Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rayman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rayman

    Berik leren combi mt 56

    Leren combi van Berik mt 56 in de kleuren zwart/wit/rood. Zgan, vanwege beëindigen motorrijden. Onbeschadigd en onbeschadigde kneepads Ik ben zelf 1,97 en 95 kg, om een idee te krijgen van de pasvorm. vraagprijs 350 euro
  2. Rayman

    Rizoma stuuradapterkit 60mm

    Te koop wegens verkeerd besteld, niet gebruikt/gemonteerd, doos is alleen open geweest. Universeel Rizoma stuur adapter voor "conus" stuur (stuureinden zijn rd 22 mm, middendeel is rd 29 mm) Hoogte 60mm (hart - onderkant). prijs : 85 euro (excl verzenden)
  3. Rayman

    Vanucci leren combi zwart/grijs mt 54

    Hierbij mijn combi aangeboden ivm ander kleurstelling motorfiets. Maatje 54 , de eigenaar is 1,97 en ong. 95 kg (is zwaarder geweest dus er past nog een "buikje" in). Lengte van onderkant broekspijp tot kruis is 76 cm. Voorzien van ventilatie openingen met rits, aan voor en achterkant...
  4. Rayman

    Suzuki GSR 750 deel 1

    zonder de X _O- Merk/Model Suzuki GSR 750 Motor Type viercilinder viertakt lijnmotor Koelsysteem Vloeistof gekoeld Cilinderinhoud 749 cc Boring x slag 72 x 46 mm Compressieverhouding 12.3:1 Klepaandrijving DOHC, 4 kleppen per cilinder Ontsteking digitaal, transistor...
  5. Rayman

    Locatie knipperlicht relais suzuki gsx-750 ??

    Ben in het bezit van een Suzuki GSR 750 en zit met het volgende debacle. Weet iemand waar het relais zit voor de knipperlichten, moet een plug/play doosje zijn... Ik heb een 7-polig relais aangeschaft om het adhd gedrag van de led knippers te onderdrukken, maar kan het originele nergens...
  6. Rayman

    Achterwiel motorbok

    te koop motorbok voor achter (zonder fiets met hulpmotor). doe een bod? prijs : teab :? 8-)
  7. Rayman

    Suzuki SV 1000 S bj 2003

    Nette schadevrije, altijd onderhouden zilver metallic SV 1000 S uit 2003 (2e eigenaar). Motor is klaar voor gebruik in het aankomende motorseizoen..... :] specs: - high mounted BSM carbon dempers met db killers - power commander (testbank grafiek aanwezig) - K&N luchtfilter - smoked...
  8. Rayman

    Suzuki SV 1000 '03

    Lief baasje gezocht voor mijn sv1000, wil graag wat meer uitgelaten worden. Hierbij bied ik mijn metallic zilver Suzuki SV 1000 uit 2003 met vele extra's te koop aan (2e eigenaar). specs: - high mounted BSM carbon dempers met db killers - power commander (testbank grafiek aanwezig) - K&N...
  9. Rayman

    MQP nylon motorbroek

    MQP nylon motorbroek maat medium. de broek is "waterproof" en ademend, de lengte vd broek is 119cm, taille is ong. 42 cm. op de knieen zitten beschermers, de taile is verstelbaar met kliteband en is voorzien van elastiek en riem. Weinig gebruikt en dus als nieuw. voor 40 euro mag hij weer...
Terug
Bovenaan Onderaan