Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. 2 Fast 4 You

    Winterjas - Zomerjas maat XL Evolution

    Winterjas - Zomerjas maat XL Evolution Mooie z.g.a.n. winterjas met losse binnenvoering zodat je hem ook zomers kan gebruiken. De jas heeft geen beschadigingen en heb ik max. 8x gedragen omdat ik de motor altijd in de winterstop had met de verzekering. De jas is voorzien van rug en...
  2. 2 Fast 4 You

    universele DB killer 15,-

    universele DB killer Ik hoor het wel.
  3. 2 Fast 4 You

    R6 uit 2001 met 35+++km (rood)

    Ook mijn R6 uit 2001 met 35+++km is te koop. Vraagprijs is 5400 incl. seatcover, gear indicator rvs remleidingen, hotcam, stuurdemper, bubble kuipruitje enz. en 5100 zonder deze extra's. Verder zitten er alle originele onderdelen bij...
  4. 2 Fast 4 You

    Laser Hotcam voor R6 2001

    Ik ben erg op zoek naar een laser hotcam voor mijn r6. De prijs die ik er voor wil betalen is ongeveer 250,-euro. Ik heb er wel om marktplaats gezien en die waren 350.- en dat vind ik nou weer net te duur. Als je er 1 heb en je wil er van af dan kom ik hem graag even ophalen. Mits je...
  5. 2 Fast 4 You

    Tanksteun voor duorijder!

    Tijdens het rijden op mijn r6 uit 2001 met mijn vrindin achterop blijkt het bij stevige ritjes nogal lastig te zijn om haar zelf vast te houden en voor mij is het ook niet echt prettig als ze met haar handen op mijn bovenbenen drukt ter afwisseling van de tank. Nu ben ik er pasgeleden...
  6. 2 Fast 4 You

    <<Arrow-- r6 2001

    Naar een tijdje denken zet ik mijn <<ARROW-- dan toch te koop. (of te ruil tegen een Laser Hotcam carbon). Ik zet hem tekoop omdat ik vanaf het begin eigenlijk al een hotcam wilde hebben, maar 2 dempers is te veel!. Deze demper is uniek omdat hij korter is dan normaal en er een...
  7. 2 Fast 4 You

    SIDI motorlaarzen maat 45 50,- euro. (zwart sportief)

    Nog zeer goed uitziende motorlaarzen voor 50,- euro Marcel Baars. Stuur me een mail marcelbaars@xs4all.nl of bel me. 0614538890 Dit is een vaste prijs tenzij je er meer voor over heb. ;) Ze zijn in Leerdam af te halen en worden niet verstuurd.
  8. 2 Fast 4 You

    revit pak(1.83) en alpinstars laarzen(44)

    laarzen zijn verkocht. Het gaat hier om een Revit motorpak (combi) kleur zwart-blauw-zilver/grijs. Ik ben zelf 1,83 meter en rond de 80 kg. Prijs 175,-euries en niet minder.
  9. 2 Fast 4 You

    gratis org. demper cbr 1992

    Wie wil er nog graag een org. demper heben voor een CBR 1992. Hij is nog in goede staat en ideaal voor als je motor op het circuit wilt gebruiken. Hij is in Leerdam af te halen. Let op!!!!! Komt niemand hem halen dan gaat hij in sept.de oud ijzer bak in, en dat zou zonde zijn.
  10. 2 Fast 4 You

    r6 2001 sport demper

    Weet er nog iemand een mooie ovaale carbon/titanium demper (2e hands) ik wil max 300 euro uitgeven omdat ik een nieuwe gewoon te duur vind. Alvast bedankt. :} :} :}
Terug
Bovenaan Onderaan