Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: madmike80
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. madmike80

    Te koop gevraagd: Nuda 900 Hitteschild

    Beste MF-ers, Ik ben opzoek naar een hitteschild voor een Husqvarna Nuda 900 R. Ik heb enkele foto’s ter illustratie toegevoegd. Heb je er een liggen of heb je een adresje? Ik neem hem graag van je over. Mvgr Mike
  2. madmike80

    Supermoto-oost

    Poging #1965 "meet and greet" Supermoto oost. Waar zijn al die (wannabe :+ ) Supermoto tukkers? Hengelo, MadMike Rijssen, Rick-M Enschede, Sla_Saus Achterhoek, clubtrainer Achterhoek, Hanneschzj Nijverdal, Chriskx Nijverdal, Cige Wezep, smpowah Arnhem, Koenwitjes
  3. madmike80

    arai tour x-3 - lawaai

    Dag allen, Ik heb afgelopen vrijdag een mooie arai tour x-3 gekocht. Vandaag stukje snelweg en het valt me tot nu toe vies tegen! Heb zo'n 1,5 uur snelweg gereden (2x) en ben nu bijna doof! Heb van alpine oordopjes gebruikt, maar die vielen me telkens uit. Toen over gegaan op gele bouwvakkers...
  4. madmike80

    Datum eerste toelating / Datum eerste afgifte Nederland

    Mensen, ik heb een vraagje mbt datum eerste toelating ; Dit is de datum die aangeeft wanneer het voertuig voor het eerst is geregistreerd (waar ook ter wereld). Kan het zijn dat een bepaalde motor in b.v. 2008/2009 is geproduceerd, maar pas in 2011 voor het eerst is geregistreerd? M.a.w. je...
  5. madmike80

    SV1000 topic deel VIII

    *O* WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL VIII *O* Geschiedenis: SV 1000 Topic deel I SV 1000 Topic deel II SV 1000 Topic deel III SV 1000 Topic deel IV SV 1000 Topic deel V SV 1000 Topic deel VI SV 1000 Topic deel VII AGENDA 2011 1e SV meeting van 2011 Zondag 29...
  6. madmike80

    SV BBQ 2010 PART II

    Dag, Vanuit het SV1000 topic willen we iedereen met een SV uitnodigen voor de het jaarlijkse SV BBQ pannenkoeken eten/rit. (TL-s zijn ook welkom ;) ) BBQ :N >> Pannenkoeken eten / rit :Y *O* Datum: Zondag 16 Mei 2010 Verzamelpunt: http://www.pannenkoekhuis.nl/arnhem/ Tijd: 13.00...
  7. madmike80

    SV1000 Topic DEEL VI

    *O* WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL VI *O* Geschiedenis: SV 1000 Topic deel I SV 1000 Topic deel II SV 1000 Topic deel III SV 1000 Topic deel IV SV 1000 Topic deel V (Swifty) Agenda: *O* SV1000 BBQ 2009 omgeving Emmen *O* 6 September 2009 (ovb) Stem hier wanneer je...
  8. madmike80

    Yamaha XJ 600 S Diversion met topkoffer. In prijs verlaagd

    Te koop zeer nette, goed onderhouden ZWARTE Yamaha XJ 600 S Diversion uit 2001. VERKOCHT *O* !!
  9. madmike80

    Ervaring met schuurdeur verbreden?

    Dag, Ik wil naast mijn huidige deur in de schuur een tweede deur naast zetten. Dit om de motor beter binnen te kunnen zetten. Het slot van de originele deur valt dan niet in de oude deurpost maar in de zijkant van de nieuwe deur. Nieuwe deur vergrendel ik dan van binnen met een pin of...
  10. madmike80

    Hooikoorts en motorrijden

    Beste MF-ers, Wie herkend zich hierin, lekker motorrijden en ondertussen paar keer goed knikkebollen omdat je moet niesen |( . Levensgevaarlijk B|, ooh ja de tranende oogjes niet vergeten :+ Zijn er mensen die hier ook veel last van hebben (op het moment) of hebben mensen tips, want...
Terug
Bovenaan Onderaan