Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: anton86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Mijn PVM velgen ruilen tegen jouw standaard velgen cbr1000rr

    Ik verkoop mijn motor en wil de velgen eigenlijk los kwijt. Dit omdat de PVM velgen gewoon erg duur zijn en het weinig meerwaarde geeft aan m'n motor. Daarnaast gaat de verkoop van de motor gewoon voor geen ene meter :+ Ik wil dus graag jouw originele velgen + bijbetaling voor mijn PVM's...
  2. A

    Kabelboom voor Rapidbike3 module cbr1000rr '04

    Ik heb hier een kabelboom liggen om de Rapidbike3 module aan te sluiten op je 2004 fireblade. Ik weet niet zeker op welke andere modellen het ook past, maar ik ga er vanuit dat 2005 ook sowieso past. 15 euro mag ie weg. Denk dat het wel in een grote enveloppe verstuurt kan. Groeten Anton
  3. A

    Motorblok met ketting aan rechterkant

    Ik heb een Aprilia AF1 gekocht die ik wil ombouwen naar circuitmotor. De bedoeling is dat er een ander motorblok in komt, inhoud ongeveer 400cc. Ik denk dat een 1 cilinder het beste gaat passen. Het probleem is dat de ketting aan de rechterkant moet zitten. Ik zou natuurlijk een andere...
  4. A

    Gereedschap

    Wegens overcompleet Facom 1/4 ratelset in topstaat. Ruim half jaar geleden nieuw gekocht. Gedore/Habero pendrijverset. 150mm lang, Maten 4, 5, 7 en 8mm. Nieuw en dus ongebruikt. Doe eens een leuk bod, ze liggen niet in de weg.
  5. A

    Gerbings verwarmde handschoenen

    Met deze dingen heb je nooit meer koude handen. Ik heb ze een paar maanden geleden gekocht omdat ik tijdelijk dagelijks 240km moest rijden. Ze zijn echt heel goed bevallen, maar nu overbodig omdat ik rijden met dit weer gewoon geen reet aan vindt. Simpel aansluiten op de accu en schakelaartje...
  6. A

    Yamaha Diversion 600cc 300 euro! Moet weg!

    Ik heb dus een Diversion staan die ik heb gebruikt om naar m'n stageplek te rijden. Heeft me nooit in de steek gelaten. Toen ik hem een aantal maanden geleden kocht was het verbruik ongeveer 1 op 13. Heb toen de carburateur vervangen en rijdt nu 1 op 21. Motor start en rijdt verder prima...
  7. A

    Givi zijkoffers

    Ik heb hier twee Givi zijkoffers liggen. Zijn gebruikt op m'n xj600, heb verder geen idee of ze universeel zijn. Iedere koffer heeft 1 sleutel. Prijs 75 euro
  8. A

    Yamaha XJ600, loop of sloop 150 euro

    Ik heb deze xj600 een paar maanden terug via het forum gekocht voor 350 euro en heeft z'n werk prima gedaan. Op een gegeven moment stond ik in de parkeergarage van m'n werk en wou die niet meer aanslaan. Opgehaald met aanhanger en thuis deed ie het weer prima. Heel raar dus maar ik had er geen...
  9. A

    xj600 diversion '94 carburateur(onderdelen)

    Hoi, Ik zoek voor m'n xj600 van '94 een setje gasnaalden en buizen. Die van mij zijn versleten waardoor het verbruik nogal hoog ligt. De prijzen die door marktplaats, ebay en slopers worden gevraagd vindt ik te hoog. Complete carbutateurset is ook prima. Graag hoor ik snel iets...
  10. A

    XJ600 doet het niet meer, of toch wel?

