Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hambeer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hambeer

    Hyosung RX450

    Ook Hyosung probeert mee te profiteren van de SM hype.... Vind hem zelf niet zo geslaagd :N
  2. Hambeer

    19 juni supermoto Rogat/De Wijk !

    N.K. Supermoto op Rogat Op zondag 19 juni 2005 (vaderdag) organiseert Motorclub De Antrappers uit De Wijk haar jaarlijks motorevenement op het industrieterrein Rogat tussen Meppel en De Wijk. Na vijf jaar een Classis T.T. te hebben georganiseerd, vond met het tijd om een vrij nieuwe tak in de...
  3. Hambeer

    Wim ter Braake afgebrand

    http://www.regiomeppel.nl/nieuws.htm ...Uitslaande brand in motorzaak Nijeveen – Zondag rond 12.30 is brand ontstaan in motorzaak Wim ter Braake aan de Nijverheidsweg. De brand greep snel om zich heen en de vlammen sloegen naar buiten. Na ongeveer een uur kon de brandweer het sein ‘brand...
  4. Hambeer

    Super supermoto

    Nieuwe supermoto uit Zweden/Duitsland :9~ Waarschijnlijk te zien op de Intermot. Merk: Duss CC's: rond de 1000 Gewicht: 135kg
  5. Hambeer

    Aprilia's nieuwe enduro?

    Kwam deze foto tegen op het internet, lijkt er verdacht veel op dat daar dat nieuwe 450 2-cil. blok in ligt. Ziet er iig wel stoer uit met dat frame en achterbrug :}
  6. Hambeer

    Nieuwe sm

    Heb dus ook sinds vorige week een supermotard voor erbij *D en ik wou hem ff laten zien. Tis een 125cc-tje uit '99, en ik moet zeggen dat ondanks dat de cilinderinhoud niet veel is ik er toch héél veel fun mee heb :9 :) !
  7. Hambeer

    Nieuwe TM

    Dit ziet er wel goed uit :} TM 530 F ES á € 9.100,- TM Black Dream 530 rond de € 10.000,-
  8. Hambeer

    Gilera Ferro

    Gilera gaat dus ook op de naked toer :) Vindt 't er wel mooi uitzien. 850cc 2-cilinder
  9. Hambeer

    112kg en 105PK..

    Nice bike! :} bijna 1 op 1 :) zou rond de € 25000,- gaan kosten.
  10. Hambeer

    Info cagiva w16?

    Kan een cagiva w16 kopen uit '98 met 3100km op de teller, wil hem gaan gebruiken voor woon/werk verkeer. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die deze motor kennen en er wat meer info over hebben kwa onderhouds kosten, degelijkheid etc. Kan er zelf namelijk niet echt veel info over vinden. Alvast...
Terug
Bovenaan Onderaan