Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fido #77
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fido #77

    Alpinestars Stella combi lederen pak Dames opgelet!!

    Maat 44 Als nieuw! Prachtig blauw wit lederen pak. Het wit is licht geperforeerd waardoor het een lekker luchtig zomerpak is. Alpinestars maakt al jaren zeer goede kwaliteit. Protectie is de harde variant maar door de kwaliteit zit het ook nog erg comfortabel. Ik heb er twee keer in gereden...
  2. Fido #77

    Haynes werkplaatshandboek Suzuki SV650 2008-

    Zo goed als nieuw. 20€
  3. Fido #77

    Sidi ST maat39

    Sidi ST maat 39 vraagprijs 180€
  4. Fido #77

    Te koop: Yamaha R6 2005 racemotor

    Wegens beëindigen hobby: Yamaha R6 2005 Motor heeft speciale race kuipen. Ik heb hem altijd heel goed onderhouden. De vorige eigenaar (Matthijs van Neck) en ik zijn er nog nooit mee gevallen. De motor is erg netjes. Heeft een race zitje en kuipen, dus lekker snel verzitten. Verder is...
  5. Fido #77

    Stapel Motoplus 2010-2012 tm28-2 daarna oud papier!

    gratis af te halen! in Berkel en Rodenrijs. Niet volledig compleet hoor. Hou er een paar zelf.
  6. Fido #77

    Nieuwe slicks te koop

    Pirelli Diablo superbike slicks te koop! Gloedje nieuw... nooit gebruikt.. foto's kan ik eventueel mailen.. in de maat 180/55 r17 fabrikagejaar 2010 en 120/70 r 17 deze is van week 16/2010 Op dit moment zitten ze gemonteerd op me reserve velgen. Mijn rondetijden zijn nog niet...
  7. Fido #77

    Achterschokbreker SV650 sa (2008)

    Ik zoek zoals gezegd een achterschokbreker voor een Suzuki SV (2008 model) NIET een standaard shock maar eentje die in- en uitgaand instelbaar is.. En hij moet passen op een exemplaar met ABS... IEmand iemand..??? Ik heb voor een cartridge set van HK en nou is die achterkant een...
  8. Fido #77

    The Race Academy 2012

    Ik heb geboekt 3 dagen Ales !! *O* *O* 26 t/m 28 juli 2012.. Uiteraard heb ik ook de BMW er bij geboekt! *D :9~ Ik heb er nu al zin in! http://www.race-academy.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=95 voor de liefhebbers hierbij de link voor meer info..
  9. Fido #77

    7 september Assen met MSL-- Wie gaan er ?

    *O* Ik heb net geboekt.. *O* .. Jeej...
  10. Fido #77

    Rossi moto GP Ducati replica 1:10

    wegens overcompleet Rossi moto GP replica nieuw in doosje aangeboden. prijs: 20 euro
  11. Fido #77

    MF Iphone app

    Hallo, Ik vroeg me af.. Zou het niet mogelijk zijn om een I phone App te laten maken speciaal voor Motor forum?? Lijkt me erg leuk! en handig ook ... :Y :W --- Tiepvoudt in de titel... Iphone... -O-
  12. Fido #77

    SV650sa 2008 model trillingen

    Mijn motor trilt de laatste tijd zo erg in de handgrepen dat ik na 20 km op de snelweg echt gewoon helemaal niets meer voel in mijn handen. Ik heb al héél veel motoren gehad/gereden in mijn leven en het ligt echt niet aan mijn handschoenen of dat het komt door dat het een v-twin is.. nee...
  13. Fido #77

    Gezocht een setje bandenwarmers

    Wie o wie heeft er nog wat liggen voor me? :Y :W Jolanda.
  14. Fido #77

    Wolf lederen race overall kwaliteit??

    Vroeg me af wat jullie vinden van het merk Wolf racing suits. Ik kwam het tegen op internet. En ik ben erg gecharmeerd van de looks van deze pakken. En daarbij komt dat ik helemaal crazy ben van wolven en honden.. dussszzz.. *O* *O* Volgens een verkoper in Engeland zouden de pakken in...
  15. Fido #77

    Lederen race overall via Ebay

    Ik vroeg me af of jullie soms ervaringen hebben met het bestellen van race overall via ebay? Moet je eens kijken in deze Ebay winkel : raaidwears-2009 Lijkt wel te mooi om waar te zijn... :Y *O* :9~
  16. Fido #77

    Werkplaatshandboek SV650SA 2008

    Heeft iemand er nog één liggen? Dan hoor ik het graag.. :W
  17. Fido #77

    Kroonplaat beschermer Suzuki SV650/S 03-06

    Carbon Look Nieuw in verpakking wegens het niet passen op mijn SV (2008 model) Ik heb er 15 euro voor betaald. Voor deze prijs mag hij ook weer weg! Ideaal om je kroonplaat te beschermen.. en het staat gewoon mooi natuurlijk. *O*
  18. Fido #77

    Seatcover SV650s Zwart

    Voor het laatste model.. gezocht een Seatcover.. Iemand nog wat liggen?? of ga je je SV binnenkort verkopen,? (kan het me niet voorstellen..maar stel dat je hem wil verkopen..) Ruk dan je duocover eraf en verkoop hem aan mij!!!!!!!! :9~ :]
  19. Fido #77

    Lederen racecombi

    Voor mijn circuitdagen gezocht een Lederen overall.. Ik ben 1.70m lang en weeg 60kg. Iemand nog wat liggen..??
  20. Fido #77

    Originele uitlaat Yamaha Fazer 2004 (seatpipe)

    Hij is nog nooit gebruikt geweest. Interesse? stuur me maar een pbtje met een bod. :W Jolanda.
  21. Fido #77

    Voorvork/binnenwerk Blackbird

    Beste mensen, Ik zoek een voorvork van een Honda Blackbird. Alleen het binnenwerk is ook goed. groetjes Jolanda
  22. Fido #77

    Opvouwbare motoraanhangwagen

    Een Motolug of iets dergelijks! gebruikt of nieuw maakt me niet uit.. Tips naar leveranciers zijn ook welkom evenals ervaringen met chinees geproduceerde nep motlugjes.. bedankt mannen! gr. Jolanda.
  23. Fido #77

    Pazzo's (of ander merk) voor mijn R-6 uit 2005

    Complete set voor koppeling en remhendel gezocht. gr Jolanda.
  24. Fido #77

    Betere veren en/of voorvoork voor SV 650sa

    Ik wil een stuggere voorvering in mijn Suzuki SV650SA van 2009. Heeft er iemand nog wat liggen aan betere veren of een compleet systeem (WP/Ohlins) :W Jolanda.
  25. Fido #77

    Yamaha FZS 600 '04 kontje kleur blauw

    Voor de Yamaha FZS 600 '04 heb ik nog een kontje liggen. De kleur is blauw. Zit lichte krasschade op. Bijna niet zichtbaar. T.E.A.B. DEZE IS VERKOCHT
Terug
Bovenaan Onderaan