Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gregoo7
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Yamaha r1 2011 yec, gasmodi

    Beste, Ik heb een Yamaha R1 gekocht van 2011. Deze is volledig omgebouwd naar circuit. Normaal gezien zou er op deze motor verschillende gasmodi beschikbaar zijn (standaard, A, B). Deze verschijnen bij mij echter niet meer op de display. Er steekt een yec kabelboom en ecu in. Kan het zijn dat...
  2. G

    Yamaha r6 engine covers

    Zou iemand mij met redelijke zekerheid kunnen zeggen of de engine covers van gb-racing voor een r6 2006-2017, passen op een r6 van 2003-2005? Alvast vriendelijk bedankt.
  3. G

    Healtech quickshifter easy R6 (2003-2004)

    Bij deze stel ik mijn Healtech quickshifter te koop. Is uiteraard de complete kit (Sensor, kabelboom QSH-F4B en module). Stond op mijn R6 van 2003-2004. Heb deze een jaar in mijn bezit gehad. Werkt goed en makkelijk te installeren. Kan afgesteld worden met een app via bluetooth. Gaat weg omdat...
  4. G

    Healtech quickshifter easy

    Bij deze stel ik mijn Healtech quickshifter te koop. Is uiteraard de complete kit (Sensor, kabelboom QSH-F4B en module). Stond op mijn R6 van 2003-2004. Heb deze een jaar in mijn bezit gehad. Werkt goed en makkelijk te installeren. Kan afgesteld worden met een app via bluetooth. Gaat weg omdat...
  5. G

    Stuurdemper yamaha R6 2004

    Kan er iemand mij zeggen of een stuurdemperset vanop een r6 model 99-02 past op een r6 van 03-05? Ik heb al gekeken bij hyperpro en deze hebben andere bestelnummers. Maar als ik het allemaal eens deftig bekijk op foto, zie ik geen enkele reden waarom dit van een 99-02 model niet zou passen op...
  6. G

    Yamaha r6 2004 pickup rotor cover

    Bij deze zoek ik dus de pickup rotor cover voor een yamaha r6 van 2004. Is het carterdekseltje aan de rechterkant dat de krukas eigenlijk afdekt. Iemand die dit liggen heeft mag mee steeds een bericht sturen. Grtn, Greg
  7. G

    Yamaha R6 Pickup rotor cover

    Is er iemand die mij kan zeggen of de pickup rotor cover van een yamaha r6 model 2004 hetzelfde is als dit van het model 2001? Het gaat dus over het carterdeksel net voor het koppelingscarter. Grtn, Greg
  8. G

    Yamaha r6 2004 dashboard

    Ik heb mezelf een r6 van 2004 aangeschaft voor op circuit. Waar normaal gezien mijn snelheid zou moeten komen, stond er nu de oilietemperatuur. Na zelf een beetje te bladeren in het diagnostic menu komt er nu uiteindelijk niets meer op het dashboard. Weet er iemand van jullie hoe ik terug de...
  9. G

    Koppeling yamaha r6

    Hallo, Ik heb een yamaha r6 van 2004. Laatste keer op circuit begon mijn koppeling te slippen. Moet ik ineens de stalen platen ook mee vervangen? Welke koppeling raden jullie mij aan? (Liefst niet te prijzig) Ik had reeds 2 kitjes gevonden, iemand ervaring hiermee? Ebc kit...
Terug
Bovenaan Onderaan