Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Oetelmik
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    TL1000R 1999

    Suzuki TL1000R te koop - Bouwjaar 1999 - 130 achterwiel PK's - Open uitlaten, heerlijk geluid - Bijna nieuwe achterband, 500km mee gereden - voorband zeker nog 50-60% - Ketting tandwielen in goede staat (ik smeer veel) - Kilometerstand +/- 38.200, 39.200 39.500 40.000+ ik rij er nog af...
  2. O

    Verschil in kleur van olie

    Vandaag had ik me toch iets raars.. Ik ging de olie verversen van mijn TL1000R, was op het punt gekomen nieuwe olie erin te gooien, afijn.. eerste litertje erin, rode olie tweede litertje, geel/bruine olie, ik dacht wtf, kijk op verpakking, ze zijn gewoon precies hetzelfde.. de andere 2...
  3. O

    Remschijf krom?

    Net een burnout gemaakt, kom thuis.. voel ik ineens de voorrem heel schokkerig doen, (met langzaam rijden afremmen) Morgen ga ik sowieso naar de garage voor een nieuw achterbandje en kettingsetje (zat er al lang aan te komen). Zou hij krom zijn of gewoon even laten richten? :P
  4. O

    Iemand een kenteken verloren? (koekblik)

    Ik reed vandaag naar school over een kenteken (zag het te laat liggen, stond in een rij bij stoplicht, :X, koekblik voor me Trouwens het stoplicht bij het Provinciehuis in 'S Hertogenbosch. Kenteken heb ik niet goed kunnen lezen.. iets met een 03 en EX (maar kan me vergissen)Kleine kans dat...
  5. O

    Foto van je Moto

    Hoi allemaal, Als student fotografie krijg ik volgende week een project (dat 2 weken loopt) waarin we een magazine moeten restylen, oftewel zelf een magazine ontwerpen. Uiteraard gaat mijn keuze naar een Motor blad :P.. Ik heb nog geen goedkeuring maar hoop dat die er komt.. Mijn vraag...
  6. O

    Gs500R?

    Ik zag dit filmpje: en nog wat foto's, Waar zijn die ombouwkits verkrijgbaar? :P (behalve dan een of anders vaag bedrijf in Brazilië.. Lijkt me wel leuk nu ik zit met een beschadigde kap, (en eventueel deze motor na mijn 25kw periode nog even moet houden) en ziet er toch veel...
  7. O

    Uitlaten GS500F

    Hallo MF'ers, Ik zal maar straigth to the point zijn, waar kan ik een leuke uitlaat kopen voor mijn GS500F (2005) het gaat er dus om dat er wat meer geluid uit m'n beestje komt :p en er leuk uitziet, carbon uitlaatje of iets dergelijks.. Ik had al een tijdje lopen zoeken maar ik kreeg...
  8. O

    Iets geks met de ketting

    Ok hier gaat ie, Van de week heb ik een nieuw achterbandje erop laten leggen, daarbij is de ketting natuurlijk gespannen.. Maar onder het rijden merkte ik een soort schrapent geluid op, vooral als ik langzaam reed hoorde ik een geluidje komen vanuit het blok, telkens als het wiel een...
  9. O

    Stuurgewichtjes

    Hoi iedereen, Iemand enig idee waar ik een paar stuurgewichtjes kan bestellen? Ben er vandaag eentje verloren onder het rijden '( Ik heb zelf al wat gezocht maar kon niet veel vinden.. Ze moeten passen op een GS500F. Zit hier veel verschil in maat in of is het min of meer universeel...
  10. O

    Motormania

    Hoi iedereen, Heeft iemand van jullie ervaring met iets bestellen over internet bij Motormania.nl, ik kon geen topics vinden.. Ik wil er een slot bestellen (Xena XH15) maar ik zie dat ik alleen kan betalen met vooruit betaling. Ik had het graag onder rembours willen betalen maar die optie...
  11. O

    Importeren sv650s

    Beste mensen, Vraagje, Stel.. Ik wil een mooie in Duitsland staande sv650s :] importeren naar Nederland. Enige probleem is, deze is volvermogen, het plan is om in Nederland de 25KW CDI erin te zetten, maar is dit dan met 2e typegoedkeuring? Voor de duidelijkheid, ik wil (liever nie...
Terug
Bovenaan Onderaan