Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nosmo King
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nosmo King

    Heat Shield onderkuip, waar te krijgen?

    Hallo, De heat shield in de onderkuip van mijn motor begint op sommige plekken te desintegreren en zou ik dus graag willen vervangen. In de basis is het reflecterende aluminium folie met een zelfklevende laag. Ik heb de vraag bij de leverancier van de onderkuip liggen maar nog geen antwoord...
  2. Nosmo King

    Tyre vertikt het een route over bepaalde wegen te leggen

    Het volgende is het geval. Ik heb een aantal bestaande routes die ik enigszins wil aanpassen. Die routes zijn eerder met Tyre gemaakt. Als ik ze nu weer inlaad dan zie je dat Tyre bij een aantal van die routes wegen vermijden waar hij voorheen de route wel over liet lopen. Als voorbeeld de...
  3. Nosmo King

    Triumph Daytona 675 op alle cilinders te lage compressie?

    De Triumph Daytona 675 van een vriendin van mij wilde na drie weken stilstaan plots niet meer starten. Startmotor gooit hem goed rond maar geen enkele aanstalten tot aanslaan. Tot voor die tijd heeft de motor altijd goed gelopen. Geen olieverbruik geen rokende uitlaat of iets dergelijks Motor...
  4. Nosmo King

    Masturberende motorrijder gepakt

    Lid van een nieuwe motorclub Masturdarah?
  5. Nosmo King

    Lookwell motorpak incl laarsen handschoenen en helm te koop

    Te koop zo goed als nieuw leren Lookwell motorpak. Slechts enkele malen als bijrijdster gedragen. Lookwell Combi Pak Maat 36-38. Draagster is 1,70 lang en 60 kg. Laarsen maat 40 merk AlpineStar van leer en GoreTex. Handschoenen merk Lookwell. edit: handschoenen verkocht Helm merk...
  6. Nosmo King

    testtesttest

    test
  7. Nosmo King

    Het CBR1000RR Fireblade topic deel 18

    *O* Het 18e deel *O* Natuurlijk blijven wel de foto's van onze leden. :Y Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} first post...
  8. Nosmo King

    Het CBR1000RR Fireblade topic deel 17

    *O* Het 17e deel *O* Natuurlijk blijven wel de foto's van onze leden. :Y Topic Members: Als eerbetoon blijven we beginnen we met de UPP-er der UPP-ers: Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} De...
  9. Nosmo King

    Het CBR1000RR Fireblade topic deel 16

    *O* Het 16e deel *O* Natuurlijk blijven wel de foto's van onze leden. :Y Topic Members: Als eerbetoon blijven we beginnen we met de UPP-er der UPP-ers: Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} De mannen van de BBS...
  10. Nosmo King

    test

    test
Terug
Bovenaan Onderaan