Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BillyR6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BillyR6

    Voorspatbord Suzuki DRZ400E (geel)

    Omdat ik mijn DRZ400SM volledig omgetrimd wil hebben aankomende zomer zodat ik hem plat kan leggen tijdens het rijden heb ik alle kappen opnieuw gekocht. Heb nu echter 3 voor spatborden liggen wat ook weer wat teveel van het goede is. Het gaat hier om een Acerbis voorspatbord die van een 400E...
  2. BillyR6

    Motorstudenten Groningen deel 26

    Motorstudenten Groningen deel 26! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten Groningen...
  3. BillyR6

    Camerasteun Yamaha r6|r1 1998 - 2008

    Aangezien ik mijn r1 verkocht heb heb ik nog weinig aan mijn camera steun. Het gaat hier om een sportbikecam.com steun. Ongetwijfeld bekend. Prima steun, intensief gebruikt maar 100% goed. Ik heb de steun origineel gekocht voor mijn 2002 r6, hier past ie perfect op. Daarna heb ik hem ook...
  4. BillyR6

    Student op de Motor Wok Orgie

    Ok, vind het wel goed allemaal, bij mijn weten zijn de volgende mensen present: Kay Jelle Marien Ties Bart Andras Clein Mike Iemand vergeten? Iemand teveel? Laat het ff weten, ik wil morgenavond 19:00 uur de reservering plaatsen voor vrijdag 9 oktober om 20:30...
  5. BillyR6

    Race Idianapolis op grootscherm in Assen

    Toch ook maar even onder de aandacht brengen hier. Zie flyer voor info. Van te voren in dit topic even melden of je komt ja of nee zodat ik het door kan geven aan de bar mensen daar. Kunnen ze rekening met ons houden en krijgen we voorang. Sowieso aanwezig - Billyr6 - Steentje - #4 -...
  6. BillyR6

    MSG Kart & bier-avond

    MSG KARTING Om het even helemaal goed te regelen anders weer half werk en daar houdt deze man niet van. Hier gaan we; Datum: Donderdag 23 juli Wat: Karten in Kardinge en daarna even borreltje in centrum Waarom: Waarom niet? Aanwezig - Billy - Daniel - Harmen - Michiel - Peter -...
  7. BillyR6

    Motorstudenten Groningen deel 25

    Motorstudenten Groningen deel 25! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten Groningen...
  8. BillyR6

    R1 2008 | 9700km | Diverse opties

    Ok, daar gaat ie dan na lang twijfelen. Te koop: Mijn R1 2008. Deze R1 is door mij nieuw gekocht bij Gebben Motoren in februari 2008. Ik verkoop de motor omdat ik een andere kant van het motorrijden wil gaan proberen en ik voor mijn nieuwe bedrijf mijn rijbewijs eigenlijk niet kwijt kan raken...
  9. BillyR6

    Pirelli SC2 voorband

    Ex circuitbandje. 120|70|17. Ik reed er altijd mee op mijn r6 maar sinds ik op de r1 rijd rijd ik alleen nieuwe banden. Het is een prima bandje met nog voldoende profiel voor redelijk wat km's. Bandje is uit week 47 van 2006. 17,50 ex verzenden mag je hem hebben.
  10. BillyR6

    Kawasaki Windjack maat XL

    Ooit eens in een opwelling gekocht maar doe er niks mee. Denk totaal 2x gedragen dan houdt het echt wel op. Het jack is heel lekker warm en voor op het circuit tussen de sessies door ideaal. :Y Jasje ligt me niet in de weg maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Hoef er geen...
  11. BillyR6

    Motorstudenten Groningen deel 23

    Motorstudenten Groningen deel 23! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten Groningen...
  12. BillyR6

    Motorstudenten Groningen deel 22

    Motorstudenten Groningen deel 22! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten Groningen...
  13. BillyR6

    Student op motor Biermeeting

    Zo alweer voorbij. Waren allemaal stumpers en je hebt niks gemist.
  14. BillyR6

    Afgesleten kneepads (5 setjes)

