Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PieterMX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PieterMX

    BMW R80 - 1985 - gereviseerd

    Te koop: BMW R80 uit 1985. Is een aantal jaren geleden gereviseerd: - Volledig gedemonteerd (incl. blok) - Frame gecoat, tank e.d. gespoten (Theo Terwel) - Gemonteerd en nagekeken bij BMW Boxer Toko (Mat Brekers) Daarna is er eigenlijk nauwelijks meer op gereden, wat tevens de reden van...
  2. PieterMX

    Het pekel seizoen is weer begonnen...!

    https://nos.nl/l/2308096
  3. PieterMX

    En er ligt... Zout!

    En jawel, er ligt weer eens zout ;-) https://www.ad.nl/binnenland/strooiwagens-de-weg-op-om-asfalt-te-koelen~a7e56a03/
  4. PieterMX

    Er ligt weer zout...!

    Er is weer zout gestrooid vannacht, net nu er geen regen meer is om het van de weg te spoelen ;-)
  5. PieterMX

    Onderhoudsboek BMW 4-kleps motors (BMW R11xx)

    Staat: Onbeschadigd, wel (2x) gebruikt. Geen aantekeningen etc. in gemaakt. Omschrijving: Niet alleen het rijden is een waar festijn, ook het onderhoud zal menig motorrijder plezierige, zij het verplichte uurtjes bezorgen. Want zonder het juiste onderhoud van de vitale delen is de lol...
  6. PieterMX

    Kuip voor BMW R80(RT)

    Te koop: Kuip voor BMW R80(RT). Betreft parelmoer wit, de motor is uit 1985. Uiteraard is de kuip niet nieuw, maar wel in goede staat. Meer details volgen spoedig, evenals een advertentie op Marktplaats waarop gedurende 1 week geboden kan worden. Marktplaats link...
  7. PieterMX

    Welk karretje

    In de nieuwe garage bij m'n vriendin ligt totaal geen gereedschap (op wat tangetjes bij de locale Hubo vandaan na...). Ik ben daarom van plan een gevulde gereedschapskar te kopen alleen ben er nog niet helemaal over uit welk merk. Ik klus zo nu en dan, maar ben zeker niet iemand die dagelijks...
  8. PieterMX

    Nu @ Discovery channel

    Weten hoe helmen gemaakt worden? Kijk nu discovery channel "How do they do it". 12:30 <-> 13:00 :)
  9. PieterMX

    Boxer meeting

    Boxer meeting Just in! * PieterMX is weer thuis (m'n vorige post was nog vanuit Barneveld), totaal 512 km gereden vandaag! Ik, en zo te lezen jullie allemaal, heb genoten vandaag! Het aantal deelnemers oversteeg alle verwachtingen. De route was, op een paar puntjes na, prima te...
  10. PieterMX

    Twinmax Elektronische Vacuummeter

    Te koop: Twinmax Elektronische Vacuummeter Elektronische vacuummeter, werkt op een 9V blokje. Instelbaar zijn: - Gevoeligheid - Nulpunt Zeer geschikt voor het synchroniseren van o.a. de BMW boxer motoren, maar ook alle andere 2 cylinder motoren. Komt incl.: - Originele verpakking -...
  11. PieterMX

    Xena XN15 schijfremslot met alarm (ART4)

    Te koop: Xena XN15 schijfremslot met alarm, ART4 keuring. Uiteraard incl. alle sleutels, alarmmodule, en bovendien 2 setjes batterijen! Prijs: 45,- 47,50 incl. verzendkosten Fototje:
  12. PieterMX

    Aanhanger voor achter de motor (of auto)

    Te koop: Aanhanger voor achter de motor (of auto). Bak is van polyester, incl. bagagerek. Alles in gebruikte maar redelijke staat. Merk: EZS (Zelhem / NL) Type: DP Toelaatbaar gewicht: 125KG Bouwjaar: 1991 Prijs: 350,-. Foto's: N.B. Kan gemakkelijk opgehaald worden door...
  13. PieterMX

    Scheur in band dat groeit

    Een paar honderd km terug heb ik een nieuwe voorband op m'n bewee laten zetten. Nu zit er een scheurtje in dat nogal groeit, lijkt mij niet goed. Iemand wel eens zoiets gehad en zo ja wat heb je er mee gedaan? Valt het doorgaans onder de garantie? Fototje...
  14. PieterMX

    Vreemde melding bij een topic...?

