Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ___Ray___
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Truckrun Weert

    Beste verkeersregelaars, We zoeken mensen die stevig in hun schoenen staan en weggebruikers een aanwijzing kunnen geven......... Op zondag 2 september 2018 organiseert Stichting Truckrun Weert voor de 8e keer de Truckrun voor mensen met een beperking. We rijden dan met ca 200 vrachtauto’s...
  2. R

    Verkeersregelaars gezocht truckrun Weert

    Op 6 september 2015 is Truckrun Weert weer en zoals ieder jaar hebben ze weer verkeersregelaars nodig. Er zijn een aantal mensen die net als ik graag weer meedoen maar er is ook altijd wat verloop, als er hier nog mensen zijn die er wel zin in hebben om een goede daad met de de hobby te...
  3. R

    VFR topic 10

    Ondertussen alweer het 10e deel van het enige echte V4 topic... de VFR. Heb je er 1 dan weet je waarom, twijfel je over de aanschaf dan zal hier je twijfel weggenomen worden 8-) voor het geval je met je VFR niet door de regen wilt rijden.... under construction...... oude topic's...
  4. R

    We worden dubbel genaaid door de belastingdienst

    Naast de gebruikelijke verhoging is ook de korting vervallen als je in 1 keer voor het hele jaar betaald. Bron: http://www.belastingdienst.nl/actueel/12010401_onjuiste_informatie_mrb.html
  5. R

    Ghost rider op rtl7

    Voor de liefhebber... net begonnen ;)
  6. R

    130 op de snelweg? stem hier (ANWB)

    De ANWB was niet zo'n voorstander geloof ik maar ze hebben een poll opgezet dus baat het niet, schaadt het niet... Stemmen!
  7. R

    Niet wakker worden levensbedreigender dan motorrijden

    Het gaat de laatste tijd weer goed met de discussies over het motorrijden en het gevaar ervan maar volgens mij sterven ieder jaar nog steeds de meeste mensen in bed. Dus tijd voor een discussie over wat we gaan doen aan de gevaren van slapen 8-) Het is een tijdrovende bezigheid en 's morgens...
  8. R

    Verlaten Honda CB 450S A2 (tussen Weert-N en Weert)

    Op de terugweg van m'n werk stond er langs de A2 tussen de afslagen weert-noord en Weert een witte Honda CB 450S met het kenteken MH-49-TS verlaten tegen de vangrail. Ik heb net de politie gebeld en hij stond (nog) niet als gestolen vermeld. Toevallig iemand van hier? De benzinekraan stond op...
  9. R

    NAKS VFR V-tec

    M'n NAKS is niet goed meer en zit met het irritante tikken onder de 3000 toeren. Ik heb gehoord (gelezen) dat de voorspanning enigszins is te stellen maar is dat genoeg? Ik ben bang dat het vervangen gaat worden maar wat is wijsheid... kijken of het de voorste of achterste is (V4 dus 2) en...
  10. R

    Milieurestrictie VFR V-tec verwijderen

    M'n VFR maakt bij stationair een klepperend geluid. Na het vervangen van het luchtfilter voor een K&N is het minder maar nog niet weg. Toen ik het filterhuis open had meteen even wat onderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat het klepperen veroorzaakt wordt door 1 of andere klep...
  11. R

    How To: Safetylights aansluiten

    Voor velen nog niet bekend maar een leuke optie om je beter zichtbaar te maken tijdens het rijden, in de file en met pech. Hierbij een beschrijving van een leek op elektronica gebied voor de Richtingaanwijzer module RA (Basis) Dit is een module met naast Runninglights een aantal...
  12. R

    Textielbroek met kneesliders?

    De titel zegt het al... Zijn er textielbroeken met kneesliders? Ik rij dagelijks op de motor en dus ook met deze weersomstandigheden dus draag ik textiel. Probleem is dat ik met mooi weer ook wel eens lekker bochtjes wil pakken en dat is niet bevordelijk voor m'n broek B| Ik heb geen zin om...
  13. R

    ZXR 750 (H1)

    Met pijn in het hart gaat ie toch weg :X Na aanschaf van een (voor mij) nieuwe motor (VFR 800Fi V-Tec) wilde ik 'm erbij houden voor de sneeuw en ijzeldagen maar hij verdient meer. Die paar dagen dat we nog echt winter hebben red ik me ook wel :+ Hij heeft (schrik niet) 110k gelopen en bij...
  14. R

