Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. freakteacher

    Vraag mbt verbouwing street triple kont (naar café racer)

    Hallo creatievelingen, Ik heb geen idee of hier vaker dit soort vragen worden gesteld, maar ik heb al tijden het idee om de kont van m'n street triple aan te pakken. Deze wil ik minder breed en wat strakker/minimalistischer maken (in de foto's alles buiten de rode lijnen eraf. Een bijkomende...
  2. freakteacher

    Schetsplaten van 2012 street triple gevraagd

    Gaat me alleen om nr. 1 en 2 van onderstaande afb. Reden is dat de 2012 versie al de kleur van het frame heeft en mooier staat op m'n 2010 street. :W
  3. freakteacher

    rugprotector gel of kunststof?

    Via via kan ik een rugprotector kopen en ik heb helemaal geen verstand van die dingen. De verkoper heeft zelf een hard exemplaar aangeschaft en heeft de betreffende protector, afkomstig van POLO dus over. Het gaat om een model met een grote gelpad op de rug. Mijn gezond verstand zegt dat een...
  4. freakteacher

    motorposters

    Nu m'n zoontje van bijna 3 ook redelijk gek begint te worden van motoren (en van tractors, en van graafmachines, en vliegtuigen, helikopters etc...) wil ik graag een grote poster met daarop motoren van allerlei types op z'n kamer hangen. Zowel naked, cross, race, chopper, tour etc.... dus op 1...
  5. freakteacher

    Alpinestars laarzen maat 42 (gebruikt)

    Laarzen zijn gebruikt, maar in goede staat. Geen kapotte/losse naden oid. Kunnen nog jaren mee. 20 Euro.
  6. freakteacher

    Arai helder vizier

    Vizier nooit gedragen, geen enkel krasje dus ZGAN. Mogelijkheid voor pinlock vizier. Type: SAL Helm was maat S. 10 Euro + verzendkosten.
  7. freakteacher

    band blijft leeglopen