Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Osw@ld
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Osw@ld

    Rev'it 2-delig lederen pak kawasaki groen

    Ik heb een 2-delig pak van Rev'it te koop. Het pak is in goede staat met hier en daar een kleine beschadiging. Het gaat weg wegens de aankoop van een eendelig pak. Mijn lengte en gewicht is 1m80 op 70 kilo. Als je wil komen passen moet je er wel rekening mee houden dat ik in België woon...
  2. Osw@ld

    Pasvorm Arlen Ness

    Ik wil graag een nieuwe race overall kopen in het kawagroen en na wat zoekwerk vond ik deze Arlen Ness Mugello op internet: Dit model kan ik echter nergens in winkel vinden en vind ik het een beetje riskant om zomaar online te bestellen. Ik ben 1m79 en weeg 70 kilo en twijfel welke maat ik...
  3. Osw@ld

    Valblokken Kawasaki ZX6R 2005-2006

    Ik heb hier nog een setje valblokken liggen van BS motoparts voor een Kawasaki ZX6R bouwjaar 2005-2006. Volgens de info op de doos zouden deze zonder aanpassingen aan de kuip moeten passen. Heb deze echter nooit gemonteerd dus ik kan dit niet bevestigen. De valblokken zijn zo goed als...
  4. Osw@ld

    Remschijven Kawasaki ZX6R 2005

    Ik ben dus op zoek naar een setje remschijven voor een Kawasaki ZX6R 2005 omdat m'n huidige schijven krom zijn. Het gaat dus over de voorste remschijven. Als je een setje liggen hebt in goede staat en voor een leuk prijsje hoor ik het graag :)
  5. Osw@ld

    Motorblok ZX6R 2005

    Aangezien mijn motorblok in de soep gelopen is, ben ik op zoek naar een goedlopend 2ehands blok voor een kawasaki zx6r 2005. Als er iemand een blok liggen heeft voor een leuke prijs laat het mij dan aub weten. :) bij voorbaat dank :Y
  6. Osw@ld

    Vastlopen blok Kawasaki ZX6R 2005

    Kheb gisteren m'n motorblok in soep gereden -O- -O- -O- -O- |( |( |( |( Na 70km rijden trok ik stevig door tot bijna in de begrenzer en plots hoor ik een metaalachtig geluid. Ik kneep onmiddellijk m'n koppeling in en ipv in toeren te dalen begint ie meer toeren te draaien. Ik zette...
  7. Osw@ld

    Knipperen FI lamp Kawasaki ZX6R 2005

    Ik heb een probleempje met een knipperend FI lampje op m'n kawa zx6r 2005. Het lampje knippert enkel als het contact af ligt, als ik hem start blijft het uit. Er zit een Yoshimura RS5 op waardoor de servoklep afgekoppeld is, waarschijnlijk is dit de oorzaak van het probleem. Iemand een idee...
  8. Osw@ld

    Kawasaki ZX6RR 2003 (circuit)

    Bij deze verkoop ik m'n Kawasaki ZX6RR modeljaar 2003, 1e ingebruikname 2005. Deze moto heeft enkel op circuit gereden en is dus nooit ingeschreven geweest. Het betreft hier de ZX6RR, dus een echte 600cc met anti-hop koppeling en verstelbare achterbrug. De motor heb ik een tweetal maanden...
  9. Osw@ld

    Kawasaki ZX6RR 2003 (circuit)

    Bij deze verkoop ik m'n Kawasaki ZX6RR modeljaar 2003, 1e ingebruikname 2005. Deze moto heeft enkel op circuit gereden en is dus nooit ingeschreven geweest. Het betreft hier de ZX6RR, dus een echte 600cc met anti-hop koppeling en verstelbare achterbrug. De motor heb ik een tweetal maanden...
  10. Osw@ld

    1e inschrijving Belgische zx6rr 2003

    Mss eerder een vraag voor de Belgen op MF, Onlangs heb ik een Kawasaki ZX6RR gekocht van 2003. Deze moto had tot dan enkel op circuit gereden en was nooit eerder ingeschreven. Bij de aankoop kreeg ik gelijkvormigheidsattest en aanvraag tot inschrijving. Toen ik naar het DIV (Diens...
  11. Osw@ld

    Gezocht kader zx6rr 2003

    Ik ben op zoek naar een kader voor een zx6rr (mag ook geplooid zijn) omdat ik de papieren ervan nodig heb. Ik heb hier een zx6rr 2003 staan die tot nu toe enkel op circuit gereden heeft en nooit ingeschreven is. Volgens de Belgische wetgeving kan ik hem nu niet meer inschrijven omdat hij...
  12. Osw@ld

