Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dark0z
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Spontaan rondje Eifel, maar valt tegen?

    Nu ik nog vrije dagen had en het enorm mooi weer is heb ik de motor gepakt en een willekeurige gpx van internet geplukt https://www.gpstracks.nl/pagina.php?rid=4594 Echter had ik meer bochten en groen verwacht :) nu veel van dorp tot dorp gereden en misschien 5km groen en leuke bochten...
  2. D

    Statisch balanceren lukt niet

    Onlangs nieuwe banden op de velg gemonteerd en deze probeer ik nu statisch te balanceren. Maar om een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar. Wat ik gedaan heb. -velg vrij van spacers/tandwiel/rubbers/loodjes - velg zonder band op het balanceerapparaat en zwaarste punt gemarkeerd - band...
  3. D

    Achterzitje als bagagedrager maken

    Bij mijn gsx-r750 uit 2007 heb ik een gescheurd passagiers zitje. Nu heb ik het idee om hier een ijzeren plaat op te schroeven zodat ik hier een rollbag op kan spannen. De vraag is alleen. Kan de sluiting van het zitje dit aan? Met de sleutel draai je het zitje makkelijk los, en als het zitje...
  4. D

    Gezocht: trackday 18 augustus op Assen

    Gezocht, ter overname een trackday te Assen op 18 augustus. Hoor het graag als ik iemand z'n trackday kan overnomen via dm
  5. D

    Radiatordop zoektoch (KTM?)

    Voor m'n circuitmotor, welke over een op maat gemaakte radiateur beschikt, ben ik op zoek naar een nieuwe radiatordop. Na ongeveer twee uur zoeken op internet heb ik helaas nog niet iets vergelijksbaars kunnen vinden Hieronder zijn een foto van mijn radiatordop met de bijbehorende afmetingen...
  6. D

    Balanceren van velgen

    Onlangs zag ik op het circuit bij de bandenservice dat de velgen gebalanceerd worden dmv een as door de velg te steken en deze op een balanceerapparaat te zetten. Nu was ik altijd gewend om adapters/conussen te gebruiken, die je op de stang schuift en tegen je velg/lagers klemt, dit zodat de...
  7. D

    Te koop: Setje Regenbanden Dunlop Radial KR393 190/55R17 en 125/80R17

    Bij deze bied ik een setje Dunlop KR393 regenbanden aan uit 2011. Dus voor diegene die weet om te gaan met wat ouder rubber en het geen probleem vindt om deze banden op te rijden hoor ik graag een bod Prijs? bieden/n.o.t.k.
  8. D

    Remmen slepen aan. remleiding?

    Van m'n cbr600f uit 2000 heb ik het probleem dat cups van de remklauw niet volledig teruggaan met als resultaat dat het voorwiel enigzins zwaar blijft lopen. Wat ik al gedaan heb: 1. andere set (tweedehands) remklauwen gemonteerd (geen verschil) 2. vervolgens de set remklauwen gereviseerd...
  9. D

    Caburateur loopt langzaam leeg

    Wanneer ik mijn Honda CBR600F PC35 (1999) enkele weken stil laat staan en vervolgens het contact aan zet dan begint de brandstofpomp direct aan te slaan en vult de carburateurs met brandstof. Dit lijkt mij een indicatie dat om een of andere reden de brandstof uit de vlotterkamers weg dampt...
  10. D

    Gezocht: Velgen en/of voorremschijven Honda CBR600F4i 2001-2006

    Op dit moment ben ik op zoek naar een complete set velgen, incl adapters, voor een CBR600F4i. Of enkel de voor schijfremmen en een achtervelg is ook een optie. Hoor het graag :)
  11. D

    Gezocht: vooras CBR600f4i

    Wie o wie heeft nog een vooras, incl adapters/spacers liggen voor een cbr600f4i uit 2001. Nieuwer kan ook tot meen ik 2004. Hoor het graag
  12. D

    Gezocht: voor- en achteras CBR600f4i

    Wie heeft toevallig nog een voor- en achteras liggen voor een CBR 600f4i vanaf 2001?
  13. D

    Voor het starten van de motor eerst olie rondpompen met startmotor?

