Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. freakteacher

    Vraag mbt verbouwing street triple kont (naar café racer)

    Hallo creatievelingen, Ik heb geen idee of hier vaker dit soort vragen worden gesteld, maar ik heb al tijden het idee om de kont van m'n street triple aan te pakken. Deze wil ik minder breed en wat strakker/minimalistischer maken (in de foto's alles buiten de rode lijnen eraf. Een bijkomende...
  2. freakteacher

    Schetsplaten van 2012 street triple gevraagd

    Gaat me alleen om nr. 1 en 2 van onderstaande afb. Reden is dat de 2012 versie al de kleur van het frame heeft en mooier staat op m'n 2010 street. :W
  3. freakteacher

    rugprotector gel of kunststof?

    Via via kan ik een rugprotector kopen en ik heb helemaal geen verstand van die dingen. De verkoper heeft zelf een hard exemplaar aangeschaft en heeft de betreffende protector, afkomstig van POLO dus over. Het gaat om een model met een grote gelpad op de rug. Mijn gezond verstand zegt dat een...
  4. freakteacher

    motorposters

    Nu m'n zoontje van bijna 3 ook redelijk gek begint te worden van motoren (en van tractors, en van graafmachines, en vliegtuigen, helikopters etc...) wil ik graag een grote poster met daarop motoren van allerlei types op z'n kamer hangen. Zowel naked, cross, race, chopper, tour etc.... dus op 1...
  5. freakteacher

    Alpinestars laarzen maat 42 (gebruikt)

    Laarzen zijn gebruikt, maar in goede staat. Geen kapotte/losse naden oid. Kunnen nog jaren mee. 20 Euro.
  6. freakteacher

    Arai helder vizier

    Vizier nooit gedragen, geen enkel krasje dus ZGAN. Mogelijkheid voor pinlock vizier. Type: SAL Helm was maat S. 10 Euro + verzendkosten.
  7. freakteacher

    band blijft leeglopen

    Heb iets geks met een nieuwe band: - Afgelopen week dus een nieuwe Dunlop Sportsmart in huis gehaald. - Vriend van me heeft de band er op z'n werk opgelegd. - Omdat hij er 2,8 bar in had gepompt ipv de voorgeschreven 2,5 (bron: dunlop) heb ik de band flink leeg laten lopen. Waarschijnlijk...
  8. freakteacher

    Alpinestars laarzen, jas, broek en helm

    Mijn oude kloffie mag weg voor weinig. Alles gebruikt en zitten zeker gebruikssporen op door 6 jaar dragen, maar ook 2x kleine valpartij. Kan echter nog jaren mee. Laarzen maat 42 Jas maat 48 Broek maat 50 Helm maat S Helm is 6 jaar gebruikt en daarna in doos weggezet. Transparant...
  9. freakteacher

    textiel strak motorpak

    Ik ben op zoek naar een textiel jas en broek die aan elkaar te ritsen zijn én de strakke pasvorm van een leren pak hebben. Ik weet niet of er textiel broeken zijn waar kneesliders aan te bevestigen zijn, maar zoja dan hoor ik het graag. Heb al wel wat mooie jassen gezien, maar een wat...
  10. freakteacher

    zgan Alpinestars (motor)jack

    Ik doe m'n leer de deur uit dus ook dit stoere jack met metalen Alpinestars logo op de borst moet weg. Maat: L Jas is te gebruiken als motorjack want heeft uitneembare protectorstukken op ellebogen en schouders. Ik heb 'm echter zonder protectoren gebruikt als dagelijkse jas. Veel...
  11. freakteacher

    Minimale kromming in remschijf te maken?

    Heb een minimale kromming in m'n voorste remschijf omda'k heel stoer met m'n schijfremslot ben weggereden |( :$ . Is echt maar één mm, maar heb nu wel een pompende rem en dat kan natuurlijk niet. Is al een nieuwe schijf besteld voor 318 Euro :o B| , maar ben eigenlijk nog wel benieuwd of...
  12. freakteacher

    wave schijven vs origineel

    Benieuwd of wave remschijven (of andere types anders dan origineel) nou wel of niet beter zijn dan originele schijven. Hoor hier verschillende verhalen over. Alvast bedankt.
  13. freakteacher

    Voorste remschijf triump street triple R

    Ben op zoek naar een (rechter) voorste remschijf voor een Triump Street Triple R 2010. Gebruikt geen probleem zolang ie maar in goede staat is.
  14. freakteacher

    Wat is een goede rugzak?