    Volgens mij is er iemand leuk aan het doen op het forum... Bij het volgende topic: PieterMX in "Pekel Alert!" Krijg ik een loginschermpje voor "gummen.org" te zien... Jullie ook?
  15. PieterMX

    Kenteken uitwissen van foto's of niet?

    Hoe denken jullie hierover? Je ziet vaak dat mensen hun kenteken onleesbaar maken op foto's... Is dit nuttig? Je rijdt er toch ook mee over de weg, voertuig staat voor je deur, etc. etc... Foto's worden er doorgaans ook niet mooier op :P
  16. PieterMX

    Financiering: nieuwe motor van de zaak?

    Hoi Allemaal, Momenteel tour ik lekker (zowel zakelijk als particulier) op m'n tourmotortje (BMW R1100RT) door het land. Motor is eigendom, onderhoud gebeurd bij de dealer. De kosten van het onderhoud zijn van te voren lastig in te schatten, de laatste keer was ik ruim 1300 Euro kwijt! (grote...
  17. PieterMX

    Aanhangertje spotten :)

    Zojuist, na een paar modificaties, een trekhaak achter mijn R100RT bevestigd. Wie er net op de A1-Amersfoort zat heeft de aanhanger al kunnen spotten :) Vanavond nog een ritje richting Friesland. Merk je er iets van?... Weinig! :) Aanrader dus voor mensen die stoeltjes mee willen op vakantie!
  18. PieterMX

    GPS log m.b.v. TomTom Rider (2nd edition)?

    Weet iemand of het mogelijk is op de TomTom Rider een GPS log bij te houden? De standaard software biedt deze mogelijkheid niet, maar wellicht is er ergens een add-on beschikbaar?
  19. PieterMX

    Je gaat op vakantie en neemt mee..

    ... een berg electronica! Van de, niet al te kleine, tanktas van m'n R1100RT zit ongeveer 1/4 gevuld met electronica. Als je met de auto + caravan gaat is dat natuurlijk geen enkel punt (230V convertor voor onderweg, 230V op de camping) - met de motor is het toch iets lastiger zo blijkt. Wat...
  20. PieterMX

    21 jaar, en opnieuw geslaagd!

    Vandaag wederom geslaagd voor mijn A, zwaar! Kon niet nog een jaartje wachten ;) Honda CB500S (verkocht) is nu omgewisseld voor een BMW R1100RT (gekocht)! = happy!
  21. PieterMX

    Mailtje richting Verkeer & Waterstaat

    Zojuist een mailtje de deur uitgedaan richting Verkeer & Waterstaat i.v.m. de "belachelijke" regels omtrend 25kw... Ben benieuwd naar de reactie (zal wel niks zijn aangezien postbus 51 het behandelt)! P.S. Ik heb niks tegen buikschuifers ;) ---- Geachte heer/mevrouw, Op 11 april 2006 heb...
  22. PieterMX

    BMW R1100RT - Wat is verstandig?

    Dag Allemaal, Ik lees op het forum behoorlijk wat topics over de R1100RT, voornamelijk naar het negatieve toe m.b.t. problematiek op het gebied van de versnellingsbak. Nou heb ik een zéér mooie R1100RT gezien met net iets minder dan 50.000 op de klok, het bouwjaar is echter 1995..., is dit...
  23. PieterMX

    Honda CB500S 25KW / 1999 / Zwart

    Gegevens [hr] Merk: Honda Type: CB500S Vermogen: 25KW (keurig op kenteken!) Bouwjaar: 1999 (eerste tenaamstelling: 30-09-1999) Kleur: Zwart Kilometerstand: 56.000 km Omschrijving [hr] Motor is in prima staat en heeft net een volledige winterbeurt (luchtfilter, remblokken, motorolie...
  24. PieterMX

    Brandstof "spuit" uit carburettor breath

    Honda CB500 Gisteren mijn motor proberen te starten (na wat onderhoud), spuit er bij het starten opeens brandstof uit een slangetje onderaan het motorblok. Slang blijkt te lopen naar "carburettor breather", een buisje tussen de twee carbs. Waar hoort deze slang aangekoppeld te zijn? Zover ik...
  25. PieterMX

    Handgreep of bagagedrager voor Honda CB500 ('99)

    Te koop gevraagd: Een bagagedrager of handgreep (voor passagier) van een Honda CB500 '99 (of vergelijkbaar jaar). Liefst alleen een greep (origineel, aluminium). Helaas heeft de bagagedrager van mijn motor het begeven (roest).
Terug
Bovenaan Onderaan