Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotorMieke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MotorMieke

    Te koop Uvex motor jas

    Tekoop UVEX motor jas met uit neembare binnen jas. Maat m. Jas is nog helemaal goed en heel. Doe een goed bod en hij is van jou. Bied of bel (na 18.00uur N.O.Z) Bel 0651541761
  2. MotorMieke

    T.E.A.B Bandjes

    Te koop voor- en achterband Dunlop Sportmax Qualifier 120 70 ZR 17 en 180 55 ZR 17. Weinig mee gereden.
  3. MotorMieke

    Kaartje Haarbochttribune

    Wegens omstandigheden 1 kaartje Haarbochttribune. Vak AH rij 1. Helemaal vooraan, niemand voor je, veel ruimte voor je benen en alle andere meuk die je meeneemt. Goed zicht op start/finish en de Strubbenbocht.
  4. MotorMieke

    Buse dames textieljas mt.42

    Mooie jas met rug-, schouder- en armprotectoren. Uitritsbare voeringjas. Slechts 1 seizoen aangehad. Nieuwprijs 169,00 Euro (2 jaar geleden). Doe een goed bod en je rijdt deze winter nog lekker warm rond.
  5. MotorMieke

    Suzuki Bandit 1997 te koop

    Hierbij bied ik mijn Bandit te koop aan. Bouwjaar 1997. Km.stand ± 52.000 Kleur: Zwart Metallic. De motor heeft stalen remleiding voor, nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe achterband (± 2000 km) 24-05 nieuwe voorband. 09-06Nieuw oliefilter met nieuwe blokolie. Er is door mij met deze...
  6. MotorMieke

    Buddyseat Bandit 600

    Hoi, Ik ben op zoek naar een buddyseat voor mijn Bandit 600, bouwjaar 1997. Eventueel als jullie een adres hebben waar ik mijn buddy kan laten bekleden (bekleding kan kopen) graag ook reactie. De buddy is aan de voorkant bij de tank totaal doorgesleten.
  7. MotorMieke

    Bandit stuur + buddyseat

    Hoi, Ben de trotse eigenaar van een Suz. GSF 600 S Bandit, bouwjaar 1997. Heb de motor gekocht met een superbike stuur erop, stuurt ontzettend lekker maar..... ik heb last van een tenniselleboog (snap er niets van tennis nooit_ O-) . Zoek dus nu een orgineel Bandit stuurtje. Mijn buddy is aan de...
  8. MotorMieke

    Motorjas Uvex

    Te koop: Motorjas mt. M.(± mt. 44 ds/mt50 hr) Slechts enkele malen gedragen is te groot. Met elleboog, schouder en extra rugprotectie. Dubbele rits voorzijde, uitritsbare voering. Geschikt voor mannen en vrouwen. Prijs n.o.t.k. Mail voor meer info...
  9. MotorMieke

    Ja, ja ik ben dus ook een nieuwe

    Hallo, allemaal, Ben 5 januari geslaagd voor m'n rijbewijs. Nu al heftig verslaafd aan het motorrijden. :9 :9 Kon zondag dus niet langer wachten, zonnetje scheen, motorkleding aan, en de motor van m'n buurman geleend. HEFTIG!!!!!!!!!!!!!! Als je gewend bent te lessen op een Honda CB 500 is...
Terug
Bovenaan Onderaan