    Ben op zoek naar een goede kwaliteit verstelbare rugzak voor m'n boeken/klappers agenda, etui etc. Heb nu een oude Kipkling die overigens na 20 jaar trouwe dienst nog steeds in goede staat is, maar hij is niet verstelbaar in de hengsels waardoor hij erg laag op m'n rug hangt en de onderkant van...
  15. freakteacher

    kuipruitje honda 954rr fireblade

    Koper van m'n motor heeft deze vergeten mee te nemen en heeft na een belletje ook niet meer de moeite genomen om 'm op te halen. Helder kuipruitje voor een Honda 954RR fireblade. Origineel Honda. Éen van de oogjes heeft een scheurtje (zie detailfoto), maar dat kan gefikst worden. Verder in...
  16. freakteacher

    kuipruitje honda 954rr fireblade

    Koper van m'n motor heeft deze vergeten mee te nemen en heeft na een belletje ook niet meer de moeite genomen om 'm op te halen. Helder kuipruitje voor een Honda 954RR fireblade. Origineel Honda. Éen van de oogjes heeft een scheurtje (zie detailfoto), maar dat kan gefikst worden. Verder in...
  17. freakteacher

    hoe zet ik de optie PB aan?

    Benieuwd hoe ik de optie Privéberichten aan zet. Kan er in m'n profiel niks over vinden.
  18. freakteacher

    Aprilia RSV 1000R in nieuwstaat!

    Bij deze zet ik de motor van een vriend van me voor 'm te koop. Bij serieuze interesse dus geen contact via mijn mail opnemen, maar even bellen naar: 06-55816369. Zeer nette Aprilia RSV 1000 R, in nieuwstaat verkerend. Bouwjaar okt 2003 (model 2004), Hij is de 1e eigenaar. Wegens te weinig...
  19. freakteacher

    954RR (perfecte staat, hoop nieuwe onderdelen)

    Met pijn in 't hart, maar dóór pijn in de rug aangeboden: Een in perfecte staat verkerende Honda 954RR Fireblade. Bouwjaar: 2002 Km-stand: 32.700 Ketting en tandwielen zijn in zeer goede staat. Banden (MPP 2CT) voor 90 %, achter 70 %. Heeft op tijd onderhoud gehad en altijd...
  20. freakteacher

    Nieuwe trend om motoren uit Engeland importeren?

    Maat van me is van 't weekend bij een grote, bekende motordealer geweest om voor een nieuwe fiets te kijken en kreeg daar te horen dat ze niet op zijn huidige gsxr zaten te wachten als inruil mede omdat veel mensen tegenwoordig motoren uit Engeland zouden importeren. Service was sowieso bar...
  21. freakteacher

    Honda 954RR Fireblade -prijs aangepast-

    Met pijn in 't hart, maar dóór pijn in de rug aangeboden: Een in perfecte staat verkerende Honda 954RR Fireblade...in de snelste kleurstelling O-) . Bouwjaar: 2002 Km-stand: 32.705 Ketting en tandwielen zijn in zeer goede staat. Banden (MPP 2CT) voor 90 %, achter 70 %. Heeft op...
  22. freakteacher

    (kuip)delen Honda 954RR Fireblade aangeboden

    Vorige week ongeval gehad; noodstop, over de kop, motor op de neus terecht gekomen en daarna omgevallen. Had zelf gelukkig niks en motor is inmiddels als nieuw gerepareerd. Als gevolg onderstaande onderdelen met (lichte) schade aangeboden. Topkuip (nieuwprijs 540 Euro) Rechter zijpaneel...
  23. freakteacher

    Vragen mbt motorongeluk

    Vorige week m'n 954rr aan de grond gelegd door m'n eigen domme schuld maar ging zo snel da'k wel benieuw ben wat zaakjes. Ff kort: op rotonde af gekomen, keek even 1 sec. op m'n navigatie |( en toen ik omhoog keek was 't voorgaande verkeer gestopt. 'K had duidelijk dus gewoon veel meer...
  24. freakteacher

    Z1000 vs CB1000R vs Superduke R vs Speed Triple

    Vandaag testritje met een cb1000r en een 2008 z1000 gemaakt. Morgen waarschijnlijk de ktm superduke R als 't goed weer is. Zou de bevindingen laten weten heb ik in verschillende topics beloofd dus bij deze: De CB1000R loopt als een zonnetje. Pakt zeer goed op en rijdt gewoon super. Over de...
  25. freakteacher

    onderhoudskosten 2cil. vs 4cil

    Beste allemaal! Wil in de toekomst m'n 954rr eruit doen om naked te gaan rijden en zit tussen een paar modellen, namelijk de z1000 (2008), cb1000r en een ktm superduke R te twijfelen. Nou zijn dit natuurlijk fietsen met zeer verschillende rijeigenschappen, maar ik hoor ook dat een...
Terug
Bovenaan Onderaan