Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bazz81
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bazz81

    Suzuki SV1000S 2005

    Suzuki SV1000s uit 2005 met 120pk en 45890km op de teller.(wordt nog mee gereden) Heerlijke 2 cilinder met goede rij eigenschappen en een prachtig geluid. extra opties zijn: Volle kuip en valdoppen. Hole shot performance uitlaten. Handgemaakt in Amerika, zelf ingevoerd. inclusief DB Killers...
  2. Bazz81

    Unieke motoraanhanger in zeer goede staat.

    Zeer degelijke motoraanhanger, voor 2 gewone motoren of een grote chopper of cruiser (kleiner paneel is te verwijderen bij langere motoren) Volledig in orde, goede banden verlichting etc. Zeer stabiel achter de auto, eenvoudig en veilig motoren er op te zetten door laadklep dus geen gedoe met...
  3. Bazz81

    Apehanger bedrading

    Ben bezig met stuur ombouw naar een apehanger waarbij de kabels verlengd moeten worden. Wat kan ik het beste doen; solderen of krimpen?
  4. Bazz81

    Zx12 valt uit en is niet meer te starten

    Zx12 welke in een auto geïnstalleerd is, er tijdens de apk keuring mee gestopt en daarna met geen mogelijkheid meer te starten! -startmotor gaat gewoon rond -bij contact aan hoor je de brandstof pomp niet -neutraal lamp gaat niet branden terwijl deze wel daadwerkelijk in z’n neutraal staat...
  5. Bazz81

    Manual / installatiebeschrijving translogic quickshifter??

    hey, Heeft er hier iemand een Manuel/installatiebeschrijving om een translogic quickshifter aan te sluiten? Ik kan zelf niks vinden op internet en op de site van translogic ook niet. Ook de aan hun verstuurde mail krijg ik geen reactie op. Kan iemand deze misschien inscannen of een link...
  6. Bazz81

    TL1000R part out

    TL1000R in onderdelen Stuur een PB met je bod voor welk onderdeel Bitubo achtershock Zwart gecoate wielen met nog goede banden Wave remschijven Zwart frame met kenteken 1999 Carbon kuipruit (echt Carbon!) Aangepaste airbox incl kn filter Volledige kuipset rood/zwart (origineel met...
  7. Bazz81

    Gezocht: Powercommander quickshifter

    Ik ben op zoek naar een Powercommander quickshifter 4-102 heeft iemand toevallig er nog een liggen die hem niet (meer) gebruikt ?
  8. Bazz81

    Powercommander quickshifter

    Iemand toevallig nog een quickshifter liggen voor een Kawasaki zx12? Volgens mij is dat type 4-102.
  9. Bazz81

    srad stuurdemper

    Ben nog op zoek naar een Srad stuurdemper voor een leuke prijs! Een andere achterschokdemper heb ik misschien ook wel interesse in.
  10. Bazz81

    cbr 600 F regenwielen

    Deze regenwielen horen bij een circuitmotor van een kennis, maar als ze los verkocht kunnen worden voor een goede prijs kan hij de vraagprijs van de motor wat laten zakken wat misschien de verkoop zal bevorderen. Dus bij deze: CBR 600 F set regenwielen met goede banden, vaste wielbussen en...
  11. Bazz81

    CBR 600F 1998 €900

    Prijs tijdelijk verlaagd voor de snelle beslisser! Te koop in opdracht van een vriend: Bij serieuze interesse kan ik zn mobiele nummer via pb sturen Honda CBR 600F (1998) Brembo 19x18 LSL stuurdemper Wp voorveering Stomp grip's Renthal Handvaten K&N Race Filter Race Kuipen...
  12. Bazz81

    gsxr srad koplamp 1996-2000

    Koplamp in hele goede staat, niks afgebroken ! €75
  13. Bazz81

    losse onderdelen pazza remhendel bestellen?

    Is het mogelijk om losse onderdelen te bestellen voor je pazzo remhendel? Had eerst mn originele tl1000r rempomp, nu een radiaal exemplaar van een gsxr1000 k9, maar zou wel graag mn pazzo (origineel geen imitatie, chinese brol!) overzetten op deze pomp. Volgens mij zijn er maar 2 type hendels...
  14. Bazz81

    Radiale rempomp

    Voor mijn tl1000r met gsxr1000k4 vork incl radiale remmen, ben ik nu nog op zoek naar een radiale rempomp. Wie heeft er nog wat liggen?
  15. Bazz81

    gsxr voorspatbord 600/750 k4/k5 of 1000 k3/k4

    ik ben dus op zoek naar een spatbord passend in een gsxr 1000 voorvork k3/k4 en volgens mij passen de spatborden van een gsxr600/750 k4/k5 ook in deze vork. Krassen maakt niet uit, maar geen grote scheuren of afgebroken montagepunten!
  16. Bazz81

    Gsxr 600/750/1000 K3 k4 k5 spatbord gezocht

    Ik zoek een spatbord voor een gsxr1000 K3/k4 vork, volgens mij past het 600/750 k4/k5 spatbord ook. Mag lichte schade hebben, maar montage ophangpunten moeten in orde zijn.
  17. Bazz81

    srad 600 incl kenteken

    Circuitmotor gsx-r 600 bj '97 Omgebouwde nl motor incl compleet kenteken. wp achterveer, lsl stuurdemper, 2 x originele uitlaat, en 1 x mivv demper. 2 x complete racekuip, allebei geen '10' meer maar een keer met de spuitbus er over en zien ze er weer een stuk beter uit. incl gebruikte...
  18. Bazz81

    Starlane powershift NRG quickshifter

    STARLANE NRG universele quick shifter te koop. Aangeschaft om te monteren op mijn TL1000r maar ga daar niet meer mee op het circuitrijden dus mag wel weg. Monteren op de TL voor op straat is een beetje onzin denk ik. Werkt zowel push als pull, zonder powercommander of rapidbike. Staan bekend...
  19. Bazz81

    TL1000r tank incl pomp

    TL1000r tank incl pomp.
  20. Bazz81

    circuitkuipen TL1000r / kontje tlr

    circuitkuipen tl1000r ook originele kont van tl1000r met seatcover/hump
  21. Bazz81

    gsxr600 >2000 brandstof pomp

    brandstof pomp voor gsxr 600 misschien ook andere modellen? was verkeerd geleverd.
  22. Bazz81

    srad complete kuipenset incl tank

    complete kuipenset incl tank met pomp. tank mag ook los weg. evt. ook een koplamp te koop.
  23. Bazz81

    srad 600/750 koplamp

    Perfecte bijna nieuwstaat verkerende srad koplamp. * ook complete kuipenset te koop, tank incl pomp en een koplamp Alles in 1 koop voor de VASTE prijs van €300
  24. Bazz81

    TL1000R frame incl papieren

    Te koop, Suzuki tl1000r frame incl papieren evt ook t-stuk, kroonplaat en achterbrug te koop. Prijs? TEAB
Terug
Bovenaan Onderaan