Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bandit1967
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bandit1967

    Reclame op de motor

    Rij ik vorige week over de a13 ter hoogte van delft, zie ik een motor (volgens mij een deauville) met een groot lomp reclamebord van reaal rijden. Daarna zag ik hem staan bij de parkeerplaats van de burger king, het zal best geld opleveren....maar echt mooi is het niet. Is de piloot van...
  2. Bandit1967

    Velgen spuiten

    Iemand ervaring met het spuiten van een velg die is aangetast door remolie ??
  3. Bandit1967

    Yamaha FJR

    Misschien kijk ik eroverheen, maar zie nog niets staan over de ultieme toerbuffel (wat mij betreft dan he) de Yamaha FJR 1300 ?? Iemand geinteresseerd ?
  4. Bandit1967

    Nieuwe motor gekocht, nu mijn profiel nog

    Yessssssssss Mijn droom is werkelijkheid, na jaren van heel veel plezier met mijn bandit 1200 is er vandaag een handtekening gezet waardoor ik hopelijk weer jaren van plezier ga beleven met een FJR ! Maar....mijn profielnaam is bandit, je begrijpt , dit moet gewijzigd worden (of niet?)...
  5. Bandit1967

    alternatief voor kopervet ?

    Heeft iemand een goed alternatief voor kopervet, ik kan het namelijk nergens meer krijgen. Dit gebruik ik altijd bij het plaatsen van nieuwe remblokken en bij het onderhoud en revisie van mijn remklauwen. Het is bijna op en nergens meer te krijgen (tenminste, bij mij in de buurt dan he)...
  6. Bandit1967

    Motorrijdende brandweermannen (en vrouwen)

    Mischien een vreemde titel , maar... Het valt mij op op mijn werk dat er zoveel motorrijdende brandweermannen (en vrouwen) zijn. Ik ben nieuwsgierig hoeveel er hier op het forum zijn. ik zal me voorstellen, Jos, 41 jaar en al 19 jaar bij de brandweer in den haag. Ik rij een suzuki...
  7. Bandit1967

    Tellers

    Kan iemand mij vertellen hoe je de tellers van een bandit 1200s uit 99 demonteerd en openmaakt? Moet de lampjes vervangen en ik heb last van condens in mijn toerenteller. Alvast bedankt
  8. Bandit1967

    Snelknipperende richtingaanwijzers..

    Hallo, Vandaag de achterkant van mijn suzuki bandit 1200 verbouwd, en die oerlelijke richtingaanwijzers vevangen voor kleinere exemplaren die rechtstreeks naast het achterlicht zijn gemonteerd, een prachtig resultaat vindt ikzelf. Echter: nu knipperen ze alle vier erg snel, ze doen het dus...
  9. Bandit1967

    Den Haag en omgeving nogmaals

    Hallo daar, Het andere topic was vol zag ik, dus hier is ie weer. Welke motorgiganten uit de omgeving van Den Haag (kom zelf uit rijswijk) hebben wel eens zin in leuke ritjes, bijvoorbeeld in de weekenden maar ook zeker door de weeks s-avonds of overdag (heb zelf wisseldiensten), zeker als...
Terug
Bovenaan Onderaan