Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -jasper-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Honda SP1 < 4000 euro

    --
  2. J

    Aprillia RS 250

    Hallo, Zoek een echt nette rs 250 (laatste model) met km-stand onder de 25K en onderhoudshistorie.. Iemand?
  3. J

    Triumph Daytona 675 Special Edition

    Te Koop: Mijn Daytona 675 SE Kleur: Phantom zwart / goud Bj: 15-04-2008 Km-stand: 7740 Echt in nieuwstaat, vorig jaar gekocht echter zo weinig gereden (heb nog een motor) dat ik besloten heb de Triumph te verkopen. Extra's; - Seatcover (Triumph) - Titax rem- en koppelingshendels...
  4. J

    Triumph Daytona 675 TOR Demper

    Hai, Ik zoek voor m'n Daytona een TOR uitlaat demper, dus mocht je er 1 hebben en deze tegen een schappelijke prijs kwijt willen.... Let me know!! Tevens wel intresse in een carbon hitteschild voor de uitlaat!
  5. J

    Hema verzekering, bespaar jezelf de moeite!!

    Onlangs een nieuwe motor gekocht dus ook een All-Risk verzekering afsluiten. Uiteraard e.e.a. vergeleken en uiteindelijk via Hema Verzekeringen (AON) online de motor van mijn keuze geselecteerd, extra dekkingen etc en all-risk verzekering aangevraagd. Motor ophalen, lekker rijden.. so far...
  6. J

    Voorvork RSU voor CBR600RR '03 '04

    Te Koop; Voorvork (Right Side Up) voor een CBR 600 RR modeljaar 2003 of 2004. 100% recht en schadevrij Geen lekkages Wat is het precies? - Vorkpoten links & rechts - T-stuk met balhoofdpen - Voorspatbord (rood) Ooit gedemonteerd i.v.m. ombouw naar USD voorvork. Inmiddels overbodig...
  7. J

    GEVRAAGD: Triumph Daytona 675

    Ik ben op zoek naar een Daytona 675 in de kleur zwart of grijs en met max. 10dkm. Wie o wie doet deze geweldige motorfiets in de verkoop?
  8. J

    Bijzondere CBR600RR ((kijken))

    Te koop dus mijn CBR600RR van 2003. Ik rijd heel weinig en binnenkort (volgende week) moet mijn vriendin afrijden voor haar motorrijbewijs. Ik weet het nog niet zeker maar waarschijnlijk moet er dan voor mij ook een tourfietsje komen... :? De specs zijn als volgt; 13.400 km Bj. 2003 - USD...
  9. J

    CBR 600 RR 2003 Met USD voorvork!

    Te Koop: Honda CBR 600 RR Km-stand 13dkm Bj. 2003 Motor is echt in showroomstaat (niet overdreven) Extra's: -USD voorvork (ombouwtopic hier ergens te vinden) van een 2005 model -Staalomvlochten remleidingen -Seatcover -Smoke double bubble ruit -Renthal grips -Aangepast rem-...
  10. J

    Remklauwen CBR600RR 03/04

    Te Koop: 2x Nissin remklauw voor een Honda cbr 600 rr van 2003 of 2004 Zitten nog goede remblokken in! € 50,- per stuk Tevens nog 2 hele nette vorkpoten, t-stuk met lagers, remleidingen voor & achter en een onbeschadigd rood voorspatbord
  11. J

    Onderdelen CBR 600 RR

    Ik heb de volgende onderdelen voor een 2003 / 2004 CBR600RR te koop: ALLES IS ONBESCHADIGD!! - Voorvork compleet met remklauwen + blokken, clip-ons, t-stuk en kroonplaat - Originele remleidingen - Voorspatbord (rood) onbeschadigd - Claxon - 2x koppelingshendel - 1x remhendel...
  12. J

    Projectje:USD op een CBR600RR 2003

    Ben dus begonnen aan een projectje. Heb een 2005 voorvork die ik op mijn 2003 cbr ga "prakken" Even een paar fotootjes..... Ow en zijn er misschien mensen die dit eerder hebben gedaan?
  13. J

    Renthal Grips, waar bestel ik die??

