Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yuri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yuri

    Filmimpressie megameeting '06

    Hier nog een korte impressie van de megameeting, gefilmd met een bulletcam. :) Runtime: 6:05, 42,8 mb; download hier. Mirror: hier. (Credits: Masterito)
  2. Yuri

    Auw

    Kwam van m'n werk af en reed richting huis. Bij een kruising komt er een auto van links en steekt - totaal onverwachts - over. Ik kom aanrijden met 50-55 km/u en kan 'em absoluut niet ontwijken. Na een harde klap vlieg ik door de lucht en stuiter twee keer op de grond. Meteen komt er een vrouw...
  3. Yuri

    Motorcycle quotes

    Ergens gevonden op een site: Motorcycle quotes :} Voorbeeld: TOP TEN REASONS HARLEY RIDERS MAY NOT WAVE BACK 10...Afraid it will invalidate warranty. 9...Leather and studs make it too hard to raise arm. 8...Refuses to wave to anyone whose bike is already paid for. 7...Afraid to let go...
  4. Yuri

    Aprilia RSV Mille Edwards replica

    Ik weet niet of 'ie al voorbijgekomen is, dus ik post 'em gewoon maar ff. Gespot @ safe.nl: Aprilia RSV Mille Edwards replica Niet zo :9~ als de Haga replica, maar :9~ genoeg. :) Meer pics: hier.
  5. Yuri

    Demper knalt bij afkoelen

    Een tijdje geleden heb ik de originele fluisterpijp van mijn ZXR 400 vervangen door een Laser Prof Race Carbon. Sinds een paar maanden heeft 'ie de neiging om - als ie warm is - te gaan knallen als de motor niet draait, na het rijden dus (motor af, even wachten: *PANG!*). Is dit 'gewoon'...
  6. Yuri

    Onboard sound Kawasaki ZX-RR

    Ik was een beetje aan het rondsnuffelen op Kawasaki Eckl Racing, en kwam dit tegen. Luister en huiver. :9~
  7. Yuri

    Zaterdag 22 maart: Zuiderzeerally 2003 - Emmeloord

    Aankomend weekend wordt in Emmeloord de Zuiderzeerally 2003 verreden. Zijn er nog meer MF'ers die daar heen gaan? :)
  8. Yuri

    Het grote leenmotor-topic

    Wat voor motor krijg jij mee van je dealer? Post het hier! Ik zal het spits afbijten met deze *kuch* wonderschone *kuch* Honda GL 650:
  9. Yuri

    kuipruitje van Hop Motorsport

    Is er toevallig iemand die een double bubble kuipruitje gekocht heeft bij Hop Motorsport en/of er een foto van heeft? :)
  10. Yuri

    Poll: wie rijden er nog?

    Gezien de vrieskou ben ik toch benieuwd wie er nog zo gek dapper zijn om op de motor te stappen. Vandaar de volgende poll: Wie rijden er nog?
  11. Yuri

    Geluiden ZXR 400 online

    Voor de liefhebbers heb ik 3 mp3'tjes online gezet met het geluid van m'n Kawa. 1 met de oude demper en 2 met de nieuwe. Je vindt ze hier. :)
  12. Yuri

    Nieuwe demper :)

    Van de week besteld, gisteren opgehaald: m'n nieuwe Laser Prof Race Carbon. :) Prestaties? Geen idee, hij rijdt er iig niet slechter op. Heb 'em nog niet echt kunnen testen. Sound? Uhm.. BWOAP! :} Looks? Geil. :9~ Valt me trouwens op dat er veel meer mensen naar je kijken als je...
  13. Yuri

    Benzinekraan ZXR 400

    Even een vraagje voor de ZXR 400-rijders onder ons. Ik reed een paar weken geleden richting werk toen ineens de motor in begon te houden: tijd om em op reserve te zetten. Ik had echter de pech dat: ik over de Pleybrug (autoweg) reed waar het nogal waait... ik net een vrachtwagen aan het...
  14. Yuri