    Hallo, Ik heb een XJ600 van '89 die ik tijdelijk (tot januari) gebruik om dagelijks 240 km te rijden. Voor een prikkie opgekocht en 0,0 problemen mee gehad. Totdat ik gister wou vertrekken en hij helemaal nix meer deed. 's Ochtends heb ik nog prima zonder problemen 120 km gereden met het...
  11. A

    Dynojet wideband commander cbr1000rr

    Deze wideband commander zat al op me fiets toen ik hem kocht, ik gebruik hem echter niet. Volgens mij moet het in samenwerking met een powercommander werken, deze heb ik ook niet. Daarom geen idee wat ik ermee moet en hoe het werkt. Ik heb er verder geen software cd's of andere kabels bij. Er...
  12. A

    Ohlins stuurdemper, slag 120mm

    Zoals de titel al zegt: Ohlins stuurdemper met 120mm slag. Past op verschillende motoren mist de juiste klem gebruikt wordt. De klem die er nu opzit is geschikt voor een voorpoot van 50mm. Ik heb hem lang geleden op ebay gekocht met de bedoeling hem op circuitmotor te gebruiken, helaas heb ik...
  13. A

    1000rr start niet meer

    goeiemiddag, ik heb een 1000rr uit 2004 die plotseling niet meer wil starten. omdat ik de motor nog niet zo lang heb, had ik het kuipwerk er allemaal afgehaalt om de motor wat beter te kunnen bekijken. een koelvloeistofflens lekte en heb ik vervangen, hierna koelvloeistof weer bijgevuld en...
  14. A

    nieuwe helm maat M

    gekocht voor bijrijder, maar ik ken niemand die hem past :p dus nog nooit gedragen, goed stevige padding. vizierfolie zit er nog op, net als het prijsstickertje (65 euro) gewicht 1350-1450 gram, kleur metallic zwart. mag weg tegen elk aannemelijk bod eventueel te passen in...
  15. A

    GSXR spul en universeel - pp tuning, valtermoto, akrapovic

    ik heb me gsxr ondertussen verkocht maar vond nog wat spul in m'n kast. het meeste spul is passend op model k1 t/m k4-k5. de valtermoto clipons zijn universeel 45mm, en ik heb nog een ouwe demper voor de hobbyist gevonden. *VERKOCHT* pp tuning rem/schakel setje voor gsxr, nooit gemonteerd...
  16. A

    Akrapovic demper Suzuki GSX-R K1-K4

    Akrapovic demper voor de gsxr, model K1 t/m K4 met de 4 bouts flens. inclusief carbon beugel. schrammetje zoals op de 3e foto te zien, gemonteerd op de motor is het bijna niet te zien. foto 4 is nog met ouwe sticker. vraagprijs 220 eutjes
  17. A

    Suzuki GSX-R 600 Inruil mogelijk!

    Een Suzuki GSXR 600 uit 2001 in perfecte staat. Inmiddels alweer 8 jaar oud maar door het tijdloze model lijkt hij nog als nieuw. Uiteraard heeft de motor wat gebruikerssporen, maar nix ernstigs of storend. Ik heb hem nu ruim een jaar in bezit, toendertijd voor 5500 euro aangeschaft...
  18. A

    uitlaat gsx-r 25 euro

    een originele uitlaat voor een suzuki gsxr 600 en 750, modellen k1, k2, k3, k4 en k5 in prima staat, niet lek of krom of andere gekkigheid. moet weg ivm andere uitlaat, ligt nu in de weg. 25 euro exclusief verzenden
  19. A

    clipon links 50mm gsxr 1000

    van een suzuki gsxr 1000 k1 linker clipon, nix mis mee. diameter 50mm vraagprijs 20 euro inclusief verzenden!
  20. A

    scheurtje in afdichting cdi

    hoi allemaal, ik was net bezig met me nieuwe undertray te bevestigen, en voor het gemak had ik ff de cdi losgekoppelt. nu zie ik dat er een scheurtje in de afdichting zit, hoe kan ik dit het beste oplossen? motortje loopt trouwens probleemloos *D ff foto voor de duidelijkheid...
  21. A

    GPZ carb probleempje

    nou zoals het in de topic naam al vermeld word: er is iets aan de hand met de afstelling van m'n carburateurs. het zit zo: de motor start eigenlijk altijd zonder problemen, koud warm geen probleem. als de motor koud is start ik altijd met choke open, na ffies rijden zet ik de choke uit en rij...
  22. A

    even voorstellen

    hallo ik ben Anton... niet aus Tirol maar uit Westwoud... dat is een dorpje bij Hoorn (Noord-Holland), 19 jaartjes oud en heb ruim een week geleden me motorrijbewijs gehaalt. paar dagen daarna meteen maar een motor gekocht *O* het is een kawasaki GPZ 500s geworden.. aangezien ik nog student...
Terug
Bovenaan Onderaan