Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pvc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Keuzestress....Monster 1200S (2020) of Speed Triple 1200RS...

    Om onverklaarbare reden zit het in mijn hoofd...mijn KTM Duke 690 (2016) weg en een Monster 1200s (>2017) of een SpeedTriple 1200 rs (2021) in huis halen (gebruikt). Kan alleen niet kiezen, nooit Ducati gereden, ooit een Speed Triple (2007) gehad die ik dan weer heb ingeruild voor een Tuono...
  2. P

    Speed Triple 1050 inruilen??

    Ik kom er maar niet uit, ik heb een erg mooie (zwarte, de snelste) Speed Triple 1050 van 2006 met alle carbon goodies van Triumph en toch sta ik op het punt die in te ruilen voor een 2008 Tuono factory...Vind die TUONO bloedgeil maar toch twijfel ik...Ik heb trouwens nog nooit met een Tuono...
  3. P

    Cagiva raptor 1000

    Als nieuw, grijze Cagiva Raptor 1000/ 7200 km/eerste maal ingeschreven in 2004 hoge dempers (originele erbij) Carbon onderdelen - spatbord voor, zijkanten L+R,onder zadel L +R, op de tank rond contact - nieuwe ketting, was niet nodig alleen is de originele van boetseerklei gemaakt - tandwiel...
  4. P

    Wat te kiezen....ik geraak er echt niet uit..

    Net mijn gsxr1000 K5 verkocht, prachtding maar eerlijk... :) te veel voor mij, nu zoek ik een speelse fiets met behoorlijk wat vermogen en koppel en een rechtop-positie; Deze drie motoren liggen in mijn prijsklasse maar ik kan echt niet kiezen...wat een luxeprobleem maar toch ook wel...
  5. P

    Volledige uitlaat met titanium demper LASER HOTCAM

    Volledige uitlaat met titanium demper LASER HOTCAM voor gsx1400 in zeer goede staat: 500 euro
  6. P

    Tuono of Raptor 1000...?

    Ik heb mijn gsx1400 verkocht en kijk uit naar een meer speelse motor a la Aprilia Tuono (oud model?) of een Cagiva raptor 1000...Heeft iemand al deze twee motoren bereden? Wat zou jij kiezen? De Tuono die ik op het oog heb is van 2003 met 13000 km en de raptor van 2004 met 3000 km...'t Is...
  7. P

    Voxan Roadster

    Ik kan een VOXAN roadster van 2003 met erg weinig kilometers kopen, erg mooi maar ik weet er verder niets van af....ttz iemand ervaring met betrouwbaarheid (en ik vind geen dealer...dus hoe onderhoud en herstelling indien nodig). Kortom wie rijdt er hier met een VOXAN (roadster of ...) en weet...
  8. P

    powercommander voor K5/K6 GSXR1000

    Heeft iemand een powercommander voor een Suzuki gsxr1000 k5 te koop? Of waar liggen ze op de plank zonder te bestellen?
Terug
Bovenaan Onderaan