    2003 MotoGP rider / team line up

    Gevonden op eurosport.com: de (voorlopige?) 2003 line-up. REPSOL HONDA - Valentio Rossi & Nicky Hayden TELEFONICA MOVISTAR HONDA - Sete Gibernau & Daijiro Kato PREMAC HONDA PONS - Max Biaggi & Tohru Ukawa? FORTUNA YAMAHA - Carlos Checa & Marco Melandri GAULOISES YAMAHA - Alex Barros & Olivier...
  15. Yuri

    Melandri naar Yamaha in 2003

    :^ Melandri op een M1: ben benieuwd! :} Lees meer.
  16. Yuri

    Motor laten vallen

    Vanochtend moest (ook) ik er aan geloven: een combinatie van een te krappe bocht en nog niet helemaal wakker zijn zorgde er voor dat mijn brommertje besloot er bij te gaan liggen... in het gras. 8-) Gelukkig voor mij liep er net een man langs die zijn hond aan het uitlaten was, en me een...
  17. Yuri

    Motor eindelijk binnen. :)

    Na 3 weken wachten op de RDW-keuring en het kenteken is mijn motor eindelijk klaar. :9 Hier vast een piccie, er volgen er meer.
  18. Yuri

    Maak /tmp es writable

    Bericht.
  19. Yuri

    Nieuwe motor :)

    Ok, vanmiddag bij de locale dealer wat proefritten gemaakt op een CBR 600 en een ZXR 400. ZXR 400 beviel toch het beste. :) Zit alleen nog te twijfelen tussen 2 kleuren: groen-wit-blauw en bordeaux rood-zwart. :9 Zal naar alle waarschijnlijkheid de laatste worden. :)...
  20. Yuri

    Geslaagd! :D

    Weer een motorrijder erbij. :] 9:00 les, ging voor geen meter. Toen om 10:00 naar het CBR gereden, praatje gemaakt, motor gecheckt, en stukje rijden. Verrichtingen gingen goed, alleen moesten rondjes rijden en remproef een keertje over. Rijden ging op een enkel foutje na prima. Toen weer terug...
  21. Yuri

    Ervaring rijles

    Heb net dus 2 uur rijles gehad, in de stromende regen. Onderweg toch het nodige meegemaakt. Het begon al toen we van de rijschool wegreden, om richting Gelredome te gaan voor de bijzondere verrichtingen. (Wegrijden van rijschool, verkeersplein over, brug over en je bent er.) De op- en afrit...
  22. Yuri

    Donker vizier toegestaan tijdens rijles?

    Omdat tegenwoordig de zon steeds vaker schijnt zit ik er aan te denken een getint/donker vizier aan te schaffen. Ik ben brildrager, en een goeie zonnebril op sterkte is me nu net even te duur. :) Mijn vraag is alleen: is het toegestaan om zo'n vizier te gebruiken tijdens je rijles?
  23. Yuri

    Rijvaardigheid automobilisten onvoldoende

    Nuff said lijkt me. :( Lees hier verder.
  24. Yuri

    TT Assen: welke plaats is het beste?

    Mijn neef en ik gaan dit jaar voor het eerst naar de TT en kunnen wel wat advies gebruiken over wat nou de beste plaats is. Ik zag op de site dat kaarten voor de volgende tribunes nog beschikbaar zijn (met daarachter het percentage vrije kaarten): - Strubben vakken G t/m N (25%) -...
  25. Yuri

    MotoGP Le Mans

    Voor het eerst een spannende race! :} voor Rossi en Ukawa, complimenten ook voor Biaggi; eindelijk gezonde concurrentie. :) Jammer alleen dat de race voortijdig afgebroken werd, was zeker nog spannend(er) geworden. Gaaf trouwens dat Rossi foto's maakte van het publiek, na de race.
Terug
Bovenaan Onderaan