Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Starscream
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Starscream

    K&N Filter GSXR600 SRAD

    Niets meer niets minder. Voor €30,- incl is deze voor jou
  2. Starscream

    Hyperpro achtershock GSXR-600 SRAD

    Komt onder m'n oude circuitmotor weg. Ivm met verkoop ben ik 'm niet meer nodig. Met extra veer. Voor €300,- incl is die voor jou. Verkocht
  3. Starscream

    Laser systeem GSX-R 600 SRAD

    Ligt hier maar te liggen, een compleet systeem voor een SRAD 600, misschien ook passend op een 750? Met stille demper voor circuitgebruik €250,-
  4. Starscream

    Setje velgen SRAD 600 met regenbanden

    Zoals de topictitel al zegt. Een setje velgen met regenbanden voor een SRAD. Banden zijn zgan, hebben 1 rondje Spa erop zitten. Incl remschijven en tandwiel. €400,-
  5. Starscream

    Tuinornament DR600

    Vorig jaar heb ik deze DR gekocht in de hoop er lekker op rond te rijden. Helaas door een polsblessure veel te weinig op kunnen rijden. Ding heeft inmiddels een jaar niet gereden/gelopen. Omdat hij hier toch maar staat weg te roesten mag hij vertrekken Bouwjaar 1985 is dus belastingvrij...
  6. Starscream

    Zandvoort 14-06

    Omdat ik met een gebroken arm zit kan ik deze dag niet rijden. Organisatie MSL, groep 3 kosten €160,-
  7. Starscream

    Vertrek MM Hengelo (MF-Oost)

    Het is bijna weer zover : *O* *O* *O* *O* *O* *O* ***Veenendaal 2 Mei 2010*** *O* *O* *O* *O* *O* *O* De Mega-Meeting Dat duurt nog zolang: Vertrek zoals altijd vanaf deze Tex: Vertrek om 9.30u. dus voor de mensen die nog koffie willen leuten, zorg dat je eerder bent...
  8. Starscream

    Suzuki TL1000S

    Ik weet nu al dat ik hier gigantisch spijt van ga krijgen, maar wil eens verder gaan kijken wat er in 2 cilinder 4 cilinder-wereld te beleven is. Wat kan ik er over zeggen. Bouwjaar 1997 Kilometerstand rond de 39000 Staat op goede Conti SportAttacks voor 2000km; achter gloedjenieuw...
  9. Starscream

    Veel onderdelen GSXR 600 1996-2000

    Heb hier een Gixxer 600 staan die het niet meer doet. Aangezien ik een aantal onderdelen zelf kan gebruiken, maar de rest niet bied ik ze hier maar te koop aan. Momenteel ben ik nog bezig met de demontage, dus er komen regelmatig nog wat onderdelen bij. Spanningsregelaar €20,- CDI...
  10. Starscream

    MF Oost Topic 61

    Welkom in het MF-Oost Topic deel 61. (Eigenlijk 62) Bij goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost: Het adres is polderweg 50 7556BX Hengelo (OV).     Het betreft dit Tankstation...
  11. Starscream

    Versprongen reactieveld

    Sinds een paar dagen heb ik dit dus al ik op bekijk reactie druk behoorlijk irritant. Heb de cookies al een keer verwijderd, maar dat hielp dus niks Help?
  12. Starscream

    MFMM Vertrek vanuit Hengelo

    1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei Ja... nog maar een maandje of 2 en dat is de Megameeting weer. Zoals voorgaande jaren zullen we weer vanuit Hengelo vertrekken en wel om een uurtje of 10 om rond 11.00u aan te komen bij de Mac in Veenendaal. Even voor de goede orde: Er word in...
  13. Starscream

    €1900,- Suzuki GSXR750W 1992 (25kW)

    Omdat ik tóch weer een twin wil hebben magdie gaan. Bouwjaar 1992 Kmstand 44000. ongeveer 1500km geleden nieuwe banden (MPP) ondergekomen. Ook is er toen nieuwe olie + oliefilter opgekomen. En de bougies zijn vervangen door irridiumexemplaren. Verlaagd, dus ook voor kleinere...
  14. Starscream

    MF Oost 43

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  15. Starscream

    Hardenberg deel 2

    het voorgaande deel: Motorrijders omgeving Hardenberg? De (bij)rijders tot nu toe: 1. ..:: Mike ::.. 2. Clein Achteropzitfiguurtje :+ 3. Bazz85 4. Wilco B 5. Yamatwin 6. margreet 7. Hasseman 8. Pinky Ramone 9. Loesie 10. Rambabbel 11. solidsjakie 12...
  16. Starscream

    Suzuki SV650S (25kW) bj 2000

    Hij is te koop :Y SV650S uit 2000 met een kleine 50.000km op de klok. Ik heb de motor gekocht met 20.000 km, Alle rekeningen sindsdien heb ik ter inzage. 25kW op kenteken, momenteel vol vermogen. Omzetten wordt geen probleem lijstje met mods. * stalen remleidingen voor * herrie Laser...
  17. Starscream

    Vertrekpunt MF-Oost

    * Megameeting 2008 * 18-05-2008 Zoals elk jaar 2 vertrekpunten. Te weten de Tex in Hengelo en indien nodig de Carpoolplaats Deventer: Vetrek in Hengelo is rond een uurtje of 10, zodat we rond 11 uur in Veenendaal zullen zijn Tex Hengelo: ik The Traveler OVB SiRoj Annanas OVB...
  18. Starscream

    MF-Oost 35

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  19. Starscream

    Nederland Oost Topic 34

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  20. Starscream

    Nederland Oost 29

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  21. Starscream

    Lazer helm/ Probiker leren combi

    Lazer Vertigo Maat S. 1 jaar oud. inclusief licht vizier. €75,- Probiker combi: 1 jaar oud. Nooit mee gevallen. CE-gekeurde protectie. Jas maat 50, broek maat 48 €200 samen €250,-
  22. Starscream

    Nederland Oost Topic 24

    * ONTMOETINGSPLAATS * Ontmoetingspunt is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  23. Starscream

    Suzuki GS500E 25kw

    Ik bied mijn GS500 aan. bj. 1991 kmstand: kleine iets meer als 43000km 25kw op kenteken. Ik heb voor een stalen remleiding laten monteren. 25kw op kenteken Ik doe hem weg omdat ik een lichte offroad wil hebben (XR250R). Inclusief MF-sticker nie meer... Sticker liet los bij het...
  24. Starscream

    Nederland Oost Topic 23

    * ONTMOETINGSPLAATS * Ontmoetingspunt is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  25. Starscream

    SV650S 1999-2002 Gebruikerstopic 2

    Handige Links Oude SV topic Kleppen stellen Onderdelen Catalogus Hoe raak ik de taartschep kwijt Kleurcodes SV650(S) Achterveer ZX6RR Aad900 De volgende mods zijn al uitgevoerd: - kompleet rvs uitlaat systeem Van Vliet Racing - staalflex remleidingen - alu superbike stuur...
Terug
Bovenaan Onderaan