    Spoedvraagje uitlaat ZXR750/400

    M'n einddemper is gaar (heel erg gaar) maar de motor moet nog 3 maanden mee voordat ie een russische revisie krijgt na de aanschaf van een (bijna)nieuwe bike. Nu kan ik voor bijna niets een demper van een ZXR 400 kopen, past dit op die ZXR 750 van mij (750 is H1 '89 en de 400 '96). Het is...
  15. R

    26e Koperteutenrally VMC "De Stoomfiets"

    Op zondag 4 mei organiseert VMC "De Stoomfiets" de 26e Koperteutenrally. Dit is een rit voor veteraan motoren (t/m 1940) en klassiekers (1941 t/m 1967) en deze begint om 11.00 uur. De lokatie is: Vakantiepark "De Zwarte Bergen" Zwartbergendreef 1 5575 XP Luyksgestel tel: 0497 54 13...
  16. R

    Vertrekpunt MM vanuit Weert (Limburg)

    Ik wilde eigenlijk maar 1 lijst bijhouden maar voorruit... ook hier ff een complete kopie van de Limburgrijders pagina: De lente is in zicht met die mooie zonnige dagen de afgelopen 2 weken en naast onze eigen MegaMeeting is er natuurlijk ook weer de MF MegaMeeting in Veenendaal. Zoals...
  17. R

    Voor de liefhebber: Oldtimerbeurs

  18. R

    Limbocl@n (Rijders in Limburg deel 2)

    Na 100 pagina's plezier tijd voor deeltje 2 :+ Vanwege de steeds terugkerende benaming 'Limboclan' heb ik deeltje 2 maar deze titel meegegeven 8-) Het idee van Snautse opnemende stel ik voor om een plaatje van je fiets te posten en dan zal ik 'm in de startpost verwerken... Om deel 1 niet...
  19. R

    Limbosquad MM 2nd edition

    Het is zover.... De datum van de 2e editie van de Megameeting is bekend en het wordt zondag 23 sept. Voor het gemak had ik het idee om ons allemaal in 1 keer aan te melden bij het MM topic Update !! Vertrekplaats: Nederweert 8.45 uur, dan rijden we naar v/d Valk Eindhoven om de groep...
  20. R

    Buitenlanders en 50 te snel

    Zojuist wegmisbruikers gekeken (welliswaar een herhaling maar toch) en wat me opviel is dat er een Belg en een Duitser met ruim 50 km snelheidsovertreding door mochten rijden. Wij moeten bij meer dan 50 te snel het rijbewijs inleveren en meestal maar zien hoe we thuiskomen en hun mogen...
  21. R

    Carterpakking?

    Kan het zijn dat een motor na 2 weken stilstaan lekt bij het carter en dat het zich na 2 of 3 ritten weer zet en de lekkage over is? Ik heb het gehad na het kleppen stelle en 2 dagen later was het over. Nu moest ik vanwege een polsontsteking de motor 2 weken laten staan en na de eerste rit in...
  22. R

    Wild Hoggs

    Gisteren naar de bioscoop geweest om de nieuwe roadmovie 'Wild Hoggs' te zien. Hy-la-risch _O- _O- Gaat over een stel in de midlifecrisis die op hun Harley's een roadtrip maken, geen overdreven stunts en animatiewerk maar gewoon dolle pret :+ Volgens de berichten komt ie pas de 12e uit...
  23. R

    Moeilijk terugschakelen

    Hoi mede FM-ers De laatste tijd heb ik last van moeilijk terugschakelen in alle versnellingen. Ik heb de zoekfunctie al geprobeerd maar kan niet echt vinden wat ik zoek dus maar weer een schakeltopic :o De olie is 2 weken geleden ververst incl. nieuw filter en het is Bel-Ray olie en dus...
  24. R

    Koeienmelkers

    Ze hebben weer wat nieuws bedacht om de automobilist geld af te troggelen en ondanks dat ze het over auto's hebben vermoed ik dat wij ook mee mogen betalen :( Gaat dit werkelijk uitgevoerd worden dan laat de volgende verbouwing in de randstad of elders in het land niet lang op zich wachten en...
  25. R

    How to: Kleppen stellen (ZXR 750 H1)

    Ter aanvulling van de how to's hierbij een beschrijving van het kleppen stellen van mijn ZXR 750 uit '89 met foto's. Benodigdheden: Kruiskopschroevendraaier Dopsleutelsetje Voelermaten (0.05, 0.10, 0.15, 0.20 en evt. 0.08) Ty-wraps Imbussleutels Bougiesleutel Lichte...
Terug
Bovenaan Onderaan