Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thinge
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thinge

    Mijn oude Suzuki T500 rijd nog, maar ik wil hem terug......

    Van al mijn oude motoren uit de jaren 70 heb ik tig foto's en alle kentekens waren daar op zichtbaar en anders wel op de aankoopbonnen die ik had. Van één echter niet. Mijn oude Suzuki T500. Toen ik in een vlaag van verstandsverbijstering een jaar of 20 geleden al mijn aankoopbonnen op één...
  2. thinge

    HMV races Eext 2012. PICCIES!!!!!!!

    Tot in de nacht werken, na een paar uur de wekker alweer, je eigenlijk geradbraakt voelen terwijl je zo uren moet gaan rijden, Annemarie die niet lekker is en daarnaast een algeheel bleh gevoel bij ons beiden.....wat doe je dan in zo'n geval. Juist je gaat op vakantie eeehhh,................ ik...
  3. thinge

    HMV Races Tubbergen 2012....PICCIES!!!!

    Ja, we waren er......en ja, we hebben foto's, indien interesse zetten we hier weer een kleine selectie neer. Voor verzoekjes mail ons,.........indien je het zat bent die piccies, mail ons ook......
  4. thinge

    HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

    Zoals het er nu uit ziet zijn mevrouw Thinge en ik op 30 april aanwezig in Holten op de openingsrace van de HMV. Ook in Rockanje zullen we van de partij zijn. Uiteraard gaan we daar weer foto's maken. Bij deze dus een oproep aan de coureurs: hebben jullie nog speciale fotowensen voor die...
  5. thinge

    HMV races Mill 2011. Piccies!!!!!

    Mevrouw Thinge en ik zijn klaar om te vertrelkken naar Mill om wat fotoos te schieten van de races daar. Of we er aan komen en hoe we het gehad hebben kun je hier volgen later........ *Mompelt verder iets over eindelijk eens een weekend vrij en fotoos moeten maken enz, enz....*
  6. thinge

    Rockanje Classis Races 2011. PICCIES!!!

    Net als vorig jaar zijn mevrouw Thinge en ik naar de Rockanje races geweest. Ik ben nog steeds geen geweldige fotograaf, maar heb wel 2646 fotoos gemaakt en mevrouw Thinge is nog aan het tellen en heeft tevens gefilmd. En net als vorig jaar stel ik mijn fotoos gratis en zonder enige vorm van...
  7. thinge

    Motortreffens....weet je nog?

    Wie kent, en mist misschien nog, de motortreffens van vroeger? Zo vele namen schieten me te binnen. Kan iemand me nog verder helpen? Enne, als je nog treffen spelden hebt, mag je me mailen. Ik neem ze graag van je over........
  8. thinge

    Hoeveel motoren per type rijden er nog rond?

    Ik kwam vandaag dit: http://www.raivereniging.nl/markt-informatie/statistieken/wagenparkstatistieken.aspx statistiekje tegen. Als je op het bestand motoren klikt kom je per motortype het aantal tegen wat er van rond rijd. Niet exact per type, maar leuk genoeg om eens door te kijken. Gaat...
  9. thinge

    Suzuki XN85 Turbo, tsja, het moest er eens van komen

    Zoals al een tijdje in de lucht hing, is vannacht de knoop doorgehakt. Mijn Suzuki XN85 staat te koop.......tientallen redenen, behalve geldgebrek, maar eigenlijk is plaatsgebrek de belangrijkste. Daarnaast heeft hij dit jaar amper asfalt gesnoven en daar is tie ooit wel voor ontworpen.......met...
  10. thinge

    BMW R100RT 1982 opknappen. Rood of groen?

    Mijn oude trouwe R100RT uit 1981 had afgelopen maand wat last van de warmte. Nu zit ik voor een dilemma. Opknappen of gaan voor een andere? Inmiddels heb ik er een 1982er BMW R100RT erbij gekocht. Die fiets ga ik in ieder geval helemaal opknappen, maar wat zal ik met mijn groene gaan doen...
  11. thinge

    Rockanje Classic Races 15 mei 2010. PICCIES!!!!

