Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jelski
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jelski

    316SST bouten & moeren?

    Hi allemaal, Ik was binnenkort van plan mijn fiets wat op te knappen door een aantal verroeste schroeven te vervangen voor een wat 'roestvastere' SST 316 kwaliteit. Het enige wat ik echter bij de bouwmarkten tegenkom is (gegalvaniseerd) 301/304 materiaal waar ik liever niet aan begin. Bij...
  2. Jelski

    Chokekabel gekrompen?

    Hallo luitjes, Even een stomme vraag. Ik hebzojuist mn SV650 uit elkaar gehaald wegens een gebroken veer in de NAKS, nu ben ik em weer aan het opbouwen maar er lijkt iets mis te zijn gegaan met mn choke kabel. Ik kan de choke op het stuur wel naar achteren trekken, maar hij schiet gelijk weer...
  3. Jelski

    Af en toe te lage spanning?

    Jongens, Even jullie hulp. Ik zit met een SV en een mysterieus probleem. Als ik aan het rijden ben, is er een kans dat hij spontaan uitvalt. Dan is hij ook niet meer op contact te krijgen. Gek genoeg is het een paar minuten of een paar uur later weer niets aan de hand en start hij als een...
  4. Jelski

    Oranje knipperlicht sticker / lampjes

    Hey MF, Stel je voor dat je een koplamp hebt, met 2 bolletjes erin die als knipperlicht zouden kunnen functioneren. Echter de lampjes die er nu in zitten geven wit licht en dat is bij een koplamp die ook wit licht geeft natuurlijk niet echt duidelijk. Wat ik wou doen is: - de witte...
  5. Jelski

    Bevestiging koplamp aan voorvork

    Hi guys, Ik heb even jullie inspiratie nodig. Als jullie naar onderstaand plaatje kijken, hoe denken jullie dat ik dit het beste kan bevestigen? Ik dacht het eigenlijk met deze koplamporen te doen, de punten richting de andere poot, en met 2 schroeven aan de beugel vast schroeven, maar...
  6. Jelski

    Contactslot doorverbinden SV650

    Hey, Is het eigenlijk uberhaubt mogelijk om de draden van je contactslot gewoon rechtstreeks aan elkaar door te verbinden? Of is dat te simpel gedacht? Ik ben er nu mee bezig, maar kom dr met die losse draden maar niet echt uit... Sterker nog, als ik diezelfde losgeknipte draden weer aan...
  7. Jelski

    Rateltje

    Hey allemaal, Hier weer een vraag over een rateltje. Ik hoor em alleen alstie stationair draait, zodra je een klein beetje gas geeft verdwijnt de ratel. Hij ratelt zowel koud als warm. Een echt flinke ratel ala krukaslagers is het zeker niet, een bescheiden rateltje, maar wel duidelijk...
  8. Jelski

    Lastig terugschakelen

    Ik merk de laatste tijd dat het terugschakelen van mijn SVtje niet meer zo soepel gaat. Hij heeft dit in alle versnellingen, dat de pook na 1x terugschakelen "vast" zit, als ik em een tikje naar boven geef (zonder de koppeling te gebruiken) kan ik em vervolgens wél terugschakelen. Om vervolgens...
  9. Jelski

    Een contactslotvraag

    Daar sta je dan bij het tankstation, klaar om te tanken. Krijg je het tankslot niet open omdat het slot bevroren is B| Dezelfde ochtend ook al problemen met het contactslot, maar na veel wrikken toch nog om gekregen. Nu is mijn contactslot zowiezo al aan vervanging toe, maar deze gaat er...
  10. Jelski

    Flinke ratel in het blok

    Hey beste mensen, Ik reed pas een rondje in de omgeving hier totdat ik mijn motortje opeens hoorde ratelen. Met een kleine ratel is niets mis, totdat na een paar kilometer de ratel duidelijk hoorbaar werd. Stationair draaiend hoor je niets, maar als je gas geeft hoor je duidelijk een flinke...
  11. Jelski

    Een SV650 StreetFighter? Het jeukt!

    Hallo beste mensen, Ik ben redelijk nieuw hier in de streetfighter hoek, maar sommige streetfighter-creaties op het net spreken mij zo goed aan dat ik nu zelf ook begin te twijfelen of het misschien niet leuk zou zijn om mijn '99 Suzuki SV650S lichtelijk om te bouwen. En door van de week...
  12. Jelski

    Knipperlichten: links en rechts

    Vandaag, zo rond rond uurtje of 16:00 midden in zeikende regen reed vrolijk richting huis. Op een gegeven moment kom ik een rotonde tegen. Aan de andere kant van die rotonde rijd een auto de rotonde op en zet na zijn 1e afslag zijn knipperlicht naar rechts aan. Logischerwijs vermoedde ik dat hij...
  13. Jelski

    Vreemd gegaan in een auto..