    Ik zoek voor m'n cbr een setje Renthal grips (handvaten) maar waar kan ik die kopen of bestellen??? Liefst een nederlandse leverancier!
  14. J

    (Rood) Voorspatbord CBR600RR Bj 05-06

    Ik zoek dus een (rood), onbeschadigd voorspatbord voor een 600rr uit 2005 of 2006. Alle input is welkom dus als je er zelf geen hebt maar je weet er 1tje te vinden... laat maar horen!
  15. J

    CBR600RR 2003 € 6700,-

    Staat HIER OP MARKTPLAATS maar dan nu ook maar op MF: Ik heb m'n cbr te koop Bouwjaar:2003 Km. stand 12.700km Bijzonderheden: - Laser dubbele uitlaat - Verhoogd smoke ruitje - Kleine knippers - Xenon - Seatcover (ermax) Verder durf ik wel te zeggen dat het een supernette motorfiets...
  16. J

    Duoseat CBR600RR 2003

    Ik zoek dus een duoseat voor m'n cbr600rr van 2003. max 30 euries! M.v.g. Jasper
  17. J

    Gezocht: Shoei X-Spirit Kato replica

    Ik zoek een nette kato replica in maat s of m. graag even een fotootje erbij als je er 1 hebt!!
  18. J

    Waar zelf geleverde banden laten monteren??

    Wie heeft een adresje waar men zelfgeleverde banden wil monteren? Liefst in de buurt van Dordrecht.. De gemiddelde dealer heeft er weinig trek in omdat er natuurlijk niets te verdienen valt..
  19. J

    Gezocht: Arai RX7 Doohan replica

    Ik zoek een Arai RX7 doohan replica in de maat s of m.... Moet in goede staat zijn, dus onbeschadigd en niet ouder dan 5 jaar!
  20. J

    Setje Supercorsa SC2 120&180

    Te Koop: Setje supercorsa SC2 banden 120/70/17 Dot 4105 180/55/17 Dot 3905 Nog goed voor vele straatkilometers Vaste prijs € 60,-
  21. J

    Continental race attack... ervaringen??!!

    Sorry, waarschijnlijk het 20.000.000 ste bandenonderwerp maar ik zou graag ff wat feedback willen over de conti race attacks, ben van plan deze onder m'n cbr600rr te laten monteren maar niet voordat ik wat mensen met ervaring heb gesproken.. Dump hier dus uw bevindingen.. :W
  22. J

    Gevraagd: Topkuip (geheel of alleen rechts) voor TL1000S

    Zoek dus een topkuip voor een Suzuki TL1000s, liefst onbeschadigd maar in ieder geval niet meer dan krassen! Verder ook een rechter spiegel en het frame wat aan de topkuip vast zit, waar je dus als bestuurder tegenaan kijkt.... Iedereen die hier iets van heeft laat a.u.b. even een berichtje...
  23. J

    Seatcover CBR600RR Rood

    Hallo! Ben op zoek naar een seatcover voor een 2003 cbr 600rr, liefst in rood! Een goed adresje voor zo'n ding is uiteraard ook welkom :)
  24. J

    Passagiers- / Duostepjes voor Honda RVF 400 gezocht

    Ik ben op zoek naar de duostepjes voor mijn rvf 400 (nc35). Bij mijn weten passen de stepjes van de vfr 400 (nc30) ook. Over de prijs worden we het wel eens. Wie o wie gaat mij (en mijn vriendin) blij maken????!!!
  25. J

    Pasbus nodig, dus iemand wat liggen of erg handig?

    Ik wil een demper monteren op mijn motor maar de binnendiameter van die demper is 76mm (slip-on). De pijp waar ie op moet komen is 60mm buitendiameter. Mijn vraag is of iemand een pijpje heeft of kan fabriceren zodat ik mijn dempertje kan gaan monteren, zou echt TOP zijn!!!! Jasper
Terug
Bovenaan Onderaan