Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dribbel79
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dribbel79

    CBR600F PC25 ombouwen naar Caféracer

    Goedemorgen, Sinds een tijd het rijden weer opgepakt en dan komt de vraag: hou ik vast aan mijn oude trouwe PC25 (https://www.motor-forum.nl/media/992602/full) of ga ik er mee aan de slag en maak ik er een caféracer van? Ik weet dat overal het sticker caféracer/ scrambler/ streetfighter op...
  2. dribbel79

    Bundesstraße 500

    Hi, Volgend weekend ga ik de B500 afrijden, ben hier een jaar of 3 terug met de auto geweest en heb mezelf verteld dat ik dit nog een keer met m'n ouwe CBR gebakje wilde doen... Vrijdags naar Baden-BAden tuffen, zaterdags de B500 af en zondags terug. Dit had ik in gedachten...
  3. dribbel79

    Als je dan toch bezig bent..

    OK, in het kort het verhaal: Binnenkort mijn nokkenaskettingspanner vervangen (CBR hè?) incl. nokkenasketting. Dus ik denk: als ik dan toch bezig ben, kan ik gelijk de kleppen stellen, bougies vervangen en het luchtfilter doen enzo...maar vergeet ik niet iets? Wat zou je nog meer kunnen...
  4. dribbel79

    eigenlijk snel een grote beurt nodig

    hoi, ik rij nu een dik jaar m'n CBR, maar ik voel dat ie een grote beurt nodig heeft. En gezien de ritten die komen gaan moet dat rap gebeuren: - ik hoor een ratel als ie stationair loopt (nokkenas kettingspanner?) - hij (de uitlaat) klapt bij uit laten lopen van hoge naar lage toeren...
  5. dribbel79

    rimstriping/ velglinten

    beetje onzinnige vraag misschien, heeft volgens sommigen misschien weinig met techniek te maken, maar hoe kan t beste vantevoren zien welke kleur rimpstriping/velglinten ik moet nemen? gewoon fotshoppen of is er een andere handige manier?? thnx dribbel
  6. dribbel79

    Hippe demper voor CBR 600F uit '94

    Hello, Ik zoek een hippe demper voor m'n CBR600F uit 1994. Heb nu een Viper, klinkt best leuk, maar iets van Laser zou helemaal geweldig zijn (ben dat bléren best zat bij hoge toeren) Evt. ruil met bijbetaling zou ook kunnen... Ik heur 't wel ;) Dribbel
  7. dribbel79

    CBR 600 F '94, nokkenas kettingspanner en kleppen stellen..

    ...heeft iemand enig idee wat een nwe. nokkenas kettingspanner kost voor een CBR 600 F '94 en (maybe nog wel belangrijker) of ik deze zelf zou kunnen vervangen. Zelfde geldt eigenlijk voor het stellen van de kleppen. Kan iemand dit vrije envoudig zelf of is het een must om dit door een...
  8. dribbel79

    Onderdelen Suzuki Savage uit '86

    o.a.: tank, stepjes, stuurpen, veer v. schokbreker, evt. spiegels, koppelingshandel, koplamp. Dit alles voor de linkerzijde, ivm schuiver.. Merci d'avance... :W
  9. dribbel79

    Lichte ratel in z'n vrij

    Als ik stilsta en mijn CBR loopt fatsoenlijk stationair, hoor ik een hele lichte ratel in 't blok (voor m'n gevoel in 't blok). Als ik de koppeling inknijp, verdwijnt dit weer. Wie weet wat het kan zijn?? Nokkenaskettingspanner ofzo? Heb er dus de ballen verstand van hè? Maar dat blijkt wel...
  10. dribbel79

    Vervangen van koppelingkabel CBR600F uit 1994

    Kan je dit makkelijk zelf doen?? Zo ja, waar moet ik op letten/ wat moet er gedaan worden (wat moet uit elkaar) Zo nee, hoezo niet en hoe lang is men er bij de dealer ongeveer mee bezig schat je in?
  11. dribbel79

    Maten van wielbouten en aftapplug CBR 600 F uit '9

    Topictitel zegt al vrij veel: Ik ben benieuwd wat de maten zijn van de grote wielbout achter en de aftapplug (olie) van een CBR 600 F uit '94 (model '93)... Ben een manual aan 't downloaden, maar da's van een CBR 600 F2 uit 'tzelfde jaar. Heb wel een bahco, maar een goeie steeksleutel werkt...
  12. dribbel79

    Nieuwe (achter) pinkers CBR600F '94

    Ik zoek nieuwe kleine pinkers voor achterop den CBR 600 F uit '94. Liefst van die kleine ovalen met LED erin...op motozoom.nl staan ze niet, of ik kijk met mijn neus... Wie weet waar ik die kan halen?? BVD Dribbel
  13. dribbel79

    Stickers CBR 600 F '93

    Hoi, Ik zoek nieuwe stickers voor een CBR 600 F: http://www.hpmotoren.nl/photo.php?photo_id=42 Wie o wie??
  14. dribbel79

    CBR meningen/ tips gevraagd

    Hoi, A.s. zondag ga ik een kijkje nemen bij een CBR 600 F2. Fiets uit 1994 met 56d km. op de klok. Nu ben ik even benieuwd wat jullie ervan vinden, waar ik op moet letten bij checken van de fiets etc. etc. En, niet te vergeten, of het model klopt, de prijs met het bouwjaar etc. Klik : HIER
Terug
Bovenaan Onderaan