    Kuipdelen ZX6R 1998

    Wegens de verkoop van m'n ZX6R 1998 doe ik m'n reserve kuipdelen weg. -Linkerkuipdeel : Lichte krassen, geen scheuren 90 euro verkocht -Rechterkuipdeel : Schuifschade, geen scheuren 80 euro verkocht -Kont : Zo goed als nieuw 90 euro verkocht -Kopkuip : Zwaar beschadigd 35 euro -Koplamp ...
  13. Osw@ld

    ZX6R 1998 1800 euro (België)

    Te koop: Belgische ZX6R van 1998 in goede staat. In tegenstelling tot de modernere supersports is dit een perfecte allroundmachine. Je kan er zowel mee touren als sportief mee rijden. Tevens is dit een prima beginnersfiets. Kilometerstand bedraagt 58.XXX km (wordt af en toe nog mee...
  14. Osw@ld

    Akrapovic Uitlaatsysteem ZX6R 1998

    Te koop: Akrapovic titanium uitlaatsysteem Dit systeem heeft op een ZX6R 1998 gezeten, en geeft volgens Akrapovic 10 pk extra. Daarnaast is het super licht en heeft het een heel erg vet geluid. Dit uitlaatsysteem past op model 1998-2002 en is compleet met originele veren (met akropovic...
  15. Osw@ld

    Richa lederen combi groen/wit/zwart

    Te koop Lederen Richa combi maat 60 Pak in goede staat, nooit mee gevallen of iets dergelijks, gaat weg omdat het te groot is. Richtprijs 250 euro
  16. Osw@ld

    IXS handschoenen Stargazer

    Zo goed als nieuwe zwarte lederen handschoenen van IXS met componenten van carbon. Slechts eenmaal gebruikt. Ze mogen weg wegens dubbel gebruik. Maat Medium Nieuwprijs +- 100 euro. Vraagprijs 40 euro excl. opzenden Ik ben wel Belg (omgeving Oostende) wat de verzendingskosten mss...
  17. Osw@ld

    Lederen pak Richa 2e hands - goed merk?

    hoi allemaal Ik kan dit pak kopen voor 300 euro en ik wou graag het volgende weten: Is dit een goed pak? Is dit een goeie prijs? Eventueel pics van iemand die dit pak heeft op z'n kawa?
  18. Osw@ld

    Voorvorkolie ZX6R

    Hallo, Ik zou vandaag mijn voorvorkolie willen vervangen. Iemand een idee hoeveel olie er per poot in moet? Volgens de dealer zou dit 500ml zijn maar dit lijkt me nogal veel. De moto is een ZX6R van 1998. Bedankt!
  19. Osw@ld

    Te weinig remdruk

    Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb een zx6r van '98 en ben nu al een tijdje op zoek naar de oorzaak waarom ik te weinig remdruk heb op m'n voorrem. Ik kan m'n hendel tot tegen het stuur trekken, dit kan de bedoeling natuurlijk niet zijn. Na een paar keer pompen verbetert het echter...
  20. Osw@ld

    Viper ZX6R

    Te koop: Viper Oval demper voor zx6r bouwjaar 98-02 Ik verkoop de demper omdat ik een akrapovic uitlaatsysteem heb gekocht, maar uit deze komt ook een zeer fijn geluid. Prijs: 100 euro's
  21. Osw@ld

    voorvork kawasaki zx7r

    Ik heb een vraagje ivm met de voorvork van een zx7r. Aangezien de zxr750 de voorloper is van de zx7r, past de voorvork van een zxr750 dan ook op een zx7r? Een maat van me heeft een nieuwe voorvork nodig omdat hij een schuiver heeft gemaakt en indien dit het geval is zou de zoektocht naar een...
  22. Osw@ld

    Arrow uitlaatsysteem

  23. Osw@ld

    Arrow probleem

    Hallo, Ik heb net een volledig Arrow uitlaatsysteem voor een zx6r van '98 gekocht, maar bij het monteren zit m'n oliefilter in de weg. '( Ik vraag me nu af of er geen kleinere oliefiters bestaan, hoeveel ze eventueel kosten en waar ze te vinden zijn. Alvast bedankt.
  24. Osw@ld

    Olielek, gevaarlijk?

    Hallo, Vandaag heb ik de kleppen afgesteld van mijn moto, maar toen ik een testritje deed moest ik constateren dat er een olielek is. De dichting van het kleppendeksel is versleten. Ik heb natuurlijk direct een nieuwe besteld. Mijn vraag is echter: Hoe gevaarlijk is het om met zo'n lek door te...
  25. Osw@ld

    Gezocht: linkerspiegel gsxf 600

    Ik ben op zoek naar een linkerspiegel voor een gsxf 600 uit 1992. Ik heb m'n vorige in een moment van instabiliteit vanwege mezelf afgekraakt. |(
Terug
Bovenaan Onderaan