Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MeXion
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MeXion

    Brembo remblokken honda, kawa, suzuki & triumph

    brembo remblokken te koop (1 setje dus voor 1 remklauw) artikkelnummer: 07H030SA Gesinterd straat compound nieuw in verpakking! voor volgende motoren (VOORZIJDE): HONDA CBR250RR 1990>, CB400FK 1990>, CB-1 1989-1990, CBR400RR 1988-1994, CB500 1994-1996, CBF600 N/S 2003-2007, CBR600F...
  2. MeXion

    Leovince cbr 600rr pc40

    leovince SBK EVO II titanium/carbon slip-on demper E-keur inclusief db killer inclusief alle montage onderdelen/beugels/veren inclusief link pijp deze uitlaat geeft 114.3 achterwiel pk's met k&n filter en power commander 5 mooie uitlaat,mooi geluid, in mooie en onbeschadigde staat...
  3. MeXion

    Brembo RCS 19 rempomp

    Brembo RCS 19 rempomp inclusief brembo beugel en olie potje inclusief brembo remlichtschakelaar technisch 100% in orde. heeft schade van de grindbak. pomp is NIET lek alsook olie potje. remt keihard! prijs 150€ opsturen mogelijk
  4. MeXion

    Leovince cbr 600rr pc40

    leovince SBK EVO II titanium/carbon slip-on demper E-keur inclusief db killer inclusief alle montage onderdelen/beugels/veren inclusief link pijp deze uitlaat geeft 114.3 achterwiel pk's met k&n filter en power commander 5 mooie uitlaat,mooi geluid, in mooie en onbeschadigde staat...
  5. MeXion

    Stalen remleidingen cbr 600rr PC40

    stalen remleidingen ROOD van het merk goodridge Vooraan + achteraan vooraan 2 rechtstreekse remleidingen van de rempomp naar een remklauw. in goede staat prijs 75 euro verzending mogelijk
  6. MeXion

    wieke tingels: "the green hell"

    het is weer eens zomer aan het worden 8-) dus naar jaarlijkse gewoonte ga ik naar de nurburgring :] waar? de nurburgring in Nurburg (Duitsland) +-230km vanuit Brussel Wat :? 22.8 km knallen :9 176 bochten :] en veel, heel veel, enorm veel exotische wagens :9~ Prijs ...
  7. MeXion

    carbon covers (sliders) r6 99/02

    carbon covers (sliders) te koop voor yamaha r6 1999/2002 alternator deksel is geheel nieuw ontstekings deksel in goede staat. beperkt de schade bij een crash. gekocht van carbonadi op ebay nieuwprijs onstekings deksel 45 eur nieuwprijs alternator deksel 45 eur mijn...
  8. MeXion

    circuit R6 99/02 in onderdelen te koop

    te koop in onderdelen: yamaha R6 bouwjaar: 2000 kilometerstand: iets meer dan 60.000km geschiedenis: moto met 35.000km gekocht, in totaal +-10 circuitdagen mee gedaan (vrij rijden) op 55.000 km is de versnellingsbak open gegaan (bekende 2de versnellings probleem) nooit zware...
  9. MeXion

    Wieke Tingel circuit zolder meeting :]

    aangezien er genoeg geïnteresseerden waren voor een circuit dag open ik dit topic om een datum te bepalen en verdere info door te geven datum? ORIGINELE UITLATEN: vrijdag 5 augustus 2011 vrijdag 12 augustus 2011 vrijdag 26 augustus 2011 maandag 12 september 2011 zondag 9 oktober...
  10. MeXion

    Ohlins stuurdemper R1

    te koop Ohlins stuurdemper voor een R1 2004-2006 propere staat, lekt niet, 21 standen instelbaar inclusief beugels prijs 250€ incl verzending! reageren via PM aub :W
  11. MeXion

