Suzuki GS

    Na lekke koppakking de cilinderkop gereviseerd, kleppen opnieuw ingeslepen enz. Nu dus te weinig klepspeling, wie heeft nog wat liggen? Zit nu 2,60 tot 2,75 in en de diameter is 29,50. Martin.
  5. Bulletsmith

    ~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

    Doe ik het deze keer. Titel zal door die bolle ook wel weer worden bewerkt. :) De voorgaande delen: ~~~ Het drietiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en) ~~ het twaalfste grote XT/XTZ/TT/TTR topic en WR450F-2007 ~~ ###Het elfste grootste XT/XTZ/TT/TTR Topic### door karma2burn...
  6. Bulletsmith

    RD 350 LC YPVS- Project- Orgineel laten of ombouwen ?

    Afgelopen vrijdag deze motor opgehaald, overgenomen van een liefhebber die haar een hele tijd heeft gehad met de bedoeling om haar op te knappen. Helaas kwam het er niet van en besloot om zijn Elsie te verkopen. Elsie was in behoorlijk slechte staat en het werd tijd dat er wat mee ging...
  7. Bulletsmith

    Gezocht : touratech gpsmap 60 serie houder

    Ik ben op zoek naar een Touratech gpsmap 60 serie houder. Mvg, Martin. Reactie graag via pb.
  8. Bulletsmith

    Honda XL125 Varadero Bj 2006 € 2490,- (Lichte glijschade)

    Te koop: Honda Xl125 Varadero V-Twin. Bj 2006. Km stand 2500. Hele lichte glijschade. '( Vraagprijs € 2490,- Reacties graag via de mail: johellen@home.nl Ik heb de de advertentie voor iemand geplaatst dus reacties graag via bovenstaand mailadres
  9. Bulletsmith

    Kawasaki KLE 500 € 1.000,-

    TE KOOP KAWASAKI KLE 500 BJ: 1991 KM STAND: 41400 KLEUR: PAARS Net een beurtje gehad, Nwe accu,voorband. Bij evt vragen : 06-22668353 PRIJS: € 950,-
  10. Bulletsmith

    Honda XL 350 R met supermotard wielen

    Te koop: Honda XL 350 R van 1986 in bijna nieuwstaat. 2 keer 17 inch supermotard wielen met rvs spaken en gepolijste velgen. Nieuwe banden en ketting + tandwielen, accu ,olie en filter. Eventueel inruil van een Honda NX 250 mogelijk. Vraagprijs 1000 euro Martin.
Terug
Bovenaan Onderaan