    Was gisteren op de Rockanje Classic Races. Kon ik gelijk mijn nieuwe camera even uittesten. Iemand behoefte aan wat piccies van die ouwe barrels? Ik ben geen geweldige fotograaf, eigenlijk sinds een paar maanden weer een camera in handen, soort herintreder dus, maar vind het na het bekijken...
  12. thinge

    Jan Hofstra "Opa" in ziekenhuis

    Heeft niet direct zoveel met brikken te maken natuurlijk, maar hij vertoeft hier meestal op dit forum vandaar de keuze. Daarnaast wordt er in ieder geval even aan één brik minder gesleuteld en zo is er toch wel weer een verband. Jan Hofstra is dus vorige week opgenomen in het ziekenhuis. Hij...
  13. thinge

    Motorrijtuigenbelasting 2009

    Wegenbelasting 2009 is een aantal dagen binnen. Van 61 euro per jaar gegaan naar 80 euro per jaar (zuid-holland).......... KIJK, en daar word ik nou DOODZIEK van............. Natuurlijk een beetje verhogen is oke, dat deden ze tenslotte al jaren, maar dit is buiten proportie.
  14. thinge

    Hero Bougies

    Kent iemand het bougie merk HERO? Het schijnt al jaren niet meer te bestaan en op internet kan ik niets vinden. Ik kan namelijk vele dozen kopen in de USA tegen een lage prijs per doos. Het schijnt een NGK kloon te zijn met bijna gelijke types als NGK. Misschien wel een NGK product, maar...
  15. thinge

    Suzuki XN85 Turbo

    Moet niet gekker worden.......ik als tweetaktadept. Een jaar over nagedacht, wakker van gelegen en toen vorige week......de knoop......, doorgehakt en gebeld. Hij had hem nog en ja nog steeds te koop. Prijs,..................laag. Dussssssss,.....een suzuki T500J tweetakt verkocht (jaja doet...
  16. thinge

    Suzuki GSX1100EF(E)

    Te koop, in originele staat verkerende GSX1100 EFE. Voor foto's zie onderstaande link. http://link.marktplaats.nl/174011605
  17. thinge

    Nieuw brik erbij,......British Motor Works........Toch?

    Ondanks dat ik een tweetakt adept ben, heb ik de verleiding, nou ja een klein verleidinkje maar, niet kunnen weerstaan en de motorfiets gekocht waar ik ook op geeindigd ben in de jaren 80 van de vorige eeuw, een BMW R100RT in dezelfde kleur als toen uiteraard. Maar sjonge sjonge, wat een...
  18. thinge

    Peters werkplaats handboeken bij De Slegte in de aanbieding

    Bij alle vestigingen van boekhandel De Slegte liggen een 40 tal titels van Peters werkplaats handboeken. Prijzen tussen 20 en 25 euro. Sla jullie slag..........Veel brikkers natuurlijk, suzuki, kawa, honda yamaha enz.......... zie www.deslegte.com voor adressen. Greetz
  19. thinge

    Peters werkplaats handboeken bij De Slegte in de aanbieding

    Bij alle vestigingen van boekhandel De Slegte liggen een 40 tal titels van Peters werkplaats handboeken. Prijzen tussen 20 en 25 euro. Sla jullie slag..........Veel brikkers natuurlijk, suzuki, kawa, honda yamaha enz..........
  20. thinge

    Wat is er van ze geworden...die oude coureurs uit de NMB

    Wat is er van ze geworden.......? Die mannen die nog op echte tweetakten reden. Die mannen die nog weten wat stratencircuits zijn. Die mannen die nog een oorkonde kregen als prijs. Wat is er van ze geworden?
  21. thinge

    Suzuki GS850 Motorblok plus vele onderdelen GS 850

    Motorblok GS 850 van 1980. Komt van lopende motor. Frame met kenteken en vele andere onderdelen GS850 aanwezig. Nog een gedemonteerd motorblok. Geen tank en buddy seat. Indien je alles meeneemt, twee blokken dus, frame plus 3 of 4 kratten andere 850 onderdelen, 4 wielen met banden, 2...
  22. thinge

    Suzuki T500 tweetakt onderdelen te koop gevraagd

    Om mijn T500 weer goed rijdend te krijgen ben ik op zoek naar onderdelen of complete Suzuki T500's. Alles wat je van deze magistrale tweetakt te koop hebt is goed, maar graag de prijs navenant aan het aangebodene en niet met in het achterhoofd dat die gek (ik dus)er wel voor wil betalen als een...
  23. thinge

    Suzuki T500 1974

    In verband met de aankoop van een 1975 model en ook omdat ik er nu toch wel teveel heb (lees plaatsgebrek) moet ik, vrees ik, afscheid gaan nemen van deze schattige 1974 Suzuki T500L. Er moeten wat zaken aan gedaan worden, ze staat al lang stil; buddy is niet mooi meer, witte knipperlichtjes...
  24. thinge

    Weer een soes van de ondergang gered....

    Weer een nieuw liefje erbij. Samen met zijn 3 broertjes, of zijn het zusjes, heeft hij het(nu al)heel goed. Eerste verbeteringen zijn al aangebracht. De bedoeling is dat het in de loop van de tijd weer een hele mooie wordt. Mooier dan nu. Want het chroom is niet zo mooi als op de foto lijkt...
Terug
Bovenaan Onderaan