    10e per setje inc opsturen (in NL) of ruilen tegen nieuw setje, setje is goed opgesleten aan meerdere kanten. Uw discretie blijft ten allen tijde gewaarborgd. :+
  15. BillyR6

    Motorstudenten Groningen deel 21

    Eindelijk tijd voor een opschoning , morgen dikke update in dit topic :Y
  16. BillyR6

    Yamaha R1 2007-2008 flipup kuipruitje

    Omdat ik hem persoonlijk toch niet zo mooi vond staan heb ik maar besloten mijn andere ruitje er weer op te schroeven. Het is een officieel Yamaha ruitje en is uiteraard schade vrij. Voor 30 euro stuur ik hem naar je op. Interesse? Laat het maar weten. Foto's
  17. BillyR6

    Lookwell motorjas maat 40/50m

    Ooit eens gekocht voor mijn vriendinnetje maar slim als ik ben is de jas in mijn maat gekocht.... dus totaal wel 2x gedragen..... helemaal nieuw dus. Het jasje is aanritsbaar bij een motorbroek en er zit een lekkere dubbele uitritsbare voering in. Jasje is helemaal schadevrij en ruikt zelfs...
  18. BillyR6

    Grote Noordelijke motorseizoen 2008 openingsborrel

    Gisteravond was er weer eens een klein bierdrinkfeestje in het hutje van Peter. We hadden het erover dat hij eigenlijk maar een klein hokje had waarna Peter zei; “hieronder is een grote bar hoor, kunnen 300+ mensen in”. Tadaa, daar was het idee geboren voor een “Grote motorseizoen 2008...
  19. BillyR6

    Minibike, voor weinig

    Toen ik op zolder was om mijn spullen bij elkaar te zoeken voor mijn losse verkoop topic Los spul r6 2006, uitlaat, steuntjes e.d kwam ik nog mijn oude minibike tegen. Die staat er alleen maar in de hoek oud te worden en misschien dat iemand er blij mee kan worden. Er zit een andere carbon...
  20. BillyR6

    Los spul r6 2006, uitlaat, steuntjes e.d

    Misschien zoals sommigen weten heb ik mijn r6 in de prak gereden... ;( Ik blijf nu met wat klein spul zitten waar ik zelf niks aan heb en misschien iemand blij mee kan maken. Alles wat ik aanbied is praktisch niet gebruikt en dus nieuwstaat. Echte prijzen heb ik niet in mijn hoofd en ik...
  21. BillyR6

    Eens moet de 1e keer zijn, ook ik aan de beurt

    Vandaag was het droog, asfalt zag er mooi droog uit dus ik ging samen met een vriend van me even een rondje doen. Waren klein half uurtje aan het rijden en ging gelukkig makkelijk qua weer. Wij een binnendoor weg op om even mooi rondje te maken. Op gegeven moment lag er wat troep op de weg dus...
  22. BillyR6

    MSG richting Kardinge: Karten!!

    Ik had het er gister met Erwin even over. Het is wel keer leuk om met een wat grotere groep msg-ers te gaan karten in Kardinge. Ik zat te denken aan een heat of 3, met telkens een heat rust ertussen zodat we even bij kunnen komen en wat kunnen drinken. Misschien daarna nog even wat eten met...
  23. BillyR6

    De grote R6 seizoen 2007 biermeeting

    Dames en heren, Hier is dan het grote R6 bierdrinkmeeting topic. Even een polletje erin zodat we een datum kunnen plannen. Als je niet komt, ook niet stemmen aub. Hebben we weinig aan. Als iedereen even op z'n voorkeur stemt qua datum en aangeeft waar hij/zij vandaan komt kunnen we aan de...
  24. BillyR6

    Blauwe Yamaha r6 september 2006, z.g.a.n

    Te koop: Bloedmooie r6 2006. Ik heb deze machine nieuw gekocht in September 2006. Uiteraard keurig ingereden zoals het moest en uiteraard alle beurtjes gehad volgens schema. De km stand is op dit moment 12.235. Net 10.000km beurt gehad, dus sowieso tot de 20.000 rij je onderhoudsvrij. De...
Terug
Bovenaan Onderaan