Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motorgek!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motorgek!

    Fj 1200 1990 VERKOCHT

    Speciale nieuwe site prijs. 650 euro. Kmstand 60.400 Kenteken MB-BP-11 Te bezichtigen in Delft. Ik verkoop deze motor voor mijn vader. De motor is te zwaar voor hem en hij is overgestapt naar een 600. De FJ is mogelijk verlaagd, of ik kan heel goed rijden en heb daarom wel eens de stepjes tegen...
  2. motorgek!

    Carburateurs terugplaatsen

    Hoi, Heeft er iemand tips om de carburateurs van een 4 cilinder makkelijk terug te plaatsen. Ik krijg de 4 rubber aansluitingen van t luchtfilterhuis er maar niet op. Ze zitten al wel in de inlaatspruitstukken vast. Alvast bedankt.
  3. motorgek!

    Carbs ultrasoon omg. Delft

    Hoi, Titel zegt alles eigenlijk al. Wie heeft of kent iemand met een ultrasoonreiniger en wil tegen een kleine vergoeding mijn 4 carburateurs (helpen) reinigen. Het liefst in de omgeving van Delft. Alvast bedankt, Paul
  4. motorgek!

    Fazer houdt in tussen 3.5k en 6.5k toeren

    Hoi, Ik heb een fazer uit 2001. Op de gashendel is deze begrensd tot 35kw. Dit betekent dat de gashendel niet volledig open kan. Het euvel is het volgende: vanaf de 60 km/h houdt de motor in bij volgas accelereren tussen de 3500 en 6500 toeren. Daarnaast gaat de motor ook flink trillen...
  5. motorgek!

    Ongewenste doorverwijzing

    Ik krijg regelmatig bij het bezoeken van motorforum dat er allerlei reclame website openen. Dit gebeurt op mn samsung, en alleen op motor forum. Iets met de advertenties die jullie krijgen?
  6. motorgek!

    Brandstofpomp yamaha fzs600 2001

    Hoi, Mijn motor heeft een tijd stil gestaan en wil niet meer starten. Normaal gesproken hoorde ik de brandstofpomp klepperen. Dat doet ie nu niet meer. Ik weet dus dat ie geen benzine krijgt want als ik de slang van de pomp naar de carburateurs lostrek en er benzine in duw loopt de motor als...
  7. motorgek!

    Kort warmdraaien in de winter

    Hoi, Als mijn motor een paar weken stil heeft gestaan duurt het vaak zo lang voordat ie start dat mijn accu leeg is en ik hem met startkabels aan een andere motor moet starten. Waar het precies aan ligt weet ik nog niet. Hij staat buiten (centrum amsterdam) want ik heb geen plek om hem binnen...
  8. motorgek!

    Twijfelachtige polisvoorwaarden motorverzekering

    Hoi allemaal, Ik ben bezig om een verzekering uit te zoeken voor mijn nieuwe motor. Nu ben ik de polisvoorwaarden aan het doorlezen en kom ik bij het volgende punt "U bent uw motor kwijt bent door een gebeurtenis die onder de module Diefstal is verzekerd (uw motor is bijvoorbeeld...
  9. motorgek!

    gezocht schokbreker

    Hallo. Ik zoek voor een project een achtershock. De afstand tussen de bevestigingspunten moet 23-25 cm zijn. Als iemand me hier aan kan helpen heel graag.
  10. motorgek!

    honda NSR 125 voorvork keerring

    Wegens verkeerd besteld heb ik nieuwe keerringen over wel uit de verpakking geweest maar niet gebruikt. Voor 15 euro stuur ik ze met de post naar je op. Ophalen kan natuurlijk ook. Voorvork Keerring Set Honda NSR 125 | Wij houden u mobiel ze kostten 14 euro, maar had er 7,50 verzendkosten...
  11. motorgek!

    Achterbrug maken

    Mede MF'ers, Voor school moet ik een achterbrug gaan maken. Nu moet ik voor een krachten analyse alle krachten uitzoeken die op de brug werken. Ik heb alleen moeite met het vinden voor de formules. Zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen hoe(veel) krachten er werken op de achterbrug in...
  12. motorgek!

    MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

    DEEL *D *XXVIII* *D Welkom beruchte motorrijders in deeltje 28 Belangrijk, blijft het droog of moet X binnen blijven? :X Have Fun & Enjoy en organiseer eetfestijnen!! Zie hier de linkjes naar de oude delen!! En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje...
  13. motorgek!

    Laarzen maat 43

    hko;
  14. motorgek!

    motorpak

    hey ik zoek een niet te duur motorpak, ivm met die opstapdagen 27 oktober. wat gegevens: ik ben zelf rond de 1.70 m en weeg ongeveer 70 kg. ik hoop dat iemand iets moois heeft (niet roze of paars) met als t kan rugbescherming en kneesliders, dat was dacht ik wel noodzakelijk voor die dag. ik heb...
  15. motorgek!

    circuitrijden

    hallo, ik ben 15 jaar en zoals je aan mn naam ziet helemaal gek van motoren, en nu vroeg ik mij af wat er allemaal nodig is om op een circuit te rijden, ik heb beetje motocross ervaring en achterop verder niets. en hehe ook geen rijbewijs of motor. dus ik vroeg mij of het voor mij mogelijk is om...
Terug
Bovenaan Onderaan