Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lecram
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lecram

    Honda CB750 K0 met Motogadget mo.unit blue

    Ik heb in mijn 1970 Honda CB750 K0 een Motogadget mo.unit blue ingebouwd. Met deze mo.unit kan je op electrisch gebied een aantal moderne functionaliteiten toevoegen. In feite laat je de bediening van elektrische componenten, zoals verlichting, knipperlichten, claxon enz via de mo.unit lopen...
  2. Lecram

    Zandstraalcabine geeft elektrische schokken

    Ik gebruik een nagenoeg nieuwe zandstraalcabine met afzuiging. Het straalmiddel is glasparel. Tijdens het stralen geeft de cabine elektrische schokken. Het stalen omhulsel is geaard, er is geen weerstand tussen het staal en de aarding vh stopcontact. Ik heb nog een extra draad aangelegd tussen...
  3. Lecram

    Welke modulaire aanhangwagen / motortrailer?

    Ik zoek een modulaire aanhangwagen die eenvoudig is om te bouwen naar een motor trailer (750 kg). Of andersom. Hoeft niet inklapbaar te zijn. Wie heeft goede ervaring met welk merk/type/leverancier?
  4. Lecram

    Nieuwe motor importeren: wel of geen kenteken in Duitsland?

    Ik ben van plan een nieuwe motor uit Duitsland te halen. Deze heeft nog geen Duits kenteken. Wat is beter: de motor eerst in Duitsland op kenteken laten zetten, of zonder kenteken invoeren en met CVO nieuw in NL op kenteken laten zetten? Wat izjn voor- en nadelen? Het betreft een KTM. Ik...
  5. Lecram

    Voor de klusser en zelfbouwer: HBM 300 Metaaldraaibank NIEUW

    Deze HBM 300 metaaldraaibank heb ik op 4 januari nieuw gekocht bij HBM Machines, maar helaas is deze draaibank net te klein waar ik hem voor wilde gebruiken. De draaibank is gemonteerd, maar niet gebruikt. De bon krijg je er bij voor de garantie. Nieuwprijs nu bij HBM: 600 euro Ik verkoop de...
  6. Lecram

    Facebook "Marktplaats" voor Honda CB750 en Laverda parts

    Op Facebook zijn twee groepen actief waar iedereen gratis Honda CB750 sohc of Laverda onderdelen kan aanbieden of vragen. Handig als je net voor die specifieke motoren iets zoekt of iets te verkopen hebt. De groepen hebben internationaal bereik, in tegenstelling tot veel lokale sites (zoals...
  7. Lecram

    Is er wat met Nova Rota aan de hand?

    Ik heb afgelopen maandag bij Nova Rota banden besteld die op voorraad zouden zijn. Donderdag gebeld en, toevallig, die dag zouden ze verstuurd worden. Vandaag echter niets ontvangen. Wie heeft er recente ervaring met dit bedrijf? Positief of negatief?
  8. Lecram

    Te koop Motorsteun inrijwielklem motorstandaard voorwielklem

    Te koop: Voorwiel inrijklem. Deze is overbodig geworden. Nauwelijks gebruikt en dus in nieuwstaat. Gekocht bij HBM. Je rijdt eenvoudig je motor met het voorwiel in deze klem en de motor staat als een huis. Ook te gebruiken in een bestelbus of aanhanger om je motor, vóór het vastsjorren, in...
  9. Lecram

    KTM SMT verdwijnt in 2013

    Ik kom net van de Intermot en mij viel direct op dat de SMT ontbrak op de stand van KTM. De nieuwe Adventure staat er natuurlijk wel. Dus heb ik gevraagd waarom de SMT er niet meer staat. Nu blijkt dat met de komst van de Adventure er geen plaats meer is voor de SMT. Die staan te dicht bij...
  10. Lecram

    Welke kleur primer bij zwarte lak?

    Ik wil metalen onderdelen zwart spuiten. Welke kleur primer kan ik het beste gebruiken? Motip heeft ze in wit, grijs en rood.
  11. Lecram

    Wat doen Rossi, Stoner, Lorenzo beter dan andere coureurs?