    Ooit heeft iemand mij eens verteld dat wanneer je voertuig voor langere tijd stil staat het goed is om de motor eerst rond te laten draaien op de startmotor zonder dat je de motor start. Dus d.m.v. bougiedop eraf, krukassensor eraf of iets anders waarmee je het starten niet mogelijk maakt maar...
  14. D

    Voorbok van het merk Datona

    Is gebruikt dus her en der wat sporen maar aan de functie ligt het niet. Deze mag weg omdat ik een compacter variant heb. Prijs: 40euro
  15. D

    Gashendel R6 2006/2012

    Voor mijn cbr600f ben ik op zoek naar een gashendel van een R6 uit het jaar 2006 tot 2012. Dit om een kortere slag te maken :) ik hoor het graag
  16. D

    Digitale toerenteller op bougie aansluiten

    Onlangs heb ik een digitale toerenteller gekocht. Nu zitten hier twee draadjes aan. De rode dient om de bougiekabel te gaan, de andere denk ik, op het blok. Nu zit op mijn cbr600f 1999 op de bobine 2 kabels, waar dien ik dan het rode kabeltje aan te sluiten?
  17. D

    Gezocht (of eenmalig lenen): Carbtune Pro

    Voor mijn honda cbr600f uit 1999 ben ik op zoek naar een Carbtune Pro zodat ik de 4 carbs synchroon kan stellen. Of eenmalig lenen mocht iemand in de buurt van Hoorn wonen :) Ik hoor het graag
  18. D

    Micrometer, meten van shims

    Graag wil ik de dikte van de shims opmeten van mijn honda cbr600f uit 1999. Nu zag ik dat de shims in het midden een deukje heeft (2mm in doorsnede). Is dit het gedeelte wat ik moet meten om te berekenen welke shims ik nodig heb? Hoe kan ik dat putje met een micrometer opmeten? ik moet nog...
  19. D

    Gezocht:Pirelli Diablo Rosso Corsa II

    Heeft iemand een licht gebruikt setje banden van Diablo Rosso Corsa II (120/70 en 180/55) liggen die ik wellicht kan overnemen?
  20. D

    Handschoenen met protectie/sliders bij handpalm

    Heb al diverse webshops bekeken maar tussen de tientallen handschoenen zie ik geen handschoenen met goede sliders/protectie op de handpalm. Net zoiets wat als bij je knokkels zit maar dan massiever mijn vorige handschoenen hadden dit wel en hebben mij goed beschermd bij een val. De...
  21. D

    Race overall / 1delig motorpak voor lengte 183cm

    Voor mijn postuur 1.83cm dat 88kg schoon aan de haak weegt ben ik op zoek naar een 1delig motorpak. Dit graag in de kleur zwart of zwart/wit van een redelijk kwalitatief/asfaltvast merk. Budget is niet al te breed maar komen we vast uit :) Het liefst om nabij n-holland
  22. D

    Waar te koop, flensbouten

    Ik ben op zoek naar flensbouten, zoals in onderstaandefoto, met fijn draad (1.25). Nu was ik al naar een ijzerhandel geweest maar die kon mij niet helpen. Ik vroeg mij af waar je dit kan bestellen voor een normale prijs. Ik kom alleen bouten tegen die je kan borgen. Nu hoeft de flens niet hol...
  23. D

    Gezocht: 22 aug Racecracks Assen niveau 3

    Op zoek naar een plekje voor niveau 3 bij racecracks :)
  24. D

    Banden opbergen / vervoeren

    Voor op het circuit heb ik een aantal reserve banden en deze wil ik zo goed mogelijk in conditie houden. Omdat mijn opbergruimte betrekt is vroeg ik mij af of er wellicht speciale tassen zijn om de banden niet bloot te stellen aan zonlicht. Ook voor het vervoeren lijkt mij dit handig. Of gewoon...
  25. D

    Race-vering vervangen voor standaard vering? advies

    Graag wil ik wat advies inwinnen wat betreft de vering van mijn circuitfiets. Ik heb een honda cbr 600 uit 2000 overgekocht en diegene reed onder de 2:00 op Assen en heeft hierop zijn vering ook aangepast. Ohlins voor en WP achter. Afgelopen jaar deze fiets mee naar Assen genomen en een tijd...
Terug
Bovenaan Onderaan