    Mooie Yamaha R1 2004

    yamaha R1 2004 +- 17.000 km op 13.000km onderhoud gehad waarbij olie + filter, bougie's, remblokken vooraan, stalen remleidingen en remolie vervangen zijn. onlangs bandenset gemonteerd: michelin pilot power 2ct kan eventueel voor verkoop een klein onderhoud krijgen. de moto...
  12. MeXion

    power commander R1 2004/2006

    te koop: powercommander voor een Yamaha R1 2004-2005-2006 kan opgestuurd worden. 175€ hier is een link naar mijn zoekertje met een foto op: Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
  13. MeXion

    rizoma & poser hendels r6 99/02

    te koop: poser hendels van het merk FP racing is de korte versie en omklapbaar bij een valpartij. zijn begin dit jaar aangekocht goede staat prijs 140€ rizoma spiegel afdek plaatjes zijn jaartje oud, goede staat prijs 15€ opsturen is geen probleem :W
  14. MeXion

    heel veel onderdelen yamaha R6 99/02

    te koop wegens ombouw tot circuit motor: buddy seat kont lucht inlaat covers achterlicht zijflank links zijflank rechts buik led pinkers kop kuip koplamp uitlaatlijn alles komt van deze motor hier men zoekertjes Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen mex :W...
  15. MeXion

    help! werken met polyester

    beste, ik heb een circuitkont die ik een beetje wil verbouwen... mijn enige vraag hoe? :+ dit is de circuit kont (onderkant) dit zou het moeten worden (even met karton toegeplakt) ik weet dat ik poly matjes, verharder, plamuur enz nodig heb maar hoe begin ik er aan? houten...
  16. MeXion

    Kent iemand deze persoon?

    ik heb vandaag men foto's van circuitfoto.be gekregen met een foto van zolder. daar zat een foto bij dat niet van mij was :? iemand die deze persoon kent? een schoei helm, sidi laarzen en een groen witte kawa zx groeten mex
  17. MeXion

    xenon 8000K H4 mini ballast

    xenon 8000K H4 miniballast (Philips Material / Technology / Patent License) gekocht in december 2008 dus iets meer als een half jaar oud. zit nog garantie op. prijs 75€ gelieve me via pm te contacteren, versturen mogelijk.
  18. MeXion

    stalen remleidingen r6 99/02

    te koop: stalen remleidingen vooraan zilveren banjo's en zilveren leidingen, hebben een half jaar op de moto gezeten. 50€ inclusief verzenden
  19. MeXion

    TK: volledige uitlaatlijn r6 99/02

    te koop std uitlaatlijn voor een r6 99/02 mooie staat, niet doorgeroest ofzo, geen valpartijen enz... 100€ vaste (spot) prijs
  20. MeXion

    TK: akrapovic r6 99/02 + linkpijp

    mijn akrapovic is te koop demper + linkpijp, geeft 3pk winst (heb de papieren van de testbank bij me) in propere staat. prijs 250€ opsturen mogelijk
  21. MeXion

    full systeem uitlaat r6 '00

    hallo, ik heb een akra titanium slip-on op men r6 van 2000 heeft iemand de voorbochten liggen van akrapovic? tegen een mooi prijsje ben maar student :+
  22. MeXion

    ontstekings vervroeger r6

    een ontstekings vervroeger gekocht van roddy hier op mf maar bij het willen monteren tot de conclusie gekomen dat deze er al op zat |( onsteekt 4 graden vroeger prijs: 30€ inclusief verzending. :W mex
  23. MeXion

    circuitdagen wieke tingels

    Om te beginnen een echte race motor plaatsen 8-) :+ om te zien welke tingel zich op welk circuit bevind, wil ik hier een topic maken waar de circuits datums staan. om zo tegen elkaar te kunnen racen }) links: Motorsportschool Zolder EYBIS, Enjoy Your Bike In Safety trackdays.be...
  24. MeXion

    undertail + achterlicht r6

    ik heb hier nog een standaard undertail + standaard achterlicht liggen van een r6 de eerste generatie dus model 98 tot 2000 denk ik achterlicht in goede staat + bedrading en sockets prijs? roep maar iets :W
  25. MeXion

    Stu Bru music for life!

    Op zondag 21 december, vanaf 9u, wordt elke motorrijder of motorclub met het hart op de juiste plaats verwacht bij motorzaak BM Motors in Gent (Einde Were 83, 9000 Gent). Voor 5 €, die uiteraard naar mijn portefuille :+ Music for Life gaat, kan U middels een roadbook (ook op GPS) deelnemen aan...
Terug
Bovenaan Onderaan