    Vandaag, het was 17:00 en ik ga samen met mijn collega de post wegbrengen. Het hele Mercedes Vito busje volgeladen en hup, richting de TNT. Eenmaal daar, alles snel uitgeladen en we besloten om even verder op het parkeerterrein nog even een sigaretje te gaan roken. Nu zit ik altijd op mijn...
  14. Jelski

    StuntMoto?

    Hey, ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie stuntmotor, eerst wou ik mn eigen SV gaan ombouwen, dat werd em toch niet helemaal, dat ding is gewoon alles behalve een stuntmotor.. toen lopen neuzen bij de Honda CBR600's totdat mijn oog viel op een KTM 250 EXC-F, die mij ook wel geschikt leek...
  15. Jelski

    Creativiteit gezocht (olie-aanpassing SVblok)

    Beste mensen, Ik zit met iets in mn hoofd, en alhoewel veel mensen het eruit hebben willen praten blijf ik er mee zitten. Ik wil namelijk mijn SV (bj. '99) gaan ombouwen tot stuntfiets, maar er is 1 ding wat ik eerst goed wil hebben voordat ik dingen als valbeugels en andere zooi wil gaan...
  16. Jelski

    Koekblikker als wanna-be Baksteen

    Een half uurtje terug reed ik zo door Nootdorp heen, richting de oprit naar de A12, ff een mooi bochtje pakken, en ik word op een kruising ingehaald door een grijze Ford Ka. Ik zat bij me zelf al af te vragen waar deze naartoe ging, want aan het eind van deze weg staan 2 paaltjes waar een auto...
  17. Jelski

    Oliepeil leeg?

    Hey allemaal, ik heb een vrij dringend probleempje namelijk mijn oliepeil glaasje op mn blok (SV650) is LEEG. Zelfs na 2x kijken blijft hij er helemaal droog uit zien. Echter mn rooie pas-op-je-olie-is-leeg-waarschuwingslampje in mn cockpit geeft GEEN waarschuwing, bij het aanzetten van het...
  18. Jelski

    Crea-Bea met je decibel killer

    Ik weet dat ik misschien iets ga vragen wat in een paar boeken Geluidstheorie nog niet uit te leggen is maar kunnen jullie me ff kort uitleggen hoe een decibel killer werkt? Ik vind namelijk mn SV650 met killer dramatisch weinig geluid produceren (duh), maar met open pijp vaak is het prima...
  19. Jelski

    Een typisch Paas-probleem

    Geachte alwetende motorfietsende forummers, Ik ben op zoek naar een kingsize paashazen pak, om dit weekend te huren, echter bij elke kledingverhuurzaak waar ik ben geweest hebben ze of geen paashazen pak, of het pas niet over mn motorjas heen. Ik ben ook op zoek naar van die oren voor op je...
  20. Jelski

    Puntenrbw

    Vandaag wasset erg lekker weer en ik dacht fijn, ff een paar mooie bochtjes pakken, dat ging allemaal naar volle tevredenheid, tot opeens oom agent voor me ging rijden en mij verzocht om een korte pauze langs de kant van de weg in te lassen. Eenmaal stil langs de kant van de weg vertelde hij mij...
  21. Jelski

    Kleding huren

    Hey allemaal, even een kort en simpel vraagje, wie weet waar ik ergens in de regio Den Haag/ Rotterdam (liefst zo dicht mogelijk bij Pijnacker) een broek een jas en een helm kan huren voor een dagje? Ik ben namelijk naar verscheidene dealers in de buurt geweest, en die zeggen allemaal dat het...
  22. Jelski

    Makkelijk + Moeilijke vraag '99 Sv650

    Allereerst de moeilijke vraag: Het ratelt constant, en alleen als je accelereerd, je hoort het duidelijk alleen aan de linkerkant van het blok. Als je de koppeling intrekt, hoor je de ratel langzamer gaan en binnen 2 seconde verdwijnen. Als je minder gas geeft dan hetgeen wat nodig is om je...
  23. Jelski

    Soundcheck SV650 zonder standaarddemper

    Voor diegene die een SV650(S) '99 zonder standaard-demper hebben heb ik ff een vraag, nml ik wil weten hoe het geluid is, en dan wel live waar ik bij sta, uit die geluidsdemos op internet word je ook niet veel wijzer. Dus diegene die a.s. zaterdag/zondag voor mij de beste keus wil laten horen...
  24. Jelski

    Kleine blikschade

    Stel nou dat je een klein deukie in je tank heb. Zijn er dan bedrijven die dat voor een klein bedrag kunnen fixen? Met een sterk vacuum getrokken zuignap ofzo of misschien met perslucht in de tank dattie dan vanzelf uitdeukt? Of is het tegenwoordig zo duur dat een nieuwe tank voordeliger is...
  25. Jelski

    Hoe kan ik het beste een motor vervoeren?

    In een bestelbussie of een boedelbak ofzo? En hoe zet je zoiets goed vast?
Terug
Bovenaan Onderaan