    Rossi, Stoner en Lorenzo zijn coureurs die op alle circuits kunnen winnen, mits ze de juiste motor hebben. Ik heb wel eens zitten kijken wat andere coureurs minder goed doen, maar dat is lastig te zien. Ze gaan allemaal snoeihard, hebben net zulke snelle motoren, zowel op rechte stukken als in...
  12. Lecram

    Aan verzameling toegevoegd: CB750K0 NL uitvoering

    Vanmiddag gekocht bij Kalsbeek: een originele Nederlandse CB750 K0! Deze stond hoog op mijn verlanglijstje en nu heb ik hem. Er zijn er maar een paar van in NL. Hij ziet er erg netjes uit, niet 100% origineel, maar hij komt een heel eind. De tank, zijkappen ed zijn opnieuw gespoten, niet...
  13. Lecram

    2006-2011 Stoner vs Rossi

    Ik heb even wat getallen op een rij gezet om eens te zien wat beide heren hebben bereikt gedurende hun gezamenlijke seizoenen. Opmerkelijk is het dat Stoner, ondanks dat hij het eerste jaar op een klanten motor zat, er een stuk beter uitkomt. Beiden hebben op twee verschillende motoren...
  14. Lecram

    Wie heeft ervaring met Artsloten.nl ?

    Ik kwam op internet www.artsloten.nl tegen. Goede prijzen en ik lees ook best goede referenties. Wie heeft hier ervaring mee?
  15. Lecram

    Vakantie in Frankrijk, welke zender zendt MotoGP uit?

    Ik ga op vakantie in Frankrijk en wil natuurlijk niet de MotoGP missen. Welke zender in Frankrijk zendt de MotoGP uit?
  16. Lecram

    CB750 836cc kit op Ebay voor $110!

    69-77 HONDA CB750K PISTON BIGBORE 65mm SET WITH GASKET | eBay Ik heb er twee gekocht, ze zijn bijna uitverkocht zo te zien. Is geen geld, dit
  17. Lecram

    Zijspoiler paneel links KTM SMT oranje

    Nagenoeg nieuwe en in nieuwstaat verkerende zijpaneel/spoiler van een KTM SMT in de kleur oranje. Geen beschadigingen en krassen. Prijs: €100 ex verzenden
  18. Lecram

    Interssant document Honda NSF250R

    Voor wie geinteresseerd is: http://www.rscycles.com/Bikes/moto3/NSF250R_press_info.pdf (sorry, typo in titel. Kan een mod dit aanpassen?)
  19. Lecram

    NOS CB750 K2 toerenteller, ongebruikt

    Ik heb een originele NOS HONDA CB750 K2 toerenteller te koop in uitstekende staat. Deze teller is nog nooit gebruikt geweest. Honda art. nr. 37240-341-009 De prijs €275, inclusief verzenden binnen NL.
  20. Lecram

    Gezamenlijke inkoop Honda CB zijdeksels

    Ik ben met iemand uit de VS in gesprek over een centrale inkoop van zijdeksels. Ik heb zelf al twee sets gekocht en de kwaliteit is prima. Ze zij gemaakt van hard plastic, wat niet vervormt bij het spuiten. Ik kan ze leveren voor €75 per set (ex verzendkosten, ca. €6,75) en dat is een erg...
  21. Lecram

    Hoe het beste te zwaaien? (poll)

    Ik zit met een probleem. Hoe kan je nu eigenlijk het beste zwaaien? Je kunt je hand opsteken, maar dat betekent dat je hand naar achteren kan klappen door de rijwind Je kunt je wijsvinger omhoog doen, maar ik heb handkappen, dat ziet niemand Je kunt je hand links van het stuur steken...
  22. Lecram

    CB750 K1 toerenteller restauratie

    De K1 toerenteller die van mijn K0 af kwam heb ik weer in nieuwstaat teruggebracht. Dat betekent: behuizing gespoten en de tellerplaat vervangen. Omdat de tellers pas 5000 mls op de motor hadden doorgebracht, was de teller nog in een prima staat. Zo was het: Zo is die geworden:
  23. Lecram

    Te koop: KTM 990 SMT juni 2009, 12.000 km

    Vandaag besloten mijn 2009 SMT bij Verpalen in te ruilen voor een SMT ABS met Travel kit in de kleur zwart. Indien iemand geinteresseerd is in mijn SMT, kan die hem voor €9250 overnemen (vaste prijs, anders ruil ik hem in). Hij is van juni 2009 en heeft 12.000 km gereden. Standaard...
  24. Lecram

    Pas op met deze BMW R1100S!!

    Gisteravond ben ik met een vriend naar deze motor wezen kijken. Dit is een motor met een zo goed als zeker teruggedraaide teller (remschijven versleten bij 25.000 km?? en andere slijtage), overgespoten en een stuur aanslagnok met een vette scheur! De boekjes zijn niet meer vindbaar...
  25. Lecram

    Super Shield® NM-811 L rug protector NIEUW

    Deze rugprotector trek je los aan onder je motorjas of je overall. Dankzij de grootte, de zachte voering en de verstelbare elastische banden is het draagcomfort erg hoog. EN 1621-2, Level 2 gekeurd en gecertificeerd Flexibele buitenschaal van Polypropyleen Buitenschaal is licht gevoerd voor...
Terug
Bovenaan Onderaan